- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ovsem ne na vyplody zelenych mozku, jejichz zajmy a navrhy jsou zpravidla vsechno mozne, jen ne ekologicke
jako jedno z mala ucinnych a rozumnych ekologickych opatreni vidim spotrebni dan - mela by byt zavedena na mnohem vice surovin a produktu, napr uhli, kovy, beton, plasty...
chce stát podpořit mobilitu pracovní síly, když pracovník v novém místě těžko sežene ubytování a pod mostem taky být dlouho nemůže, když je nejlevnější nájem všude 10-12 tis plus energie voda, to už se mu vyplatí brát podporu a být ve svém i kdyby mu nabízeli "průměrnou mzdu". Je to expert opravdu, má se zassáhnout do pracovního zákona, jak aby to mělo nějaký efekt? Stravenky nepředstavují téměř žádný zásah do financí, jen se přesypávají peníze z jedné kapsy do druhé
To je sestava co nic nevymyslí, jenom vytvoří další zločiné tunely. ČeRa v r.1993 neodváděla žádnou spotřební daň z nafty, otec byl v DR. Tento zločinný defraudant má vyvést společnost z krize! Zlodějům máme věřit??? Jak hloupý chlapci lidu lžou!
ty klausovo pod svince, zopakuj to dusicimu se Ostravsku pred chrlicim Arcelor Mittalem. To je jeste horsi vyrok, nez chlouba Rimana, ze NOVA fabrika Hyundai prejde UZ v roce 2012 na nesynteticke barvy pod Beskydami.
Ano, radikálně změnit ten paskvil, vzniklý ruku v ruce v dílně rudých a růžových bolševiků. Tím lsme se totiž vrátili o mnoho let zpátky.
Opět "dotace", tentokrát na veřejnou dopravu? Hmm, a nebylo by administrativně jednodušší a kontrolovatelnější změnit daňové zákony tak, aby činnosti s řekněme společenským zájmem byly s nulovou DPH? Myslím tím zejména hromadnou dopravu, zpracování odpadů a prodej izolačních materiálů včetně práce...
Jednak by zrejme museli zadat o vyjimku v EU kvuli hranici nejnizsi DHP (casove narocne s nejistym vysledkem). Druhak si nejsem jisty jestli zrovna vyjimky v danich jsou ty "snaze kontrolovatelne" - kde kdo bude hledat klicky jak se do nich vecpat.
Proč prostě nepřiznáte že mluví rozumně? Zjednodušit a snížit daně, umožnit lidem cestovat za prací, zjednodušit Zákoník práce z roku 1970, oživit ekonomiku tím že banky budou jako v celém světě dělat investiční bankovnictví a ne žít z poplatků... Co je na to špatně?
Je rozumné sahat na odvody na sociální zabezpečení? Je rozumné dotovat přepravu za prací? Je rozumné ono navrhované "zjednodušení"? Je rozumné diktovat soukromým subjektům z finančního sektoru jak se mají chovat a jaké služby mají nabízet? Nebylo by špatné, kdyby poklesly příjmy potřebné na rostoucí mandatorní výdaje? Nebylo by špatné dotovat některé soukromé subjekty dopravující lidi do práce z peněz ostatních pracujících? Nebylo by špatné kdyby se za "zjednodušením" schovávalo zvýhodnění jedinců, kteří bez skrupulí odírají své zaměstnance? Nebylo by špatné umožnit, nebo nedejbože tlačit, náš finanční sektor do stejných aktivit, které vedly k současné hospodářské krizi?
Byť by měl pouze 1. třídu ZŠ, jeho vzdělání by tě mnohonásobně převyšovalo.
Ona ta ekologicka opatreni byla Wieglovi a podobnym Klausovym podrztaskum trnem v oku uz davno, tak proc si ted na krizi neprihrat polivku, ze? Co na tom, ze jsme v pripade REACH vazani zavazky v ramci EU? Co na tom, ze podniky, ktere se na to ted vykaslou zaspi a technologicky zaspi, budou vzapeti nekonkurence schopne vuci tem , ktere se na to v zahranici nevykaslou?
No, špindírové Je to tvůj úhel pohledu, ale rovněž existují i úhly jiné, které považují za nesmyslné utrácet veřejné a soukromé finance do opatření, která se vztahují jen na úzký segment trhu, resp. jen na některé země na trhu se pohybující. Ty jsou pak znevýhodněny oproti zemím, které na jejich úkor expandují díky výrobním nákladům nižším o náklady neprovedených "ekologických" opatření. Je otázkou, zda evropští byrokrati při honbě za "zelenou" Evropou vzali v potaz konkurenceschopnost evropské ekonomiky. Viděl jsem výživný dokument o evropské podpoře rybolovu v jedné africké zemi. Výsledkem byla likvidace rybářské komunity a průmyslový gigant plundrující zásoby ryb, z jehož existence finančně bohatla úzká elita. Položme si otázku, zda dnes chceme prosazovat "ekologické" vzdušné zámky a zítra (pozítří) živořit na čínském importu, nebo zda zvolíme udržitelnou ekologickou cestu