- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hehehe .... domnenka pana jancury, ze 5,2%ním vzrustem provozu ve schwechatu jsou vinni moraváci, je veskrze úsmevná. co takhle priznat, ze ruzyne proste pro normalního dnesního cestujíciho není atraktivní, je predrazena, nemá dostatecnou nabídku destinací, ze proste není práve konkurenceschopná. skutecnosti jsou vetsinou velmi banální.
nevím co by mě mohlo přesvědčit jezdit z Břeclavi na letiště do Prahy..
drahé parkování, drahá voda, kafe, bageta, stále upozorňování rozhlasem na zloděje.
No půjde moudrý člověk znovu na letiště kde si kupuje žvýkačky za 28 místo obvyklých 10-11 korun za hlásání ať si dá pozor na zloděje a hlídá si kufr?
Je zajímavé, že ve Vídni také paralelní dráhu nemají a přesto mají o 7-8 mio cestujících víc. Takže zanechte té demagogie o nezbytné paralelní dráze, díky které mají letadla létat blíž k centru Prahy. Rozvoj letiště Ruzyně by měl být limitován blízkostí města, už teď je to zatěžující víc než dost.
Demagogii šířite spíše Vy. Nová dráha bude dále od Prahy než původní RWY 22/04, letadla jsou dnes podstatně tišší než před lety (startující TU104/134/154 či IL62 bylo slyšet svého času až v Kobylisích ) a ta dráha je tam naplánována cca od r. 1938 takže každý kdo do se té oblasti přesídlil za posledních 70 let moc dobře věděl do čeho leze !!!
Az ti ko-.oti zlevni sluzby a jidlo na letisti, tak se muzeme bavit o dalsim rustu poctu cestujicich.
Spíš je to dražšími letenkami, to jídlo je většině šumafuk.
letěl jsem Brno - Praha - Kodaň - v Brně odbaveni, v Praze znova na security? Proboha, proč?
Když jsem letěl opačný směr - v Kodani odbaveni, v Praze další security...
takže za sebe říkám - přes Prahu už NIKDY!
To je v pořádku, pravidla jsou zvláště po 11.9.2001 trochu přísnější, ale žádná hrůza to není. Nejvíc mě pobaví, když člověku na vnitrostátním letu kontrolují důkladněji než na mezistátním, to je zvláště v ČR, kde teroristický útok jen tak nehrozí, na hlavu...
hodnota služeb tomu neodpovídá. Proto tam bude brzy lidu prázdno.
Co je špatného na kvalitě? Mně se to nelíbí jen cenově.
Je hezké, že to redaktor zmíní jen tak mimochodem, ale právě EURO byl obrovský impuls pro vídeňské letiště, až letošní rok ukáže, jak na tom jsou. Jak tu už někdo zmiňoval, pro lidi z Moravy je vídeňské letiště zajímavé i proto, že se tam dostanou rychleji (Jižní spojka je největší tragédie Prahy, kdy už to někomu dojde a vyprdne se na rozšiřování metra, aby vyřešil tuto hrůzu), pohodlněji, může zaparkovat za mnohem menší peníz a ceny letů jsou příznivější. To už je dost důvodů pro Vídeň, ne? Letiště Praha privatizovat...co nejdřív!
Stavby jižní části vnějšího okruhu (512, 513 a 514) jsou ve výstavbě, takže už to asi někomu došlo i bez tvojí rady. Jinak stop privatizaci a stop navyšování provozu na Ruzyni.
osobně preferuji Vídeň - je to blíž, je tam snažší doprava, v praze je všechno předražené, a hlavně z Vídně lítají dálkové linky - mnohem víc (a většinou levněji) a do více destinací. S Ruzyní nemám dobré skušenosti, cesta po D1 , předražené autobusy na letiště, předražené restaurace,..............
Ale jako hlavní problém vydím, že praha se zaměřuje na krátké maximálně střední vzdálenosti - a tam už se mi projeví odkud letím, a jak dlouho tam jedu. Když chci letět např. do bulharska, je rozdíl, jestli pojedu do vídně 2 hodiny, nebo na ruzini 5. a na krátké vzdálenosti už je jednodužší jet autem. Za dálkovám letem si člověk klidně zajede třeba i do Frankgurtu , nebo zaletí do amsterdamu či londýna.
Co to je za kecy:
Letiště v Praze je pěkné, má ale jeden háček - nejsou na něm cestující (v současné době).
Počet cestujících klesá, a podle toho to vypadá i na letišti - prázdno.