- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ty karty nejdou kopírovat. Pamatuju jak vyměnili obcho´dáka co jim dokázal opak (aby jim prodal bezpečnější). Zvláštní že u nás karty kopčit nejdou a v británii točej dokumenty o tom že to jde a jak si maj lidi dávat pozor...
Ahoj, potřebovala bych se spojit s někým,komu už kartu zablokovali, chtěla bych vědět podrobnosti, můžete mi pls napsat sms na 724 848 655? díky :-)
Napsali mi, ať si vyzvednu novou debetní kartu do 30 dní od DORUČENÍ. dopis byl datovaný 19. prosince, ale na obálce bylo razítko 22. 12. 2008. Nevím kdy to došlo, protože jsem si vybral poštu až po vánocích. 100% ale né dřív než 23.12.
20. ledna jsem jim psal, a oni mi zdělili, že kartu už skartovali.
22. lena jsem ještě strávil 2 hodiny tím, že jsem si jel vyzvednout na poštu dopis od KB, z 19. ledna , že mi vypovídají smlouvu o vydání karty.
pokusil jsem se KB tu situaci vysvětlit - čekal jsem že uznají svoji chybu, že mi skartovali kartu před uplynutím lhůty, a bezdůvodně vypověděli smlouvu, a dají mi kartu novou. Místo toho mi nejprve napsali, že je to moje chyba, že jsem, si nevyzvedl kartu včas.
Znovu jsem jim zkusil napsat a vysvětlit, že jsem byl ještě ve lhůtě - a oni mi napsali, že nemůžou za to , že je pošta pomalá, což je blbost,protože to prostě měli v KB 3 dny v šuplíku, než to ráčili poslat. Napsal jsem jim tedy znovu a snažil se vysvětlit, že jsem měl mít čas minimálně do 23. ledna, protože jsem to opravdu nemohl dostat 19., když to oni dali na poštu až 22. Odepsali mi jedinou větu:
"stejně jste tu kartu měl zdarma"
......snad všichni pochopíte, že příští týden jdu vybrat peníze a zrušit účet (naštěstíž jsem ho moc nepoužíval), už mám plné zuby nehorázných poplatků, i toho jak ze mě dělají blbce, místo aby uznali svoji chybu.
preventivní blokace potěší nejvíc....Zvlášť takhle začátkem dovolené
Mě ji blokovali už na Nový rok s tím, že je toho zase trochu víc najednou. Komu ty informace utekli, se od nich stejně člověk nedoví... platím jen ve stále stejných ověřených internetových obchodech a přesto sem byl na seznamu. Ale tomu expertovi co nechtěl kartu zablokovat po telefonu se skutečně divím. Nic to nestojí, na nic kromě jména a adresy se neptají a jediný skutečný problém je pak osobní návštěva pobočky pro novou kartu....
Ty karty měly zvýšit bezpečnost, tedy že člověk u sebe nemusí nosit větší hotovost. Za situace, kdy stačí aby si tu kartu někdo okopíroval (ani jí nemusí krást, stačí si opsat z ní pár čísel), a může jejímu majiteli vybrakovat účet až hluboko do mínusu je to celé postavené na hlavu.
To zalezi na tom jak moc velky blbec jsi, aby jsi mel nsataven nejaky limit - denni, tydenni. A podu vis ze s penezi v kapse neutratis denne vic jak castku x, tak tento limit mas mit i na karte a na vetsi transakce vyuzivat jine sluzby. BUd tedy vyber hotovosit ci bankovni prevod.
Ve skutecnosti nema KB likviditu, tak aby jim neco zustalo, tak radeji vyhodi ven nejake smecko typu ze nefunguji karty :))
Tak takhle hloupý příspěvek se jen tak nevidí... Gratuluji.
A jak by si to pán představoval, že za ním pošlou osobního poradce do zaměstnání?
Stalo se to před třemi dny, což je tak akorát aby se stihly prověřit transakce klientů u obchodníků se smlouvou s Heartlandem. Dokonce by to odpovídalo i množství těch karet - jenom mi není jasné, proč to omezili na VISA karty, když HP dělá i MasterCard.
Nicméně ten pupík, co si šel raději vybrat konto, místo toho, aby bloknul kartu, by se měl podívat jestli nemá kontokorent, protože jinak taky může splakat...
A ještě jedna otázka: Vy byste někdo řešil svoje finanční věci s někým, kdo Vám zavolá a představí se jako úředník banky? Já bych ho asi poslal do prčic a zavolal policajty. A teprve potom bych volal na oficiální číslo zákaznické linky.
Proč jako? Já jednou vybíral na Národní Třídě a hned druhý den mi volali, že karta mohla být teoreticky napadená screeningem, že mi jí radši zablokují a posílají mi hned novou + mi dali možnost vybírat zdarma na pokladně. Nic důvěrného jsem jim nesděloval, opravdu nechápu, jak byste chtěl, aby to s vámi řešili. Eventuelně si to můžete zajít ověřit na pobočku.