- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale nepřál bych tomu, kdo ho nemá, aby mi pak musel platit šrotovné ze svých daní
Lidi co blázníte?Autoprůmysl není jen Škoda,ale i jiné automobilky a jejich dodavatelské podniky,Od hutí až třeba po čalouníky.A v nich miliony lidi po celém světě.Ano není moc solidární upřednostnit toto odvětví.ale uvědomte si jestli chcete platit podporu v nezaměstnanosti tolika lidem,a co vše vám autoprůmysl dává.Co budete jíst až vám do obchodu AUTEM nedovezou jídlo,kam si půjdete pro pc do kterého zrovna koukáte,když ho nikdo nedoveze do krámu AUTEM,a hlavně v čem si budete vozit zadky do práce.Bohužel doba je taková,že lidstvo by bez aut v naší době vyhynulo.
Preferovat jedno industry statnima pobidkama, i kdyz se jedna o klicovy business, je z ekonomickeho hlediska naprosto neprijatelne. To si proste Jahn rika na subvence svejch vyrobku, ja nechci ze svejch dani prispivat Skodovce na jejich business. Za chvili prijdou hornici, po nich stavari a po nich dalsi a dalsi, kdyz jste dali tem, musite i nam ... . Zadny takovy, jedinej lek je snizeni primejch dani a socialnich odvodu. Vsechno ostatni je vyhazovani penez z okna, podporovani neproduktivnich a zahranicnich ekonomik.
proč cpát peníze do soukromých fabrik? co z toho bude mít danový poplatník, já bych ve státní správě zavedl strop na 50 000 KČ to by bylo šetření teď mají tolik peněz, že mi připadá, že se z toho všichni zbláznili
protože nejen auta zamořují ovzduší. Např. staré kotle a komíny v zimě generují tolik smogu, že kam se hrabou auťáky. Resp. starousedlíci pálí vše, co jim přijde pod ruku, snad i mrtvoly. Černý dým valící se každý večer a ráno z polorozpadlých komínů způsobují dýchací problémy. V zimě se prostě nedá ani vyvětrat. Problém je, že nejen ekonomický, postavit nový komín a koupit kotel, ale dnes není firma ani živnostník, který umí postavit komín.
Na krizi v autoprůmyslu si zadělaly automobilky před dobrými 10 lety. A to pan Jahn seděl v představenstvu. Začaly se cpát do kategorií, které jim nepatřily a začaly s megalomanskými pomníky jako Veyron nebo VW Phaeton. Navíc do sjednocené Evropy přichází východoasijské automobilky, které nechtějí platit dovozní cla a proto chtějí vyrábět v EU. Byl to jasný konkurenční boj, který někteří neustojí a bankovní krize všechno jen urychlila. Navíc nová Fabia a Roomster asi nejsou zrovna dobře prodejné typy.
Do group Škoda už se nacpalo dost peněz a ať rozhodne všemocná ruka trhu. Škoda může ušetřit, když sníží peníze do různých sponzoringů.
Zachraňujme české podniky, jako jsou sklárny, porcelánky, textilky, třeba i SOLO Sušice. Autoprůmysl si to musí vyřešit sám, ikdyž bohužel je v něm u nás zaměstnáno mnoho lidí. Ale trh začíná být přesycen a při požadovaných ziscích ke všeobecnému a velkému snížení cen aut nedojde. Takže se bude stejně dříve či později lámat chleba.
ty asi nevíš, že to není problém jen škody, ale všech značek, kterým klesá odbyt o desítky procent. a spousta výrobců dílů není navázána jen na škodu, ale někteří vyrábí hlavně pro zahraniční automobilky... apropo proč zachraňovat tebou zmíněné podniky, když na ně šáhla opět tebou zmíněná ruka trhu....
co počítače, pračky a ledničky;
jo a mobily samozřejmě
DOVOLIM si tvrdit,ze pracky a lednicky se kupuji,kdyz doslouzi stare. kvuli 10tis/ks lide prece nebudou odkladat nákup, až bude po krizi. kdezto auta jsou modni zalezitosti,(nekdy i predmet chlubeni). nákup auta za nove kdyz stare doslouzí je ojendinelé.a kdyz soucasne nabouráš, a potrebujes autem jezdit-tak ho taky koupis krize/nekrize
- nebylo by ale lepší, aby prodejci slevili ze svých astronomických marží a prodávali auta za rozumné ceny ?
koukám, že tomu rozumíš jako koza petrželi...
Já ti nevím, Jahne, ale snažit se podporovat uměle poptávku v čase krize, která vznikla právě díky nebývalé poptávce, je jako nabízet obéznímu pacientovi po infarktu půl kila bůčku.
Já bych to nechal neviditelné ruce trhu, ta vyřeší vše....