- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auta v dnešní technické podobě budou dlouhodobě - z podstaty věci - již pouze zlevňovat. Kdo auto potřebuje v reálném okamžiku, musí ho koupit za podmínek, které v tom okamžiku platí. Kdo auto ve skutečnosti nepotřebuje, kupuje si ho - vydává peníze - jako za jakoukoliv jinou zbytečnost. Auta jsou prostě věc spotřební a vlastně zbytná a jednoduše svět teď dospívá do okamžiku, kdy se jejich počet naplnil. Něco jako ve fyzice nasycený roztok. Přesycený roztok je jed, auty přehlcený svět je také jedovatina. Otevírá se prostor pro systemovou změnu řešení mobility.
Můj skromný názor je, že auto si má každý pořizovat případně inovovat za novější až když je nutně potřebuje a ne na základě nějakých pisálkovských progóz zda je krize, nebo bude ještě větší či menší.V každé době se dá nakoupit dobře i špatně. Pro mne osobně je vždy špatně kupovat nové auto. Toto potřebuji hlavně jako užitkové zařízení a ne jako svou osobní reprezentaci. Při koupi nového auta ztrácím velký kus prodejní ceny již když poprve vyjedu bránou "Mototechny" a následně jsem rukojmí značkových servisů, kde jen vjezd jejich bránou a připojení k počítači stojí pár set, nemluvě již o dalším předraženém servisu. Navíc, když si kupuji po důkladném zvážení starší auto, tak ze skušenosti uživatelů a růných testů předem vím, jaké má neduhy čí kterému se rovnou vyhnout.
Pokračování:
Sám jsem si takto sám přivezl již druhého Forda a kromě výměn oleje, filtrů, brzdových desek a kotoučů jsem ještě měnil výfuk a chladič. Ten byl ale zřejmě proražen od kamene. Práci si buď udělám sám nebo v malém pidiservisu kde dělají šmátkové, které bych v napudrovaném servisu těžce pohledal. A to jezdím po Evropě a na první Fordce jsem najel cca 300 tisíc a u druhého zatim cca 150. Kdybych vzal kalkulačku a počítal náklady na nová auta, náklady na údržbu a provoz, jezdil bych dvakrát tak draze. Ušetřené peníze dám raději do baráku nebo dovolených, než prodejcům v jejichž prospěch je tento článek napsán.
tak se ta dvacka nebo třice plus minus (auto kolem půl mega) ztratí
Jenže ceny šli dolů oproti létu o 20-35%.
.. ono totiž nezávisí jen na prodejích, ale i na kurzu koruny. A ten se za poslední měsíce docela propadl. Takže prodejci mohou mít nižší inkaso i o 20% aniž hýbli s cenou..
Taky si myslím že se ceny už moc hýbat nebudou...
bude tím měsícem, kdy se začnou prodávat auta a cena půjde nahoru. Pokud ovšem vejde v platnost úprava zákona o DPH - možnost odpočtu i u osobních vozidel. Na tuto skutečnost opravdu honě zákazníků čeká.
to prostě schválit musí - už není cesty zpět
mám jít do nového auta nebo se zatím na to vybodnout? díky
To je těžká otázka. V současné době jsou ceny opravdu nízké a záleží na Vás, jestli jste ochoten(na) současné ceny akceptovat. Je možné, že ceny půjdou jěště dolů ale to je jen spekulace. Opak může být pravdou. Já, kdybych auto nutně potřeboval, bych do toho šel nyní. Je to jako v té televizní hře BER - NEBER
jak někdo zde v diskusi psal, že v GB je auto zdarma , je to již i v ČR. Na webu SEZNAM.CZ v sekci AUTO-MOTO a pak podsekce AUTO-MOTO PRODEJCI a je to. Nebo zadat na webu SEZNAM.CZ : INDIVID. VYHLEDÁNÍ AUT a je to také. Já zavolal a informoval se. je to realita k novému autu je nová Octavia ZDARMA. Navíc i u leasingu lze ušetřit další desetitisíce u havarijní pojistky a to i třeba až 150.000Kč / u VOLVO/ a to už stojí za to
Zdravím. Bohužel jsem mi tuto zajímavou akci Octavia k Volvu zdarma nepodařilo najít. Můžete někdo vkopírovat celý link?
Když vidím ty ceny aut v zahraničí a u nás je mi docela špatně. Brzo budu muset kupovat auto kvůli rodině a asi to budu řešit dovozem ze zahraničí-máte s tím někdo zkušenosti?
prohlásit,že ceny aut půjdou ještě níže může jen člověk neznalý základních obchodních pravidel. Stane se to co se stalo: automobilky budou propouštět a omezovat výrobu.Nestane se ale to co neznalý čekají: že automobilky budou pořád stejně vyrábět na sklad a na pole a pak budou auta dávat za polovinu.To je omyl.Omezí se výroba,vyprodá sklad a hurá ceny nahoru.Ceník AUDI je stanoven na 25Kč a přepočet na aktuální kurz tedy již je can AUDI o 13% vyšší než byla v létě-podívejte se,BMW již počítá v EUR,Subaru Legacy Kombi 3,0 je v novém ceníku o 70000Kč dražší. neznalí nevidí, že koruna se propadla o 23% od léta!!! a tento rozdíl importéři přes krizi nemohou přehlédnout! ALE JE I OCTAVIA ZDARMA a to na webu SEZNAM, pod sekcí AUTO-MOTO a pak podsekce AUTO-MOTO PRODEJCI.OCTAVIA JE ZDARMA K VOLVO XC-90,XC-70 a S80.K VOLVO C30 dostanete zdarma auto do 215000Kč ! a to už přeci stojí za to.
Ceny mohou jít ještě podstatně níže, krátkodobě dokonce i pod výrobní náklady! Je třeba si uvědomit, že odstavení výroby něco stojí. Lidi nejdou propustit ze dne na den, odběr materiálu a komponent taky ne - na vše jsou smlouvy, z nichž se nelze jen tak jednoduše ze dne na den vyvázat. V takovém případě je pro investora menší zlo držet výrobu a jít s cenou rasantně dolů, i přes ztrátu - než komplet vše odstavit.
Tento článek je jen forma reklamy a manipulace z lidma.Auta budou první na řadě,co slevní.Majitelé autobazarů a autosalonů teď kňučí,ale pro ně bude ještě hůře.Rozumné je ještě počkat,až se trh s auty propadne ještě o kus dolů
jj, v británii už před měsícem měli akci , že když jsi si koupil jedno auto, tak jsi dostal druhé stejné zdarma
Počkejte na březen, duben, to budou teprve slevy. V únoru se to hryzne úplně, vše se zastaví.