- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jakém státě žijeme, když zakázku za 23 mld.Kč vydáme za hranice ČR, správu do Polska a všichni platíme cenu každého km do zahraničí!! Co za gaunery byli a jsou ministři dopravy a další ve Vládách ČR, když schválí plnění kont do zahraničí! Které důvody je vedly k takovým protistátním rozhodnutím? Zřejmě korupce!!!!Ičko rozpustí i proti doporučení EU finanční policii!!! Stav, který zde vytvořili potřebuje tvrdou reakci=Stávku!!!!
Opravte mě jestli se pletu:
Bendl si stěžuje, že se vybralo méně peněz na mýtu => když se vybralo méně mýta jezdí tam méně kamionů => nižší zátěž silnic => nižší náklady na opravy silnic kam by měly peníze vybrané na mýtném směřovat => opraví se méně a opotřebuje se méně, tudíž nic nechybí
Samozřejmě pokud si z toho někdo něco uždibuje nebo se vykašle na opravu čtyř dálnic a z mýtného se postaví dálnice nová apod. do toho nepočítám. Beru to jen logicky
Beru to jen logicky
no právě, tak jednoduché to není.
Co točili kamiony mezi montovnou a automobilkou a nic jinýho neuměli
Dopravci jistě přivítají možnost se s prázdným kamionem projet o víkendu po dálnici jenom proto, aby mohli zaplatit mýto.
Den co den prodávám přepravy na raalu a je to tak, jak zde mnozí píší, CS Cargo
dá ideální cenu zákazníkovy, sedře na kost dopravce a ten je ještě rád, že dostane proplacenou fakturu po 180 dnech od odeslání.
Dopravci jsou na tom dnes tak špatně, že se dá sehnat kamion i za 20CZK/km, včetně mýta, tzn 15CZK/km, taxi si bere vic!:(
To jste se opravdu zeptali odborníka - firma C.S. Cargo získává nové zákazníky, ale k přepravám využívá ty malé dopravce, kteří pro ty nové zákazníky před tím jezdili. Firma C.S. Cargo nasadí nízké ceny, posráží ceny svým smluvním dopravcům - prodlouží jim splatnosti na 90 a více dnů - splatnosti nedodržuje - tím zničí tyto malé dopravce a pak ejchchů - provětrá garáže, zaměstná malé dopravce jako řidiče svých kamionů, a jdou za zákazníky s tím, že doba se změnila a ceny musí jít výrazně nahoru.Přátelé manageři a logistikové výrobních firem, co využíváte na dopravu svých výrobků těchto velkých firem - takto tedy dopadnete, když si omezíte portfolium svých dopravců jen na velké firmy -prostě vás nalákají malou cenou aby se vám to začas setsakramentsky nevyplatilo.A netýká se to samozřejmě jen C.S. Carga, to platí na velké dopravce obecně. Prostě je lepší si kolem sebe držet menší a střední dopravce-vychovávat si je a považovat je za součást firmy, být na ně přísný, ale spravedlivý atd.
pane Bendle nevim jestli je to traumatizující po zelené, ale vím zcela jistě, že je to traumatizující pro značnou část řidičů osobáků včetně mě. I když uznávám, že problém není ani tak v těch kamionech jako takových, ale v těch imbecilech, co to řídí.
"Špatné časy pro dopravce potvrzují i srovnání částek, které se vyberou na mýtném. Zatímco loni v lednu činily týdenní výběry kolem 120 milionů korun, letos je to průměrně o dvacet milionů za týden méně"
Vy máte starosti! Co ale bude s tím vepřínem v Letech?
to bylo ještě nedávno v diskusích u havárek kamionů keců, že kdyby nebyly cesty plné kamionů, že by nebylo v supermarketech zboží. Markety jsou plné dál, akorát těch kamionů na silnicích ubylo. Ale i přesto, když jsem jel v úterý po D1, tak jsem jel několikrát 80, když se navzájem předjížděly kamiony. Možná, když teď sedí část kamioňáků doma, by si mohli konečně prolistovat učebnici autoškoly
... jo a taky ubylo zpráv o havárkách na D1 ... a ani jednou jsem tentokrát nemusel použít 4 blinkry při dobržďování před kolonou...
To by teda mohli vozit Topolánkovic rodinku, když už to platíme my, ne????