- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdit na naftu bylo samozřejmě vždycky levnější, i v případě, že byl litr nafty o 2 Kč dražší než benzín. Ono totiž u stejnýho auta a stejnýho výkonu rozdíl ve spotřebě na 100km dělá nějaký 2 litry i víc ve prospěch dieselu, takže jezdit na naftu pokud vím ještě nikdy nebylo dražší než na benzín (pokud bereme v úvahu pouze cenu PHM).
(pokud bereme v úvahu pouze cenu PHM)
a a a vvvoo toom to je
takže se to mnoha lidem nevyplatí
alespoň tolik jako benzin a raději ještě o něco více (např. podle množství emisí populárního CO2), nebo se zase začnou ve velkém prodávat smrduté diesely a nakonec ve městech pro samé diesely pochcípáme.....
to je fakt, nafťáci smrděj šíleně. Ne že by benzín byl něco zdravého, ale nafta, fuj to je puch. A po tankování smrdí ruce jakou dobu.
Protože barel ropy je za 35 $, 1$ 23,3 . T.j. 816,-Kč za barel. Barel je 200 litrů. 1 l ropy vychází na 4.1,- Pokud se tedy prodává za 25,-, tak 21,- je marže+daně+výrobní a transportní náklady.
Pochopitelně destilací ropy nevzniká jen benzin nafta, ale celá řada jiných frakcí, cennějších než benzin nafta.
už někteří vyděrači chtějí za natural přes 26kč........