Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Expert ČSSD: krize není krátká chřipka, Klaus je sebestředný narcis

Vláda řeší krizi špatně a pozdě. Zemi přitom hrozí dvouciferná nezaměstnanost a dvouciferný hospodářský propad. Navíc to vše zlehčuje prezident Václav Klaus. To tvrdí v rozhovoru pro MF DNES Jan Mládek, ekonomický expert ČSSD, který kdysi působil na ministerstvu financí a byl v letech 2005 a 2006 ministrem zemědělství.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sdsa

Expert CSSD?

spis puncovany blb

0/0
12.3.2009 15:07

Baround

alias

Ne nadarmo se mu říkalo a asi ještě říká Honza Velká Kapsa.

0/0
6.3.2009 15:35

Baround

bohajeho

Myslím, že každý, kdo má IQ aspoň 90 a tento rozhovor si přečetl, tak pochopil, co je to za "experta", potažmo za člověka, potažmo za stranu:-/ Více komentářů snad netřeba.

0/0
6.3.2009 15:25

přezdívka13

tahat do profesního

života osbní invektivy, to dělá jen vylízanej bolševik, kterým Mládek bezesporu je. Taky klause nemusím, ale je to prezident. Mládek je zoufalec navíc vyžranej, a kdo si neumí pohlídat svojí vahu je bezcenná troska:-©

0/0
6.3.2009 9:16

SuperFluke

SOCDEM jako virus blbosti?

To ze Mladek spravne oznacil Klause za sebestredneho narcise, jeste neznamena, ze sam Mladek neni debil. Co to ta Socialni Demokracie obsahuje za virus, ze dela z pomerne inteligentnich lidi absolutni dementy? Ja nechci pausalizovat, ale jeste jsem necetl rozhovor nebo clanek od Socialniho Demokrata, ktery by nebyl uplne vygumovanej :((( Presvedci me nekdo, ze inteligentni socialni demokrate opravdu existuji?

0/0
5.3.2009 22:27

sdsa

Re: SOCDEM jako virus blbosti?

hahaha :) inteligentni socan ? i vy optimisto :)

0/0
12.3.2009 15:08

Dr.Onufrakova

1986 - 89 člen KSČ

Mladek, normalny si nemohol byt ani pocas perestrojky. Alebo sprosty karierista.

0/0
5.3.2009 17:20

Juan Monaco

No nazdar.....

No to je teda hlupák! Víc se na to snad ani říct nedá....  :-(

0/0
5.3.2009 14:46

felia

Ten Mládek

On není asi ekonom. Klausovi rozumím naprosto přesně. Nevím proč považuju toho Mládka za hlupáčka. Asi té krizi nerozumím. Nebo si z nás pan Mládek dělá srandu?

0/0
5.3.2009 13:37

Juan Monaco

Re: Ten Mládek

he he....  stejný postřeh, koukám....  R^

0/0
5.3.2009 14:47

georgino

Expert?

Fakt dobrý? Ať pan prezident občas blbne, tak v duchu stále stejném. Ale experti typu ČSSD? To snad nejde myslet vážně. A pan Mládek?8-o;-D

0/0
5.3.2009 10:55

gen.MacArthur

Klaus je darebák od samého počátku!

:-©  Rv

0/0
16.2.2009 21:40

kozak52

mám to číst ?

0/0
16.2.2009 15:51

Baround

Re: mám to číst ?

Určitě, je to poučné;-D Jeden z citátů pro představu pracovního zařazení "experta": "...jsem začal usilovně přemýšlet, do které jiné instituce bych se měl honem vzdálit."

0/0
6.3.2009 15:26

tos42

No jooo....

Mel jsem pocit, ze Mladek sice kritizuje, ale porad nejak nevi co delat. A pak vidim - 1986 - 89 byl členem KSČ.... a dal uz nemusim cist ;-D;-D;-D;-D

0/0
16.2.2009 15:41

barbudo

Re: No jooo....

... Klause v té době zaměstnávala StB v ústavu ÚV KSČ ..

0/0
16.2.2009 18:14

Tryskomys Muf

Problem

Problem CSSD je v tom, ze chce do ekonomiky nalit penize za kazdou cenu. Jenze i v krizi plati, ze pokud se nekam nalevaji penize, tak musi jit o smysluplnou investici, ktera prinese v budoucnu vynosy vetsi nez naklady. Pokud chceme nastartovat rust, tak se musime zasadit o rust duvery, a tudiz o smysluplne investice. Naliti penez lidem ke zvyseni spotreby od CSSD je sice pekny populisticky krok, ale naprosto k nicemu, protoze duveru na trhu nezlepsi, a jedine ceho dosahne je tak, ze se utrati vice penez, navysi se dluh. Zvyseni spotreby totiz resi symptomy problemu, ale ne problem jako takovy.Rv

0/0
16.2.2009 12:24

Víťa Jakoubek

Re: Problem

Já myslím, že v USA nebo v Německu nejsou blbci a nepotřebují radit od dogmatického českéno husity.  Poptávka stimulujie výrobu a tím zaměstnanost. Státu se to vráti na třeba na DPH a na ušetřených soc. dávkách. Banky nebudou mít důvěru pokud lidi nebudou mít práci. České banky si účtují i za vydýchaný vzduch a proto jsou pořád v zisku. Žili ale hlavně z půjček soukromým osobám na spotřebu, ani ne tak na investice do průmyslu. A pokud lidi budou mít strach o práci, budou mít strach i banky. Docela by mě zajímalo jak by klaus posílil důvěru v banky.  Leda uměle, jak to předvedl,  tvrzením krize žádná není ...

0/0
5.3.2009 9:01

Baround

Re: Problem

Blbci jsou po celém světě, bohužel, USA a Německo nevyjímaje.

0/0
6.3.2009 15:28

Ahasver

Hm

Tenhle expert už se předvedl na MZ až až, teď by měl raději zalézt někam pod šutr a čekat, až budou jeho skvělé činy z trestně právního hlediska aspoň promlčené.

0/0
16.2.2009 12:19

bastianka

Re: Hm

Buď je opravdu tak hloupý nebo lidi záměrně mate, ovšem my jsme při promoci slibovali, že své znalosti nikdy nezneužijeme.

0/0
16.2.2009 12:22

bastianka

Namachrovaný nevzdělanec,

typický sockom;-D

0/0
16.2.2009 12:14

hairyfairy

Dobrý vtip v titulku

"Expert ČSSD" je ještě kratší vtip než "Jakeš se zamyslel".  Nejkratší ale stále zůstává šestipísmenný, silně politicky nekorektní, o tvrdě pracujícím zástupci jednoho etnika. :-)

0/0
16.2.2009 8:09

hairyfairy

Re: Dobrý vtip v titulku

Z CV Jana Mládka: 1984 - 1990 Prognostický ústav, 1986-1989 člen KSČ. Tomu říkám expéééért. Skoro jako Jirka Havlů chválící v roce 1989 Stalina.

0/0
16.2.2009 8:19

gen.MacArthur

Snižování dluhů dle ODS!

Pro každého cizince 500 euro (cca 14 000 Kč)  plus

letenka ( cca až 50 000 Kč)!!! Vláda ODS musí být velkorysá k cizincům, které

sem v minulém roce po tisících navezla!!! Vláda ODS  totiž potřebuje ten dluh na jednoho občana ČR zakulatit na 100 tisíc,

zřejmě proto, aby se jím to lépe počítalo, když ministři ODS mají těch deset prstu! :-©  Rv

0/0
16.2.2009 7:54

slichtaj

Re: Snižování dluhů dle ODS!

NO oni ti cizinci tu pak můžou docela zvýšit kriminalitu a s tím narostou výdaje, ať je pošlou domů......

0/0
16.2.2009 8:00

gen.MacArthur

Re: Snižování dluhů dle ODS!

Za to by měl někdo nést osobní odpovědnost! Vláda nedělala nic jiného, než snižovala hodnotu práce v ČR! :-© Rv Potom se divme, že v ČR je nízká kupní síla! :-© Rv

0/0
16.2.2009 8:11

mpixel

Re: Snižování dluhů dle ODS!

no myslím si že to byla spíš Škromachovo práce...ti cizinci. Kvůli prodloužení odchodu do důchodu....chtěl aby na důchodce někdo pracovat.

0/0
16.2.2009 8:28

gen.MacArthur

Re: Snižování dluhů dle ODS!

Ještě před čtvrť rokem Topolánek vesele rozdával  zelené karty! Tak kdo je dovezl, když za vlády soc.dem. se řešila nezaměstnanost českých občanů?!?!

0/0
16.2.2009 12:22

0100

Taky zatínám zuby. Místo aby trestali personální mafie,

a vybírali kauce za dovezené cizince, trestají daňového poplatníka za hloupost, že volil strany, které v dovozu cizinců za ta léta nebyly schopné udělat pořádek. Nicméně je to lepší řešení, než pak po cizincích zavést pátrání, pak důkazy, soudy při páchání případné trestné činnosti. To by stálo daňového poplatníka mnohem více. Na druhou stranu jak ČSSD, tak ODS jsou strany zodpovědné za nepořádky v dovážení cizinců a netrestání mafií, které často nemají ani legální sídlo v OR i za rozmáhání se trestné činnosti cizinců, které měly mít lépe podchyceny a jejich návraty při ztrátě práce zabezpečeny. K čemu nám te´d bude levná pracovní síla, když skončí v záchranné sociální síti, nebo se ze šedé ekonomiky k pořádné práci již nikdy nevrátí?;-€;-€

0/0
16.2.2009 10:27

bastianka

Re: Snižování dluhů dle ODS!

Ale jděte, vždyť to je ta solidarita, se kterou tady oranžády pořád otravujou;-D

0/0
16.2.2009 12:09

0100

Vedli jste to špatně. V době hospodářského růstu

jste dále zadlužovali zemi, takže bych se moc k ODS nepřirovnával. Ta místo vládních dluhů zákona spíše napomáhala korupci a tunelování, daňovým únikům. / spozoři jejich stranických pokladen Chobot , Šrejbr a další/ Sekají nyní sice stejné dluhy, ale mají poloviční HDP jako za ČSSD. Já myslím, že na pravdu se lze podívat na stránky ČSÚ do makroekonomických dat, kde je krásně vidět s nastupující ČSSD jak raketově rostou dluhy. Takže takové řeči si nechte na koledu. I o tom, že jste museli sanovat tenhle stát po vládě ODS. protože ono je sanovat a diletantsky rozhazovat. /Viz Zemanova neomezená záruka ČSOB a jeho diletantská sanace bank, kde se dala minimálně polovina při důsledné kontrole ušetřit. za Kalouska by se to jistě nestalo /

0/0
16.2.2009 7:19

0100

Re: Vedli jste to špatně. V době hospodářského růstu

Konečně i na Vaše účinkování s podnikateli a byty lze poukázat. Byly toho plné noviny.  Pokud bych si měl vybrat ,, mezi zly", jak s oblibou říká Čech, tak já bych oběma velkým stranám dal jedny volby úplný distanc mimo parlament i kraje, aby se rozbily jejich vazby na podnikatele, korupci a konečně vyměnili ti Bendové, Grossové a další v řadách, nebo i ti politici, kteří si z politiky udělali doživotní pašalik zvedače rukou / Jičínský/ a už nejsou nikomu prospěšní.  Tedy jedny volby bych je navolil a udělal ozdravnou kůru ze všech stran s pomocí volby neparlamentních stran. Dá se mezi nimi vybrat. Podobný scénář by prospěl i KDU-ČSL. Zelené každý poznal co jsou zač. Jejich účinkování parlamentu stálo občany mnoho zbytečných ekologických daní a daní naházených k energiím, poplatkům za převody aut. Poslední Bursíkův hit je kdo topí na uhlí, větší daň z nemovitosti. Neumí nic jiného než občany dusit ,, negativní motivací" . Jejich volba je pro voliče masochistickým sebemrskačstvím.

0/0
16.2.2009 7:27

0100

Ještě bych dodal pro úplnost jeden Paroubkův výrok.

,, Státní dluhy se nesplácí". To pronesl do medií před lety a jasně to ukazuje, jak hospodaří ČSSD. / Hrozím se důsledků náměstkování v Praze, která dovršila 30 miliardový dluh právě za jeho dluhopisové pomoci./  Snad právě proto nás nyní stojí jen úroky na státních dluhopisech ročně přes 50 miliard. Podobné nesmysly pronášel při srovnávání zadlužení země dle Mastrichtských kritérií. Tedy neříkal to jen on, papouškovali to po něm i jiní, že pane Mládku.  Ale zapomněli jaksi na to, že tyto kritéria byla šita na daleko výkonnější ekonomiky starých zemí EU, ne na 5 x slabší přistupující, kde je přes 35% už hraničních. To, že jsme nepodlehli podobným řečem, nám nyní pomáhá překonávat finanční krizi lépe. Takže pak věřme ,, ekonomům" z ČSSD, konečně i z ODS. Rv

0/0
16.2.2009 7:39

-jk-

To sedí

Od experta ze strany, která je plná sebestředných narcisů a ten nejsebestřenější z nich je pokaždé zvteky bez sebe, když kamery nemíří na jeho bradavici, to opravdu sedí.;-D

0/0
16.2.2009 0:16

Mladoko

Re: To sedí

R^;-D

0/0
16.2.2009 6:17

slichtaj

Re: To sedí

no dočetl jsem jen po to, když se ho ptal, proč neudělali rezervy při tak dobrém růstu, pak jsem pochopil, že je to opravdu blb nebo Rathův řiťlezka

0/0
16.2.2009 8:02

Vyplesk

No, expert....

...asi jako sobotka, expert na přenositelnost čísel bankovních účtů, a paroubek, expert na cokoliv, ale zejména na řvaní a velkohubé kecy.

0/0
15.2.2009 23:20

jointick

Co to je za vola???

8-o

0/0
15.2.2009 23:01

Linde CZ

Re: Co to je za vola???

nakej socialista, kterymu kamosi rikaji experte

0/0
15.2.2009 23:14

sweetdreams

Móóc chytrej soudruh

 a úspory měl v librách,spekulant.To rychleji šel dolů už jenom zimbabwský dolar!

0/0
15.2.2009 22:54

lynxxx

Pan soc. ekonom

nezná základní pravidla konkurzu. Vklad proti hypotéce, i když ve stejné bance, nemůže fakticky nikdy započíst. Hypotéka je zpravidla splatná dlouhodobě. Vklad na účtě (závazek banky) spadne do konkurzní podstaty (odhlédněme od pojištění) a bude vyplacen pouze do výše, kterou pokryje výtěžek majetku (např. z 12% ;-D). Zatímco hypotéka (majetek banky) musí být uhrazena ve 100% a správce ji bude tvrdě vymáhat. Žádný zápočet není možný (musel by být učiněn rozhodně před konkurzem - žádná banka to neumožňuje, započítávat lze pouze splatné pohledávky). Takže pan ekonom je pěkný nedovzdělanec.

Jeho recept je - kálíme na všechny strany, jen my víme, co je správně. Je vidět, že víte pěkný houby.

0/0
15.2.2009 22:37

bastianka

Re: Pan soc. ekonom

Osoba naprosto nepoužitelná, kdyby se měla živit něčím jiným než politikou, kde ty "experty" berou?;-D

0/0
16.2.2009 12:12

ant.

souhlasím se šibalem paroubackem...!!!

...krize se přece nejlépe vyřeší tím, že dáme více peněz těm lidem, co nepracují - budou mít alespoň více peněz na utrácení a tím vlastně zajistí další zářivou budoucnost těm hlupákům, co pracují a ze svých daní financují jejich sociální dávky...domnívám se, že docela účinným opatřením by byl 14. a 15. plat pro nezaměstnané ve výši trojnásobku průměrné mzdy poslance a také příspěvek na dovolenou, automobil a plasmovou TV - podpořilo by to cestovní ruch, automobilky a elektrotechnický průmysl...a samozřejmě nesmíme zapomenout na naši oblíbenou menšinu - třebas přidělování nových vilek by podpořilo stavebnictví atd....a na závěr - každý, kdo navštíví lékaře nebo lékárnu, dostane od doktora či lékárníka 99 Kč, to přispěje ke zlepšení zdraví celé oranžtupaní populace...:-)

0/0
15.2.2009 22:28

lynxxx

Re: souhlasím se šibalem paroubackem...!!!

Je to socialistické perpetum mobile.´;-D

0/0
15.2.2009 22:38

keyz

Re: souhlasím se šibalem paroubackem...!!!

a každý dostane na den 300 kč od svého zvoleného růžového prasátka ve sněmovně

0/0
15.2.2009 23:02

barbudo

Ona ta chřipka taky nemusí být nic moc sranda ...

... na tu, co přišla po první válce pomřelo dvakrát víc lidí, než ve válce ...

0/0
15.2.2009 21:02

horduch

ať mě ten ekonomickej dement

řekne kolik v době ,když byli u moci uspořili  ,to byla doba všeobecného růstu a nasekali dluhu ,že je z toho na blití ,kolik by toho dluhu nasekali teď, kdy je doba recese

0/0
15.2.2009 20:37

kay2

Uslintaný dement...

V pátek jsem ho poslouchal v TV se Ševčíkem (kterýho jinak taky moc nemusím). To bylo opravdu moc povedený představení. Mládek lhal, plácal a plácal a Ševčík se jen držel za hlavu. Ředitel Masarykova dělnického institutu nezklamal. Plná huba keců o sociální soudržnosti a nejlepší řešení krize je rozdat třinácté důchody a zdanit milionáře. Co víc lidi rozdělí než tohle???

0/0
15.2.2009 20:30

Beldor

rofl..

Sebestredny komousek z CSSD ktery zkazil na co sahl(co zrovna neukrad) nam tady bude rikat ze klaus je narcis,jo?

Mno to je fakt Exprd.Asi jako zaoralek alis "iran jeste dloho rakety mit nebude" je expert na poli celosvetove politiky;-D;-D;-D

Boze chran nas pred temito experty...RvRv

0/0
15.2.2009 20:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.