- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak by tento naprosto nepoužitelný matěj a malým -m- mohl něco zakázat? Vždyť jeho manželka vlastní firmu na autolaky, které s úspěchem dodává třeba do DPMP- a to je nějakých tramvají,busů a kdoví čeho! Tam se podívejte, kde je střet zájmů! Když viděl,¨že projel volby,málem bečel,jak se bál o flek! Když to nevyšlo s Bémem, vlezl Topolánkovi do a ejhle! Může tak krmit laky i dopravce,kterým vyřídí výjimky! Opravdu hnus , velebnosti
Aspon diky tomu muzou ty tramvaje atd. jezdit i v patek odpoledne jsi asi chtel rict
provoz kamionů tak,jak je v návrhu.
Souhlasím a kamiony prodat a výtěžek dát třeba na 14 důchod :-)))
prosím trošku rozviesť... fakt neviem, čo je špatné na tom, že v piatok poobede, keď sú cesty najplnšie by si kamióny mohli nechať voraz...
tak budou narvané silnice ve čtvrtek, čim si jako zelení pomohou, tohle je jejich nejhlavnější bod programu proboha, kdo je volil? hipící?
kdy radši propagovali nižší daně na auta s hybridním pohonem, kdyby radši tahali peníze na projekty získání energie alternativním způsobem. solární panely a jejich financování u lidí , kteří si to chtějí instalovat atd...
ach jaj... ale vo štvrtok nechodí toľko ľudí na hory či na chaty...
Obyčejný zákaz nic nepřinese a nikomu a ničemu nepomůže.
Zato vážení ano. Další státní zakázka za miliony korun a jak to tak bývá nějaké drobné do kapes lidí, kteří o ni budou rozhodovat ....
ano zákaz zastaví auta a nic se dít nebude (nepopíram že kamiony cizí přes ty dny budou asi jezdit, ale i tak) ...když to vážení a pokutování přeložených nákladáků oprvadu nic nepřinese...
Co to ten Jarin mele, vždyť poslední kousky na D1 zrušili jeho spolustraníci
Výjimku na nápravové tlaky si vydalo samo MD v čele s Hodačem
Že si řidiči nelámou hlavu, to je snad problém na hlavu Íčka , tak o co jde?
slize zkorumpovanej ty nas budes poucovat? co vlastne umis, krome obsazovani trafik na ktery nemas kvalifikaci.. co to bude priste neurochirurgie? ne, tam se neda krast..
Tak už se konečně někdo probudil a začal s tím něco dělat ? Jezdil sem 5 let kamionem v USA. Tam máte váhy pro kamiony při každém překročení hranic ale i ve vnitrozemí. Bendl má pravdu v tom že vážení kamionu je daleko potřebnější než omezovat jízdy v pátek. Další hovadina z dílny soudruha Bursíka, který má recept snad úplně na všechno.
Tak myslím že to vážení by se pro některé dopravce hodně podražilo.Já osobně bych za každé kg navíc dat 500,-kč pokutu.A když máte až 2t přes limit, tak to by se někdo pořádně ošíval, až by platil jak mourovatej.Potom by se rychle dodržovaly váhy přeložených kamiónů i nákladních aut.Hlavně ty, co vozí písek a štěrk.Tam je to běžný že máte třeba až 5t a víc.
Nějak mi uniká smysl pátečního zákazu. Takže zůstane vše při starém a jen se nám budou vzájemně dlouho předjíždět tři zvážené kamióny.
čomu presne nerozumiete? v piatok poobede sú cesty zavalené autami ľudí, čo sa presúvajú na víkend domov, na chatu, na dovolenku, ide o pol dňa, kedy by si kamióny mohli dať pohov... mne to príde veľmi jednoduché a funkčné.