- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč bych si nemohl odečíst dph z osobního auta které používám k podnikání(4 provozovny v okruhu 200km), když pro soukromé cesty mám další auto, které v účetnictví nemám?
Na zákonu by prodělali výrobci mřížek a to hodně. Tak je jasné, že lobovali a Sobotku evidentně uplatili. Přitom mřížky nikde v UE nejsou. Zase naše debilita.
zakon je jasny, odpocet lze uplatnit u vozidel kategorie N1, tedy vozidel nakladnich
pokud mate mermomoci potrebu delat pomoci mrizky z osobaku nakladni auta, tak se nesmite divit, ze jako nakladni auta stoji za houby
chcete-li koupit nakladni auta, na trhu je spousta modelu primo pro tyto ucely vyrobenych, levnejsich a uzitecnejsich, nikdo vas nenuti si dokupovat mrizky do fabii ani porsche
Panebože jak ten hlupák umí dělat chytrýho. Přitom by zprasil i kydání hnoje.
1. Není zde uveden důvod proč Blb Sobotka vrátil tento zákon k dalšímu čení. Nerad bych ho tu propíral, když zde není uveden pravý důvod.
2. Jsem zaměstnanec a doufám, že dobrý, neboť mi firma platí auto, telefon,PC, kurzy, školení a v neposlední řadě mám solidní plat. Na tohle všechno jsem ale musel tvrdě makat několik let a věděl jsem to už na začátku, že nic není zadarmo. A kdyby za mnou dnes zaměstnavatel přišel, že má problém s výhodami, které mi poskytuje, tak se s ním domluvím, protože mám rád svou práci a nepotřebuji někomu závidět cokoliv - tolik odpověď těm věčným stěžovatelům, kteří akorát závidí.
3. Nevidím žádný rozumný důvod, proč by si podnikatel nemohl koupit auto bez mříže a s odpočtem DPH. On je ten, který šel do rizika podnikání, který vydělal peníze, tak proč by si je nemohl užít. Při dnešním zákoníku práce, který schválila ČSSD s KSČM, podnikat a mít zaměstnance, kteří někteří navíc stojí za prd, to je o strach.
Ne že bych měl problém s odpočtem DPH u osobních vozů, na druhou stranu otázka, zda je vyváženo daňové zatížení podnikatelů a zaměstnanců je legitimní a ne každý, kdo ji položí, musí být nutně závistivec.
no a co tkhla daňové úlevy pro zaměstnance ? Školení, kurzy, doprava do zaměstnání ...... Si připadám spíš jako otrok a oslíčku otřes se v jednom
No já nevím, stejně asi není kam spěchat - pokud má ovšem pravdu příspěvek z auto idnes, na který jsem narazil a zde cituji:
.
Breaking News pro podnikatele: Sněmovna dnes s určitostí schválí v posledním čtení Novelu zákona o DPH, v rámci níž si podnikatelé mohou odečíst od dubna DPH u nákupu osobních aut. U vozidel Skoda Schade bude prý splněna i ta jediná podmínka, aby auto uvezlo těžší náklad, než bude maximální povolená hmotnost posádky. Pak už bude každé auto považováno za takzvané nákladní vozidlo typu N1, při jehož pořízení si podnikatelé mohou odečíst DPH.... tedy bez namontované mřížky - budou to splňovat i sedany Octavia, hatchback Superb a jiné.
**
Nicméně Skoda musí splnit zákonnou podmínku a provést znovu kompletní papírovou homologaci všech vozidel vč. kombi aj. - možnost nakupovat auta bez mřížky a odečíst si DPH bude možno tímto až od 1.7.2009, do té doby platí pouze zase ta mřížka - zavolajte si nejake vyhradni dodavatele, Ti by tu informaci meli uz mít..."
DOPLNÍM - TOŽ VITAJTE V banánistánu
poslední zhasíná - TOYOTA zavírá v Japonsku v dubnu 11 z 12 závodů - farewell boys
http://www.pravda.ru/news/economics/18-02-2009/302157-toyota-0
Che to pořádně číst. V článku se píše o odstavení, tedy pozastavení výroby (odhaduje se na 14 dní) nikoli zavření závodů.
Vídím, že tu brečí jen podnikatelé. Ale na druhou stranu šrotovné pro občany nejde tak proč pro podnikatele něco víc? Jsou snad něčím víc než ostatní občané ??? A brečet, že nekupují nová auta, za jak dlouho mohou měnit auta? Za 5 let? To se Vám zdá staré auto nebo co? A mřížka vadí při cestování? Čím????
Vo.e, mřížka vadí, protože s ni do auta nic nenaložíš, jasné ??
Momentálně se zvýšil díky "šrotovnému" odbyt do Německa, ale ten nepotrvá věčně. Takže až začne zájem opadat, tak bych plynule navázal schválením odložené novely, aby automobilky měly odbyt stabilní a nemusely jednou jet i přes soboty a za půl roku vyhazovat lidi. To ale asi nebyla pohnutka Bohuslava Sekery Sobotky. Ten sleduje čistě zájmy sociálně "spravedlivé" cíle doprovázené stamiliardovými schodky státního rozpočtu