- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z jedná strany je to nechuť zaměstnanců ČD vůbec něco dělat. Kdejaká uklízečka má zafixováno, že hadra a špinavá voda v kýblu stačí pro perfektní úklid. Kdysi to stačilo, kdy starý vagon s koženkovým potahem a umakartem byl uklizen jediným utřením špinavým hadrem. Uklízečka to vzala jedním vrzem, podlahu, koženkové sedačky a ještě okno, a následovalo další kupé. V dnešní době, kdy se začínají hojně vyskytovat modrnější vagony, rozuměj vagon s čalouněním a dalšími drobnostmi, tak na to už jen špinavá hadra nestačí. Teď se musí pouřívat něco jako vysavač nebo přístroj pro mokré umytí sedaček. A to zabere více času než jen prosté utření hadrem.
Další zhoršení úklidu přišlo nástupem soukromých firem, které se zabývají uklidem. To šla kvalita hluboko dolů.
Vlak se má uklízet na každné konečné zastávce a né jen večer v depu.
Pokračování.... Jo a dřívější koženkové sedačky měly výhodu: na první pohled bylo
vidět, že něco není v pořádku. Na potažené sedačce si problém člověk
uvědomí až sedne do mokrého.
Zastaralý vozový park není jediný, ani hlavní problém ČD, problém je až 100% přezaměstnanost - soukromí dopravci provozují tratě s polovinou personálu co ČD, neschopný management, příliš silné odbory, které se brání jakýmkoliv změnám a státní dotace, které drží ČD nad vodou a chrání před krachem, čímž umožňují vedení i zaměstnancům odkládat změny donekonečna, pobírat platy a nic nedělat. A to nemluvím o masivních rozkrádačkách na dráze - slyšeli jste snad už někdy o eisenboňákovi, který má auto na benzín?
asi nejezdite vlakem ....nejsem odbornik ale kdyz koukam kolem tak to vidim takto - mnoaha nadrazi zavrena, nejsou lidi na uklid, jste rad ze je nekdo kdo vam proda jizdenku ...myslim ze CD by potrebovaly 2x vic lidi....nejvetsi problem vidim v tom ze se musi udrzovat trat, kdyby se v automobilove doprave do cen benzinu daly vsechny naklady za udrzbu cest tak by razem lidi zase jezdili vlakem a byly by penize na vic lidi ....
Před pár dny jsem jen rychlíkem - ochotný železničář mi nabídl u WC baterku, protože tam nešlo světlo. Teplo nebo tekoucí voda tam samozřejmě taky nebyly, to už bych chtěl moc. Naopak neskutečné špíny jak na WC, tak v kupé byl nadbytek.
nojo ale za tu špínu nemůžou ČD, oni ty vlaky čistí ale nemůžou čistit vždycky jak vlak dojede na konečnou, za špínu sim ůžou cestující- prasata
Koženkovými béčky se bude jezdit ještě v roce 2030?
Jinak to co předvádí ČD je neuvěřitelné. Nedávno jsem jel z Brna do Prahy EC 72 (více méně to nejlepší co ČD mají). Všechno OK, přijel vlak na čas, složený z nových vagónů Siemens. Jel jsem 2. třídou.
Bohužel byl jeden malý problém. Na sedačkách bylo čalounění na, kterém bylo vidět každý flek. Poté co jsem vyhledal nejméně flekatou sedačku jsem usedl. Bohužel čalounění bylo z nějaké neznámé umělé hmoty na které se nedalo sedět, neustále jsem sjížděl dolů.
Když ČD koupí vagón za 50 milionů korun, tak snad mohou zajistit kvalitní čalounění, ne? Čalounění si vysvětluji buď tím, že příslušný zaměstnanec ČD byl při objednávání silně opilí nebo podplacený.