Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

SAAB je na hraně bankrotu, požádal o ochranu před věřiteli

Švédská automobilka SAAB podléhá tíze ztrát a dluhů. V pátek požádala soud o ochranu před věřiteli a ten její žádosti vyhověl. Verdikt má firmě umožnit získat čas na restrukturalizaci a také najít nové zdroje financování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BedlamW

hmm

Stejne je Saab zbytecna automobilka.......rekl bych, ze nejskaredejsi auta na cestach.

0/0
21.2.2009 6:37

Muddy

Re: hmm

ano v podstate automobilka ktera investovala do vyvoje plnenych motoru, snaha o vysoky stupen aktivni i psaivni bezpecnosti.

Design je subjektivni, me osobne se saaby libi napriklad 9-3 aero, jednoduchy elegantni a funkcni design,ale holt nekteri radsi poradnej Naftovej agregat, aby se mohlo predhanet, ze jim to ocko v kombajnu bere jen 4,5 na sto

0/0
21.2.2009 16:29

aldik7

Volvo

ale doufám že Volvo je na tom dobře :-)R^ ..ostatně je to nejbezpečnější (a taky nejhezčí) auto na světě, ale asi maj peněz dost když mají na hlavní stránce iDnes reklamu :-)

0/0
20.2.2009 13:50

ceen

Re: Volvo

Hm, a to jsi vyčetl kde že volvo je nejbezpečnější auto na světě?

0/0
20.2.2009 15:07

aldik7

Re: Volvo

a odkud víš že není? hmm.. ? ..řekni mi bezpečnější a lepší auto než Volvo nebo Saab :-)R^

0/0
20.2.2009 15:09

wolf80

Re: Volvo

Jen pro info, nove modely Volvo jsou na stejne platforme jako nove Fordy...

0/0
20.2.2009 16:36

Thor Steinar

Re: Volvo

Bezpečností ? A nějaký důkaz by nebyl ? Nebo je to jen plácnutí a nějaký subjektivní dojem vytvořený markeingem SAAB a Volvo. Při pohledu do EURO NCAP jsem zjistil, že poslední krám od SAAB prošel crash testem v roce 2004. U nejbezpečnějšího z nejbezpečnějších, t. j. Volva, to neni o moc slavnější. Samá vykopávka. C30 - 2007, S 40 - 2004, S 60 - 2001, S 70 - 1998, S 80 - 2000, V 70 - 2007, XC 60 - 2008, XC 90 - 2003. Z čeho tedy usuzuješ, že je SAAB nebo Volvo je bezpečnější než konkurence ? 8-o8-o8-o

0/0
21.2.2009 2:12

Thor Steinar

Re: Volvo

A lepší ? Např. než C30, Toyota Auris, Renault Megane ..... Než S 60 ? Cokoliv. S nadsázkou i Logan. Atd. :-P

0/0
21.2.2009 2:22

wolf80

Re: Volvo

Reklama je investici pro budouci zisk. Kdyz nejsi videt, tak se tve vyrobky prodavaji hur... Jinak vzhled je samozrejme otazkou osobniho vkusu. Co se libi jednomu, nemusi se libit druhemu, a diskutovat na toto tema muze snad jen arogantni blbec ;-D 

0/0
20.2.2009 16:39

performer2

předražený věčný facelift Saab

ono vyrobit prémiovku na podvozku staré Vectry není jen tak a když to pak zákazníci prokouknou.... Se švédským sociálním systémem se divím, že to ještě vůbec nějak funguje.....

0/0
20.2.2009 12:06

tyrael

Re: předražený věčný facelift Saab

R^Kdysi oslavovane turbomotory SAAB byly na spici technologickeho vyvoje. Po koupeni GM sla veskera inovace do kytek, SAABy jsou defacto stare Vectry krome motoru za dvojnasobnou cenu:-©:-©:-©

0/0
20.2.2009 13:20

loogieboy

Re: předražený věčný facelift Saab

taky je o tridu vys nez vectra. Prostorem, bezpecnosti a vykonem. Bohuzel i cenou....

0/0
20.2.2009 13:31

První z posledních

brzo krachne i Nokia, fin, švéd, nor jsou prostě drazí

;-D:-);-D[>-]R^

0/0
20.2.2009 12:01

kay2

Re: brzo krachne i Nokia, fin, švéd, nor jsou prostě drazí

Rozdíl je v tom, že Nokia je v čele technologického rozvoje na světě, kdežto SAAB je vykopávka přesně ve stylu amerických aut.

0/0
20.2.2009 13:14

Thor Steinar

Re: brzo krachne i Nokia, fin, švéd, nor jsou prostě drazí

No já bych brzdil. Řekněme v Evropě. Vzhledem k tomu, že máš přístup k internetu,tak doporučuji se podívat do Asie. Toshiba, Samsung, LG, NEC, Sharp .... tomu čumí Nokie do (Y)

0/0
21.2.2009 1:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.