- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co bude potom až finance určené na šrotovné dojdou nebo až všichni co chtěli vyměnit auto,tak učiní.Poptávka znovu klesne,automobilky budou znovu tam kde jsou nyní a co pak?Zase přijde nějaké geniální řešení?Už by snad nějaké ty "ekonomy" s mnoha školami mohlo napadnout,že řešení bude asi někde jinde.Není možné prostě donekonečna zvyšovat výrobu o statisíce a miliony vozů ročně,vymýšlet pořád nové a nové řady atd.Př.Audi - dříve 80 a 100 a bylo.Dnes A3,A4,A5,A6,A8,plánuje se A1,A7.K tomu Q7,Q5 a možná ještě něco dalšího.Co řada,to miliardy utopené ve vývoji.A tak je to skoro u všech.Kdo to panebože bude pořád kupovat?To by se musel na světě úměrně s počtem vyrobených aut zvyšovat počet lidí,kteří ty peníze za ně mohou a taky chtějí utratit..A to se jaksi neděje.
ekologické šrotovné je ekologické asi jako děravej ropnej tanker - svět si oddychne, zmizí stará čoudící krabice. ta se za předpokladu určité energie sešrotuje a materiály se recyklují. nové auto se, za předpokladu určité energie, vyrobí, nalakuje se (za předpokladu určitého produktu ekologického chemického průmyslu), doveze se na šourům (náklaďákem)... hm.. hlavně pomoct automobilkám, tak proč k tomu nevyužít slovo ekologie? zabij bobra, zachraň strom!
1) 2500,- šrotovný, který se státu obratem vrátí na daních a poplatcích za registraci novýho auta
2) zbavit se starého (a tudíž vyhovujícího auta, jinak by ho prodali dávno) a koupit nový auto, opředený servisníma intervalama alá "tysyc kdyz nyc", seškrcenym motorem kvůli emisním limitům atd. atd, které spraví only authorised personel pomocí CPU utilities....
nevim, nevim...