- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To skladování nových aut na lodi je opravdu "výborný" nápad, slané vlhké agresivní prostředí jestě udělá dobře jak laku, tak elektronice
Všude se snaží řidičům dělat obstrukce, aby více využívali hromadnou dopravu, umělé snižování plynulosti dopravy ve městech zbytečnými kruhovými objezdy, retardéry, poplatky za parkování - proč by si teda měli kupovat další a další lidi auta? Přitom ale na automobilovém průmyslu stojí ekonomika více států než jen ČR, a teď kvůli tomu chtějí dělat pobídky, aby si lidi kupovali auta (šrotovný apod.). To je trochu schizofrenie, nebo se mi to tak jenom zdá?
Tak není moc divu, že trh je relativně nasycen. Kdo auto chce mít a je ochoten obstrukce ze strany obce i státu (policie) vydržet, tak už ho povětšinou má a ten kdo ho nemá a vidí současný stav, si ho i díky tomu kupovat nebude, jenom proto aby "zachránil ekonomiku" tím že koupí drahý auto, zaplatí poplatky za příhlášení, povinný ručení atd. a nechá ho stát zbůhdarma před barákem (pokud tam ještě vůbec lze zaparkovat) a bude dál jezdit MHD. To je trošku naivní představa.
Pokud by chtěly vlády skutečně podpořit kupování automobilů, musely by se naopak snažit, aby to řidiči měli jednodušší bez zbytečnýho omezování a buzerace, a ne jako teď dělat jim jenom totálně zbytečný naschvály, uměle omezovat plynulost dopravy, atd.
"Nemáme potrebu meniť tempo výroby. Naopak, v marci budeme mať dve
pracovné soboty. Vyrábame práve také autá, na ktoré sa vzťahujú bonusy
v Nemecku a vo Francúzsku," povedal hovorca trnavského Peugeotu Peter
Švec.
„V súčasnosti pociťujeme nárast objednávok," potvrdil vplyv opatrení v iných krajinách hovorca žilinskej Kie Dušan Dvořák."
pisou tam v evrope, i kde v evrope, o slovensku tam nepisou
...ani o korunu.
Proč neudělají akci...tahle auta za výrobní cenu +10% zisk místo (100%) a prodat to přímo v závodě...ale to radši necháme zrezivět
vyrobni kapacita je o PETINU vyssi nez poptavka, ale muze se vyrobit 94M aut, coz je POLOVINA poptavky... na pocty zrovna orientovan nejsem, ale fakt mi nesedi, kde se teda ty auta vyrobi
"Owners of capital will stimulate working class to buy more and more of expensive goods, houses and technology, pushing them to take more and more expensive credits, until their debt becomes unbearable.The unpaid debt will lead to bankruptcy of banks which will have to be nationalized and State will have to take the road which will eventually lead to communism."
Karl Marx, 1867
A už se nedivím tomu Klausovi, jedinýmu mu to došlo, o čem EU je.
No a vis proc, protoze ty magori pravdepodobne na rozdil od Klause nikdy marxe necetli a maji dosti omezeny rozhled.
To je jako proc EU ricela kdyz jsme rekli ze mi jedeme na jadro.... Ted by byly radi, kdyby nejake jaderky meli.
EU je kratkodoby populisty rizeny spolek tvoreny zvrchu a nikoliv zespoda, takze vytahnete z toho cose da nez se to zhrouti
takže ať si je strčí - ani zdarma, vřele doporučuji!
uz si dnes uklidil staje?
Malá auta teď stojí v podstatě stejně jako nižší střední třída. Už aby se šroťáci v okolních zemích nabažili a i malá auta začala zlevňovat.....
protože se na ně chystají všemožné daně a poplatky. Firmy prostě posunují nákup nových vozů, až se situace vyjasní. Levné vozy jdou na dračku, Škoda prodává v Německu Fabii 1,2 už za méně, než 7000 Eur, t.j. pod 200 tis Kč.
si nemuzu pomoci, ale kdyz nekdo rekne FABIA a 7000euro, tak nedokazu pobrat, ze je nekdo ochoten za neco takoveho uvalit tolik penez