- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejdůležitější je vyvázat se z neziskového koncernu GM a najít někoho, kdo společnost koupí (nejlépe ne indického nebo čínského či vietnamského).
Konečně borec, který řekl jak to je. Je nesmysl nechávat stejný počet zaměstnanců při takovém obrovském propadu poptávky. Tohle by nikdo dlouhodobě neufinancoval. Je to nezbytný ale bolestivý krok.
http://www.blisty.cz/2009/3/4/art45667.html
Naučte sebe a své děti mandarínskou čínštinu a věnujte se zemědělství, ne výrobě aut, které nikdo nechce.
Teď běží v Ženevě autosalon a výrobci se tváří, že je všechno OK. Úsměvy těsně před smrtí.
neni to tak dlouho kdy rozdavali 55ti letym co odesli do predcasnyho duchodu az 360.000 EUR odstupnyho. To byli ti co tam byli od vyuceni a nebylo jich malo. Pak se taky pekne na Oplu a ne jen na tyhle automobilce podepsaly odbory s nesmyslnym zvysovanim platu. Maj sakra nahrabano tak si meli dat neco stranou na horsi casi. Placou na nespravnym miste.
Myslim ze jim nic jineho nezbyvalo, protoze v Nemecku se jinak zamestnance nezbavis. Jeste tak zavrazdit.