Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Škody Auto Reinhard Jung: Propouštět už letos nechceme

Před koncem roku se zastavily výrobní linky. Po spuštění jely jen čtyři dny v týdnu. Teď jedou opět naplno, především díky německému šrotovnému. Jak dlouho? Šéf největší české automobilky Škoda Auto Reinhard Jung si myslí, že do konce roku už lidé doma zůstávat nebudou muset.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Štvavá vysílačka

R.Jung:

"Několik námětů na změnu designu  Fabie jsme už představili, teď pracujeme na tom, co půjde v sériové výrobě realizovat."

  Mám taky jeden námět. Zkopírujte  new Polo a budete zavádět pracovní víkendy.:-) 

Jinak držím palce v překopávání Fábie. To se snad nemůže podařit...8-o

0/0
5.3.2009 12:52

IJNovak

V červnu výrazně zlevnit fabie135 ooo a Octavie 200 000,-

Snížit náklady, prodloužit modelové řady nulové Facelifty, vyrábět racionálně, ořezat disignerské výstřelky a reklamu, jak mohou být 52% z prodejní ceny vedlejší náklady nevýrobní sféry??? Pane Jungu moudrá rada=pracovat a šetřit se vyplatí!!!

0/0
5.3.2009 9:52

sirc

Re: V červnu výrazně zlevnit fabie135 ooo a Octavie 200 000,-

To víš. Třeba marže prodejců jsou kolem 20%. Opravdu není žádoucí, prodávat pod nákladama. Automobilky, co se takhle chovají, mají dnes velké problémy (v Evropě prakticky všichni kromě Porsche-VW, Daimler a BMW)

0/0
5.3.2009 9:56

rudastraka

Re: V červnu výrazně zlevnit fabie135 ooo a Octavie 200 000,-

prostutitka muze jit pod cenu

ale automobilka by dlouho nevydrzela

0/0
5.3.2009 11:06

Pet-s

Cena Yetiho?

Podle toho rozhovoru mi to vychází, že při pohonu 4x2 bude Yeti za 350tis. a nejlevnější čtyřkolka bude stát tak 500tis. Ale možná se dočkáme i nějaké větší absurdity.

0/0
5.3.2009 7:19

sirc

Re: Cena Yetiho?

Těžko říct. Až na pár lidí z Ženevy nikdo vlastně neví, jak je Yeti velký a těžko tak srovnávat s konkurencí, respektive vybrat tu správnou konkurenci.

0/0
5.3.2009 9:52

bradavice

Re: Cena Yetiho?

Jak je velký??? Na všech fotkách a videích je dospělýmu chlapovi sotva po ramena... takže těžkej mrňous....;-€

0/0
5.3.2009 13:18

WIFI

systém start stop

No, hlavně jestli to mají dobře spočítaný. Ono automaticky vypínat a startovat motor na každém semaforu ve městě, když chytnete červenou vlnu nebo když uvíznete v zácpě, bude docela zápřah pro AKU. Proto doufám, že úspora emisí nula nula něco málo nebude vykoupena zkrácením živontosti AKU třeba o třetinu, polovinu

0/0
5.3.2009 7:01

mi_golem

Re: systém start stop

Skoro bych se s Tebou vsadil, že spíš než odejde baterie, odejde starter. Baterie se vybije, pokud budeš jezdit trasy 2-3 km v zácpě na jednu jízdu.

0/0
5.3.2009 7:45

WIFI

Re: systém start stop

stačí průjezd nějakým větším městem. Navíc povinné svícení taky dobíjení nepřidá a pokud bude navíc zima, půjdou AKU rychle do háje.. Startér by měl být na tom trochu lépe, ne ? Vždyť je to vlastně elektromotor

0/0
5.3.2009 7:50

jbroz50

Re: systém start stop

Pokud bude motor doplněn rekuperací, tak to bude v pohodě. 

Auta se systémem start-stop už se začínají prodávat a než to škoda zavede, tak už budou nejméně dvouleté zkušenosti, takže bych řekl, že to vychytají.

0/0
5.3.2009 8:18

WIFI

Re: systém start stop

no uvidíme. Osobně se myslím, čím složitější zařízení, tím je větší šance že něco bude blbnout. Spíše by to chtělo se zamyslet, jestli systém start stop ušetří tolik paliva, že se vyplatí ho zavádět, zvlášt když to znamená přidat do motoru a elektroniky další složitej systém

0/0
5.3.2009 8:23

sirc

Re: systém start stop

Tenhle systém se používá už dávno v hybridech a opravdu lze považovat za úsporný. Od klasického startování se celkem významně odlišuje a samozřejmě se používají i odolnější díly/materiály.

0/0
5.3.2009 9:50

WIFI

Re: systém start stop

v hybridech je to něco jinýho, tam se spuštění elektromotoru (zjednodušeně) dělá jeho připojením ke zdroji energie. Není to jako u spalovacího motoru, kdy musí startér vzít energii z již tak dost zatěžované baterky a roztočit motor

0/0
5.3.2009 10:07

Doktor

Re: systém start stop

Tak, tady bych byl hodně opatrný, sám vlastním Škodovku a vím.

0/0
5.3.2009 11:04

WIFI

Re: systém start stop

a říkáš, dobrý, jo ?

0/0
5.3.2009 11:47

mi_golem

Re: systém start stop

O elektromotor nejde. Měl jsi někdy rozebrán starter ? Asi ne. Po šroubovici vyjíždí pastorek do záběru s ozubením na setrvačníku. Je tam silná vratná pružina, která vrací pastorek zpět. Kluzné plochy se opotřebovávají bez maziva se to může i zaseknout. Pastorek dostává největší rázový záběr. Je spousta lidí, kteří si již museli starter vyměnit, cena je značná.  Pokud se jezdí delší trasy, tak ten starter bez problému vydrží. Horší je to u taxikářů, nebo těch, co poskakují z místa na místo a vypínají motor(pošťáci). U systému start/stop to bude především značné mechanické opotřebení právě u starteru.

0/0
6.3.2009 8:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.