- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vydělejte si je, od čeho jste manageři prokažte svoje chopnosti. Chodit s napřaženou rukou umí každý. ČD je černá díra na prachy.
Jestli jsem to dobre precetl, tak oni si je vydelali, ale ti co si jejich sluzbu objednali, tak jim nezaplatili.
Toto je v pořadí další ředitel, který něco vykřiikuje a ČD jdou zase od minus nekonečna k ještě většímu propadu. Je třeba ČD privatizovat a bude klid.
To jako soukromnik nebude chtit zaplatit to co mu nekdo dluzi a hodi ty penize klidne za hlavu ?
Chcete peníze? Je to zcela prosté. Snižte nesmyslně navýšené jízné a nepřehledné zákeřné a dezorientující ceníky tak, aby byl srozumytelný. Nehorázné cestovné odradí a lidé lezdí raději autobusem, či vlakem. Odbourali jste spoje, zastávky. Vy nechcete vozit lidi, vy prostě chcete jen peníze.
Dnes v naší stanici zrušili výpravčího. Teda on tam furt je, jenom mu sebrali plácačku. Takže odjezd ze stanice teď řídí průvodčí vlaku. Zatímco výpravčí měl přesný přehled o obsazení kolejí, průvodčí má prd. Dá znamení mašinfírovi, ten popojede 50 metrů a zůstane stát, protože ze stanice, která je v zatáčce nevidí na návěstidlo. Lidi, kteří nestihli vlak včas dobíhají vlak stojící posledním vagónem už za perónem. Pokud zrovna neprojede protijedoucí rychlík a neskočí zelená, bude to dnes bez průseru. Výborně, České dráhy.
CD halvne potrebuje koknurenci, abz si clovek mohl vzbrat, jestli pojede tim zaplivanym vlakem o 15 pozdeji nebo jako clovek a vcas
CD by usetrily kdyby vykopaly ty mraky budizknicemu, co se tam vali z dob komunismu
realna situace: na starou pani za prepazkou..." dobry den ja potrebuji do prahy co nejdriv, jeden listek" Pani> "A na kolikatou to chcete? Nevite?"
Ja> "No nevim proste co nejrychleji"
"tak to si zjistete na informacich... dalsiiii. Kdo je tam dalsi????"
Ja> "Coze? na informacich? ja chci proste tim vlakem co jede za chvili do prahy"
"Informace jsou tamhle"
Obvyklý postup - od ČD se odřízly a přesunuly do jiných akciovek lukrativní činnosti - převoz nákladů, pronájem budov, o servis se stará jiná společnost, ktreré se musí platit, uzavřely se nevýhodné smlouvy, které ovšem nejde zrušit. A na post generálního se jmenuje nový poctivec, co s nevinnou tváří pláče - te´d se opravdu nedá a nedá nic dělat, než požadovek od státu další a další miliardy , a veřejnosti poskytovat mizernou službu...Kolikrát už jsme tohle slyšeli....
JInak si neumím vysvětlit, proč místo otázky
"... Další věc – stížnosti na čistotu ve vlacích. Ale nedělají ty problémy sami cestující? Nevšiml jsem si, že by někdo v Německu či Rakousku dělal ve vlaku takový bordel, jak se to někdy stává u nás. ..."
nepoložil otázku ve stylu
"... ... Další věc – stížnosti na čistotu ve vlacích. Nevšiml jsem si, že by někdo v Německu či Rakousku porušoval přepravní řád bez povšimnutí zaměstanců drah. Stačí se jen podívat kolik lidí kouří na nástupištích za přihlížení průvodčích i výpravčích. To pak není divu, že někteří dělají bordel aniž by jim něco hrozilo. ..."
Ono nemci se sice obcas chovaji taky jako prasata... ale maji respekt k autorite. U nas se ten prihlizejici pruvodci boji, aby nedostal na budku. Vzdyt u nas se vytrzniku boji i policajti...
peníze,tak proč on a různí manažeři mají určitě nesmyslně astronomicky vysoký plat.
Ani jsem Váš rozhovor nečetl. Chcete nevýhodně pronajímat parkoviště
" nevinnému" Sekyra Group za hubičku čili ruka ruku myje....a s prodělkem...třeba na Smíchově!!!! I když dnes Dráhy za to mají mnohem více peněz. Proč si nenamastit kapsu soukromě, že...Podvod podvod podvod
a nakoupili normální rychlíkové vagony a pár nových lokomotiv ze Škodovky, tak nebudou na nejziskovější trati tratit.
Opravy Pendolin stojí více 300 milionů ročně (to je džob co?) a na jízdném vydělají 200 milionů. Každý normální ekonom by to stopl.
Za 300 milionů nakoupí 30 vagonů (nových z ČR či zrekonstruovaných z Německa), tj. to je kapacita více než tří Pendolin.
Lokomotiva Škoda 109E stojí cca 125 mil., tj. za roční opravy Pendolin je možné pořídit dva vlaky s pěti vagony. Potřebná cena za roční opravy bude v rámci max. milionů (lokomotivy a vagony budou v záruce, jen se budou běžné věci).
No jde vidět že o cenách vozidel moc páru nemáte. Za 300 milionů máte sotva 6 nových vagonů...