Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České dráhy loni přepravily o sedm milionů pasažérů méně

Vlaky Českých drah ke své přepravě loni využilo 175,2 milionu lidí. To je o téměř sedm milionů méně než v roce 2007, vyplývá ze statistik podniku. Nižší zájem zákazníků zaznamenaly především regionální vlaky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Adam.Cipisek

Ceske drahy to vedou do rite

Ja bych za 7 km jizdu tam a zpet platil 34 Kc. To mi CD muzou vite co... To uz je pomalu levnejsi jet taxikem.

0/0
9.3.2009 12:21

Chmelař

Re: Ceske drahy to vedou do rite

no to bych rád viděl, jaký taxík tě obslouží za srovnatelnou cenu, to si asi nikdy taxíkem nejel, co?

 Taxík tě v tomto případě vyjde asi 10 krát dráž :)

 I autem to vyjde o dost dráž.

0/0
9.3.2009 13:06

javorka1

ZDRAŽILI JSTE 1

..kdy tam začneta topit!!!!

0/0
9.3.2009 0:46

jakadlec

cd to dělají schválně

je to jejich záměr zbavit se všech drah, kromě hlavních tratí, otrávit cestující špínou, zdražováním , zpožděními, aby lidi jezdili autem, nebo autobusem moje máma vždy říkala" bordel jak na drahách", teprv teď to chápu

0/0
8.3.2009 19:56

cinsky_buh_srandy

kdo by taky tím předraženým dobytčákem jezdil

. bohužel to všichni zaplatíme ze svých kapes :-©

0/0
8.3.2009 19:31

sirc

ČD

Zatímco na hlavních tratích se kvalita a komfort cestování zlepšuje, v ostatních případech je tomu naopak. Třeba trať Praha<->Kolín je v pohodě, nové čísté vlaky, dobré jízdní řády, stanice také vypadají celkem k světu....tam si není moc na co naříkat.

Stačí ale nastoupit opačným směrem Praha->Beroun a je to děs, děs.

Ještě k těm nákladům....když na jednokolejce, kde jezdí pět vlaků denně, na každé stanici pracuje deset lidí, ať se nediví, že to nemůžou zaplatit.

0/0
8.3.2009 19:09

kretzschmar

Re: ČD

myslim, ze tento problem je spise zalezitosti kraju, aby dostatecne tlacily na CD na kvalitu spoju. Na jizni morave je teda videt pokrok obrovskej, vice spoju, lepsi a cistejsi vlaky, vcetne novych regionov atd. spolecnost kordis by mela aspon dostat nejakou cenu a brat si z ni priklad dalsi kraje. treba zrovna ta vysocina...

0/0
8.3.2009 19:34

jt3

Re: ČD

Na jedne stanici uz davno deset lidi nepracuje. Naopak na opravenych tratich CD zavadeji stanice uplne bez obsluhy, neprodavaji tam ani jizdenky (koupi se ve vlaku).

0/0
8.3.2009 20:42

mysak_25

Nahodou

jezdit s CD je prima-spina,jizda s veterany(at jiz vozy,nebo personalem)... Nikdy nevite zda a hlavne v kolik prijedete. Kdyz se zpozdite tak 10 min. pri ceste na nadrazi-nic se zpravidla nedeje ,pac vlaky myvaji zpravidla sekeru.

Minuly rok ve Vesely n./L. doslo k nehode na prejezdu a zablokovalo to rychlik na prahu,zpozdeni cca 5 hod a dostat se do P. bylo realne az rano,pricemz dve mlade turistky ,kterym odletalo letadlo dele nez prijezd od Cd zacaly byt nervozni a jedina utecha od jednoho pracovnika v modrem: to jste nahrany co? Kde budete spat,tady nic neni... a my v 1 az do rana zavirame cekarnu a s umsevem odesel.No proste folkor. Nastesti se pak nasel pres one divciny z Pisku,kterym jsem vdecen vcasny odvoz.8-o;-D

0/0
8.3.2009 19:00

Západoněmecký revanšista

Re: Nahodou

"náhradní autobusová doprava" - to jsi nikdy neslyšel, vesničane?

0/0
8.3.2009 19:04

mysak_25

Re: Nahodou

Ano veliky mestane,ale tak ci tak nebyla nahradni autonusova dobrava zorganizovana,pry uz bylo moc pozde vecer...:-) A verim,ze premie z dasich dani za zpozdeni,spinu a jine veskere utrapy jako zamestnanec CD dostanes i bez agitace na idnes.:-P

0/0
8.3.2009 19:10

(db)

Re: Nahodou

Vesely n./L.?

0/0
8.3.2009 19:18

mysak_25

Re: Nahodou

Tak i/yno,ale tim se stejne nic nemeni.

0/0
8.3.2009 19:24

Západoněmecký revanšista

Takže pro zdejší zpomalené diskutující:

"Naopak hlavním tratím se podle něj daří lákat stále více cestujících. Na trase Praha - Brno prý dráhy přepravily o čtvrtinu více cestujících. Vlaky mezi Prahou, Pardubicemi, Olomoucí a Ostravou odvezly o deset procent více pasažérů."

Tento výrok svědčí o tom, že se kraje rozhodly nedotovat určitou část nerentabilních spojů z Horního Prdelákova do Kotěhůlek.

Zatímco na hlavních tratích Praha-Brno a Praha-Ostrava objem přepravených osob roste.

A tak to má být. A je vidět, že i ČD jsou schopny se chovat ekonomicky. R^

0/0
8.3.2009 18:39

aldik7

Re: Takže pro zdejší zpomalené diskutující:

koukám že pořád se v diskuzích vyskytují i rozumní jedinci (když nepočítám sebe, samochvála smrdí.. fuuj něco tu smrdíí xD )

R^

0/0
8.3.2009 18:46

opportunity

Hlásím se

Jsem jedna z nich.

Tedy z těch nepřepravených.

0/0
8.3.2009 18:33

venoch

Re: Hlásím se

Ja jsem druhy...a uz asi 10 let....a vsude jsem od te doby vcas, hec.

0/0
9.3.2009 2:42

Karboxyl

Konkurence

Ale ždádná privatizace, ale pořádná konkurence, to je to, co ČD donutí pořádně hospodařit. A pak samozřejmě i přehodnocení vztahu státu k železniční dopravě jako takové.

0/0
8.3.2009 18:19

kiv

Zajímavé

Zajímavé údaje .

Takže ČD přepravily cca 1/3 lidí než pražské metro a na jednom platícím cestujícím "prodělaly"  cca 50Kč. Začínám mít nebezpečný dojem, že ČD tu jsou tu hlavně a jen pro uspokojení dopravních požadavků svých zaměstatnaců a jejich rodin, kteří je ke všemu na rozdíl od všech ostatních  ani nemusí jako nepeněžité plnění danit ... To máme pěknou rovnost před zákonem:-/   Holt modrá šlechta a Vy poddaní jste tu od toho, aby jste nás platili a my si Vás občas vzali jako rukojmů pži vyhrožování stávkou ... :-©:-© 

0/0
8.3.2009 18:16

keyz

Re: Zajímavé

zapoměl jsi na ještě na uspokojení odborářů, bez nich by dráhy nebyly to pravé!

0/0
8.3.2009 21:18

Bery

Re: Zajímavé

Pokud chces srovnavat, tak musis zapocitat i prepravenou vzdalenost, jinak je srovnani s metrem nesmyslne. ;-D

0/0
8.3.2009 21:24

a8nn

Re: Zajímavé

Na druhou stranu jsem někde četl, že DPP i ČD dostávají dotace nějakých 10 mld.

0/0
8.3.2009 22:53

sweetdreams

Re: Zajímavé

 No za loňský rok provařili jenom 4 miliardy,to už jsou skoro v plusu!

0/0
9.3.2009 3:50

smycka

Ceny

Ďo hospodaření českých drah nikdo nevidí.Jsou dotováni státem a management ještě nic nevymyslel.Ceny se musí dělat pro cestující ,kterých by přibylo,ovšem dráhy úmyslně zvedají ceny,aby dráhy šli do ponoru a někdo se levně napakoval.Všechny vyhodit a dát dráhy Němcům.

0/0
8.3.2009 18:06

forhend

Re: Ceny

Němcům, jo? Tu se někdo musel zbláznit...Zprivatizovat ano. Zdravotnictví je taky černá díra...Aby to neskončilo tak, že budeme dávat strojvůdcům 30 K za to aby přijel včas...např.:-P

0/0
8.3.2009 18:14

keyz

Re: Ceny

a ve středních čechách strojvůdcům po těžkém volebním boji za pár let těch 30kč dá Dráth ze svého8-o

0/0
8.3.2009 21:21

djrhedy

Re: Ceny

Němcům? ;-D A v Německu se snad nedotuje? Ano dotuje a ceny jízdenek jsou ještě o dost výš než u nás. Tohle jsou kecy jak ze čtvrtý cenový ...

0/0
9.3.2009 7:23

Samier

Letiste Praha

U letiste je to plne jasne, pro letecke spolecnosti je drahe, kdyby zlevnili tak by treba Raynair zacal vic letat z prahy a pocet pasazeru by se rapidne zvysil a tim i zisky letiste.

0/0
8.3.2009 18:02

djrhedy

Re: Letiste Praha

;-D;-D;-D Určitě, všichni uvidí Ryanair a začnou hned létat ...

0/0
9.3.2009 7:24

jirisal

To je novinka

Co se divíte, když se cpou všechny peníze do koridorů...? Kdo se bude kodrcat na lokálce 15 km 25 minut?

0/0
8.3.2009 17:59

iwička

Vlaky Českých drah ke své přepravě loni využilo 175,2 milion

???

0/0
8.3.2009 17:51

aldik7

ach jo

dva články o ČD v jeden den, to zas budou dementní komentáře od těch co maj potřebu všechno jen kritizovat...

0/0
8.3.2009 17:48

pavel.61

a co

se divi,za takovou sluzbu?:-(nerikam ze vsichni stoji za (Y).

0/0
8.3.2009 17:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.