Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Říman: Pád Opelu by mohl českým výrobcům přinést i pozitiva

Pád německé automobilky Opel, která se ocitla v existenčních potížích, by mohl českým výrobcům osobních vozů přinést i pozitiva. Před zahájením setkání ministrů EU se zástupci automobilky General Motors, která Opel vlastní, to řekl ministr obchodu a průmyslu Martin Říman.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zazdenek

u susedov ........

ojój radujme sa veseľme sa u susedov ,,chcípa koza" neuveriteľne!:-P

0/0
14.3.2009 14:23

jorbl

Re: u susedov ........

Neuveritelne je hlavne to, z ceho prispevatele usuzujou, ze se Riman raduje. Spis to bude tak, ze jsou sami takovi.

0/0
15.3.2009 12:55

Eda.Hans

Zcestný názor

Jestli Opel padne, tak po něm nikdo díru plnit nebude, vyrábějí tisíce aut na sklad a ted na ne není trh.Neuživěj se i jiný. Dyť i manažeři z Hyundae hlásili, že jim nepřišla ze SRN za leden nebo únor jediná objednávka a rozjelo se to až po tom co zavedli šrotovný. Nikdy v minulosti vlády tak nesypaly peníze do soukromejch podniků a do všeho, může to vyústit v krizi, že bude hyperinflace a peníze lidi spálej. Jeden diplomat mi řikal, že to ale stejně budou držet co to půjde. Obama má automobilky úplně v háji. Cestou z krize jsou investice Číny, ta vytvořila největší dolarovou rezervu na světe - 1 bilion dolarů. Obama teď potřebuje čínský dolary a proto Hillary jela do Číny hlásat že je změna postoje USA k Číně a ted musí bejt partneři. Z politickýho hlediska USA přimhouří oko, pokud Čína bude nárokovat Taiwan, Tibet už je vyřešenej dávno. Dalailámu nikdo z EU nebo USA na oficiální úrovni nepřijme, aby je nerozhěval. Kromě Havla ten ho veme na forum.

0/0
13.3.2009 23:02

samhowkins

opel is dead

tahle znacka uz je prinejmensim 5 let mrtva, nema nove modely, nema koncepci a hlavne zakazniky, v konkurenci japonskych, nemeckych, korejskych znacek nema sanci prezit....jestli chcou nemci do ni lit penize, klidne muzou, ale spis nez rozumne je to populisticke reseni Rv

0/0
13.3.2009 22:36

ppdedek

Re: opel is dead

zajimavy proc pak potom dostala Insignia oceneni auto roku 2009 ?

0/0
13.3.2009 22:40

král

Re: opel is dead

Není to první případ a je zcela běžné, že ocenění se občas dávají také in memoriam;-D;-D

0/0
13.3.2009 22:43

ppdedek

Re: opel is dead

Opel stale jede/vyrabi a taky dobre prodava.

0/0
13.3.2009 22:49

král

Re: opel is dead

Pokud je to tak, pak ovšem vůbec nechápu proč chtějí po německé vládě jednorázově 90  miliard kaček. Ono to není až tak málo. Když uvážíme že Němců je kolem 90 mil., je to litr na hlavu. Mám pocit, že tolik je ročně nestojí ani Bundeswehr.  

0/0
13.3.2009 22:56

ppdedek

Re: opel is dead

to se zeptej  v USA u GM

0/0
13.3.2009 23:15

freak2

Re: opel is dead

Ty asi hlavně nechápeš, že Opel není samostatná značka, ale že spadá pod US GM, který ho táhne s sebou do sraček.:-)

0/0
14.3.2009 9:28

jorbl

Re: opel is dead

Takze odpovedet neumis.

0/0
15.3.2009 12:52

samhowkins

Re: opel is dead

no tyhle ankety;-Dvtipne ze rok 2009 sotva zacal;-DRvRv

0/0
13.3.2009 23:45

ppdedek

Opel nemecka vlada padnout nenecha....

to neni par lidi ktery prijdou o praci ale minimalne s dodavately, prodejci, servisem, etc. minimalne 70 tisic a ted at si to kazdej vynasobi aspon 2 tisicema mesicne co by stat musel vyplatit na podpore a sme na 140.000.000 milionech x 12 mesicu je 1 miliarda a 689 milionu za jedinej rok a kde je duchodovy, nemocensky etc. co taky bude muset zatahnout stat. Takze lehce 2,5 miliardy by stat stala zavreni Opla + dalsi milionovy vylohy kolem za jeden jediny rok.

0/0
13.3.2009 22:28

General Custer v.2

Re: Opel nemecka vlada padnout nenecha....

Co s fabrikou, ktera vyrabi na sklad?

0/0
14.3.2009 10:53

demon3

Re: Opel nemecka vlada padnout nenecha....

Proč by měla vyrábět na sklad ? Prodeje jdou velmi dobře, Opel prodává asi 5x víc aut než třeba Škoda, problém hledej spíš v penězovodu Opel - GM.

0/0
14.3.2009 16:21

král

OPEL ? Das Ende !

Ministr Říman má naprostou pravdu a nechápu proč tokoho tak rozčiluje, když dnes a denně se tady v těch omílá, že ekonomické krize pročisťují trh od nadbytečných, případně života neschopných subjektů.

KJinak samozřejmě OPEL už teď je mrtvá firma je otázkou max. dní kdy definitivně uzavře své výrobní haly. Investice do auta není investicí do pytlíku brambůrek které se v poledne koupí a večer u televize sní, takže docela by mě zajímalo, kolik vozů OPEL se za poslední měsíc, kdy není dne aby se existenci-neexistenci této automobilky popsaly tuny papíru a stovky hodin v televizích, v Evropě prodalo. Kolik nadšenců pro značku si koupilo auto, o němž už ani není jisté, jestli bude mít kam zajet na garanční prohlídku.  

0/0
13.3.2009 22:09

ppdedek

Re: OPEL ? Das Ende !

divil by ses co zrovna ted se v DE  prodalo Aster a hlavne Corsy diky srotovnymu. Prodejci Opla si jen mnou ruce.

0/0
13.3.2009 22:30

král

Re: OPEL ? Das Ende !

takže jsou vlastně za vodou, všechno šlape jak má, akcionáři se už těší dividendy a jenom ti zatracení novináři a politici dnes a denně pořád cosi melou, melou, melou .... a vůbec neví o čem ?

0/0
13.3.2009 22:38

General Custer v.2

Re: OPEL ? Das Ende !

Diky srotovnemu kupujou jenom lidi, kteri chteli stejne kupovat.

0/0
14.3.2009 10:54

calver1

deb..

tak to mohl říct jenom říman, rádoby politik ve kterém se snoubí neschopnost čemukoliv porozumět a absolutní impotence kvalitního názoru. pokud se nezbavíme lidí typu římana, tak bůh s námi.

0/0
13.3.2009 21:47

ppdedek

Re: deb..

Riman, Topolanek, Vondra, Parkanova, etc. ti toho nakecaly v posledni dobe takovejch bludu ze by to ani neunesly.

0/0
13.3.2009 22:31

blastula

Říman je typický Čech:Ať sousedovi ta koza chcípne

Co bude říkat, pokud Opel padne a Německo si stáhne VW domů? Asi zapomně, že Škodovka je jeho součástí.  To ho asi optimismus přejde.Až tak nepravděpodobné to není- když se kouknu do techničáku, mám dojem , že ze škodovky mám na autě jen znáček.

0/0
13.3.2009 19:39

Mytom

Re: Říman je typický Čech:Ať sousedovi ta koza chcípne

Ten váš příspěvek moc logiky nedává. Vlastně ho moc ani nechápu.

0/0
13.3.2009 20:14

jorbl

Re: Říman je typický Čech:Ať sousedovi ta koza chcípne

Nedivím se - je to blábol.

0/0
13.3.2009 20:23

Mik8

Re: Říman je typický Čech:Ať sousedovi ta koza chcípne

Co je na tom nejasného? Příměr s kozou sedí přesně.

0/0
13.3.2009 20:24

jorbl

Re: Říman je typický Čech:Ať sousedovi ta koza chcípne

Leží tam v komoře, nožky má nahoře... není takovou kozu lepší utratit?

0/0
13.3.2009 21:13

samhowkins

Re: Říman je typický Čech:Ať sousedovi ta koza chcípne

nemecko si stahne VW domu?;-D;-D;-D..jasne,a stahnou si pro jistotu i Seat;-D a toyota se vrati do japonska, peugot do francie a hunday zpatky do koree;-D

0/0
13.3.2009 22:34

pegggggy

Re: Říman je typický Čech:Ať sousedovi ta koza chcípne

Nemohu souhlasit s nazorem ze Opel vyrabi na sklad,opiram se o prodeje z roku 2007 kdy automobilovy trh byl zasazen,tenkrat jeste pouze financni krizi,zcela minimalne.Celkovy prodej aut v Evrope Opel:945 739 kusu, Skoda:417 014 kusu.

Dle kategorii,mala auta Opel:416 477 Skoda:206 425,nizsi stredni trida Opel:420 287 Skoda:210 589,stredni trida Opel:108 975 Skoda:0.

0/0
15.3.2009 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.