- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snížit platy všem poslancům,senátorům,ministrům a Klausovi nemají nárok ani na zlámanou grešli.Je to ostuda národa.
ČD jsou bezedná díra na peníze a lze tady najít určitou paralelu s českým zdravotnictvím. I kdyby tam stát nalil další miliardy, tak zase skončí ve ztrátě. Ta firma má katastrofální produktivitu práce, obrovskou přezaměstnanost a frčí tam klientelismus víc než v parlametnu.... Jediné (bohužel radikální) řešení je vyházet okamžitě cca 25% lidí, vyměnit management, kteý je královsky placen, aniž by měl odpovídající míru odpovědnosti a zajistit transparentní průběh výběrových řízení. Bohužel jen hezké sci-fi
Když se zrušilo loni několik tratí je asi logické, že bude jezdit méně
lidí, kteří použijí buďto auto (při nízké ceně benzínu) nebo autobus.
Navíc současná nízká cena benzínu a zvyšující se mzdy způsobují, že
spousta těch, kdo dříve používali vlak dnes používá častěji auto,
protože třeba ve dvou se určitě vyplatí cestovat autem. Navíc někam se vyplatí i cesta autem obsazeným pouze 1 osobou, například do práce.
Pominu-li fakt, že by si měli snížit platy i politici, tak zaprvé ČD i ČSA byly v krizi už dlouho předtím, než se první přiznaky krize objevily v USA. COž ovšem nebránilo managementu zvyšovat si platy o sto sedm.
Navíc snížení platu o 10-15% je dost legrační - člověka s platem 10-20 tisíc to může položit, "manažer" s platem 150tis+ a množstvím dalších benefitů si toho ani nevšimne...
Btw jak si snížili konkrétně platy v ČSA - nevšiml jsem ti, že by to bylo v článku uvedeno?
i omezit POČET MANAGERů ve státních podnicích.
já zírám, ten chlap mi bere, pane ministře to je zřízenej zbytečnej podnik v Český Třebový to je síla, věřím Vám, to je aparát na nic a p.Kratochvíl ruší místa v provozu
Ubrat pát set tisíc manažerům, to nic neřeší. Je potřeba sebret peníze všem dělníkům drah. Lidé odmítají tou nekvalitní špínou jezdit a prostí odboráři si přídávají měsíčně tisíce. Takový pelech jako je na dráze není nikde na světě, v žádném oboru!!
Tak do toho pelech běžte dělat.Proč je asi v provozu málo lidí?
Jaké snižování? Snad mají hospodářské výsledky jako ukazatel na odměny. Potom jim sníží příjmy život sám. Bendl nemusí dělat nic. Pokud je tam takový bo.....l, že jsou příjmy nezávislí na tom, jak firma funguje, tak potěš koště...
Zbavit se ČD. Pokud budou privátní, mohou si manažeři, stejně tak i ostatní nádražáci stanovit platy jaké chtějí.
Nesmysl. Privatizace veřejné služby zákonitě problém neřeší. Viz Anglie a privatizace železnic.