- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeste prej planujou odlehcenou verzi bez motoru pro ty nejchudsi z nas.Za 20 000 s dirou v podlaze na odrazeni, tzv. autobezka.
V tomhle bych fakt bourat nechtěl. Za 80k si radši koupím auto, klidně ojeté, kde bude alespoň nějaký předpoklad havárii přežít....
Vážený. Tohle auto je postaveno pro lidi, kteří doposud byli zvyklí jezdit ve čtyřech na skůtru. Pro ně to auto bude daleko bezpečnější. Ona je taky otázka, na co bych si tohle auto kupoval. Na dovolenou k moři? Ne. Na strkání pade po městě? Klidně.
O tom nemůže být řeči.Vaše Š-Felicia je nepochybně bezpečnější než indický kapotovaný motocykl,předstírající že je autem.Ovšem ani v jednom z nich bych se nepokoušel narazit do jedoucí lokomotivy
Já si to umím najít i dole neboj .-) Mě jen včera když o Nano mluvili ve zprávách zaujalo že nemá klimatizaci, ani posilovač řízení a že prý dokonce je nutno stahovat okýnka ručně. Takže přesně to samé jako felicie Jinak do lokomotivy bych si netroufnul nabourat ani s truckem.
-ODTÁHNE TO NÁŠ FERDA. FERDA JE JEZEVČÍK.
vzhledem k tomu, ze prumernej plat v indii bude tak kolem 8 - 9 tis rupii mesicne, tak i tech 100 hadru je pro ne vic nez dost. tohle ale zpristupni auto pro celou vrstvu, ktera driv setrila nekolik let i na mopeda. myslim, ze ratan tata vi, co dela...
možná by spíš měli ve městech vybudovat městskou dopravu.. než plnit již zaplněné silnice ještě auty..
si takové "auto" určitě nekoupí
Ovšem v provedení "pro Evropu" to snad bude mít brzdy?
a po celu dobu jeo životnosti se vyplatí ve stanovených lhůtách pravidelně navštěvovat značkový servis