- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je úžasný článek. Firma vydělala 11 miliard a članek vyzněl, jako by to byla katastrofa.
Copak musí každým rokem růst zisk? Už nestačí, že je firma zisková?
protože podnikatelé potřebují representační vůz, který ale v případě potřeby i něco uveze, jako vzorky nebo přístroje a zavazadla. Jinak ovšem i kočárek nebo lyže a pod.
Já sám mám Mercedesa E270CDI, za dva-tři roky bude zralý k náhradě, tak by mně takový SuperB opravdu zajímal. Rozhodně by měla také být verze s Haldexem na zadní nápravu, čili 4x4 pro cesty na hory nebo po lesních cestách.
Automobilka pod 20% zisku z obratu = velmi divné nákladové faktury co i dobrý berňák v SRN těžko rozkrývá! V ČR ??? CHA CHA CHA, prázdniny skončily, tak se podívejte co se vše ze Škodyauto platí pro matku VW, za chvíli nebude ve vedení ani jeden ČECH!!! i mistři ze SRN!!!
Presne tak, vlada nehnula ani prstem kdyz umele posilena koruna drtila vyvoz, tak ted to CR dostava dvojnasob....a bude hur
Na jednom voze mají zisk zhruba pět procent jeho ceny, to není moc.
Strčte si za klobouk své koncernové vozy
Volkswagen musí být na mrtvici, protože v roce 2000 zaplatil za 30% škodovky 12 miliard korun a předtím utratil za 70% škodovky 1 miliardu marek (jenom si nepamatuji jestli východních nebo západních).
minule roky mely skoro vsechny velke automobilky zisky. Ted jeden rok se nedari a uz dostavaji dostace. Kampak se ty zisky podely? Nemaji zadne sve fondy, kam ukladat pro pripad slabe sezony?
Část zisku se rozděluje mezi akcionáře (dividendy) a zbytek se snaží většinou investovat. Držet si v záloze "hotovost" se nijak zvlášť nevyplácí. Správné řízení peněžních toků a likvidity je celkem složitá věc. Firma s miliardovým obratem může mít na účtech k dispozici klidně jenom pár miliónů. Zbytek se otáčí ve výrobě, zásobách,.....atd.
Když se firma snaží držet nějaké peníze stranou, obvykle ji hned napadnou akcionáři, že má špatné a neefektivní výkony. Ve Volkswagenu by mohli vyprávět.
tak ať neotravují stát o dotace či šrotovné.