- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
som to vysvetlil na IHNED pod "Srotovným.."
"Kto chce zarobiť, musí vedieť prerobiť".
No a tie názory, že šrotovným sa podporujú len nejaké vrstvy obyvateľov, tak si uvedomte, že zdravotníctvo, školstvo, armáda, je tiež len pre niektorých a platíte (me) to všetci.
jejich propad v následujícím období se taky musí vzít v úvahu při vypočítávání pro a proti šrotovnému. Ta auta se jenom prodají o něco dřív, bez šrotovného by se prodala taky, jenom by to bylo v průběhu celého roku a ne nárazově a bez následujícího propadu.
zřejmě bohatý stát to Slovensko když bohatým občanům může dávat příspěvky na auta.
Kam sa na vás hrabeme, chlapče. Dávidek Rath rozhajdákal iba v jednom kraji vciacej peňazí ako naša vláda na šrotovne. Čítal som, že po zime nebudete mať financie ani na opravu výtlkov. Treba sa najprv poobzerať po domove, čo vystrájajú oranžisti, a až potom zazerať cez plot ku susedom.
nastartovalo finanční revoluci. Skoro je to perpetum mobile. Tohle nedopadne dobře...
Celkovo je šrotovné 2.000 Eur, u Wolkswagenov je dokonca 3.000 Eur. 1.500 € dáva štát a 500€ (resp. 1.500€) poskytuje predajca.
"Vyplácanie šrotovného, ktoré je naviazané na kúpu nového vozidla, prináša podľa ministerstva pozitívny efekt aj pre štátny rozpočet.
Celkový prínos pre štátne financie z rozdielu medzi vyplatenou dotáciou
a výškou prijatej DPH z predaných nových áut a správnych poplatkov by
mohol dosiahnuť 4,8 milióna eur.
Inymi slovami, stat a danovy poplatnik nikomu nic nedoplaca, ako sa casto snazia tvrdit rozni 'experti' v diskusiach, naopak stat este na tom zarobi, lebo 99 % tych ludi motivovalo ku kupe auto to srotovne.