- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
me se to nelibi, bral bych barevnost podle pendolina, tohle je vosklivy...
přebarvení policie,přebarvení ČD-teď ještě nabarvit dráty ČEZu na fialovo-barva budoucnosti,chameleon.
V čem spočívá vyhazování peněz? Ona je modrá barva dražší?
Starej bordel v nových barvách.Je to jako v bordelu vyměnit postele ale ku*vy nechat ty staré.
Přesně, to jsi napsal úplně přesně. Ale když už mluvíme o nátěrech, tak by to asi cestujícím bylo úplně jedno, jen když by byly pěkně natřené a nezrezavělé, což vidíme též. Jinak tato modrá a šedivá barva se mi líbí a je pro provoz praktická, ale to je věc názoru, jinému se to určitě třeba líbit nebude.
co zákazník ČD očekává. Špinavé záchody, zdevastované interiéry, zpoždění? Neřešit, hlavně aby ten vlak by snadno identifikovatelný. A to bude, protože na novém modrém podkladě se bude báječně pracovat sprejerům.
.....se dělal výzkum na to, které kombinace barev jsou nejlépe čitelné. Vyhrálo to žluté písmo na zeleném podkladu. a světe div se, dělaly se tak i vagony ČSD, dokonce se začaly dělat i zelené školní tabule.............modrá na modré? to nikdo z našich důchodců nepřečte
JJ to je pravda u nás v Hradci králové postavili nádherné autobusové nádraží, část má tabule s červeným písmem, perfektně čitelné i za světla a druhá část je modrá a to se nedá pořádně přečíst ani za šera jinak nápad odlišit místní a dálkové spoje je dobrý, jen barvu mohli vybrat lépe.
Myslím, že není třeba, aby vlaky dostaly nový lak. Vagony ČD se přeci poznají podle toho, že to tam vypadá jak vypadá. Špína, proseděné sedačky, ze kterých bolí záda a na kterých se občas lepíte na smradlavé spolucestující. Důležitou identifikací je také spoždění.
Prosím, vykašlete se na malování vagónů z venku, to ať za vás klidně udělají ti sprejeři, ale udělejte něco pro kulturu cestování.
když to tlupa blbečků stejně počmárá. teda pardon blbečků, vlastně nepochopených puberťáků plných kreativních nápadů a free.
ved treba nechat zarobit aj firme co to prefarbi... my na slovensku farbime aj letecku vojensku techniku takym specialnym radarom nezachytitelnym naterom, ze sa znici u mig 29 po par letoch a farbit treba stale =) asi si aj ja zacnem farbit a pojdem do smeru =))))
A tenhle znáte?
Slovenská, ukrajinská a česká firma se uchází o státní zakázku - slovák počítá, počítá a pak dává nabídku - půl milionu... Ukrajinec s blokem v ruce přepočítává, až se z něho kouří a nakonec z něj vypadne - dvěstě padesát tisíc ... Mno a čech se přitočí k zadavateli státní zakázky a okamžitě povídá: "dva miliony dvěstě padesát tisíc" ... Zadavatel zalapá po dechu, ale nedá mu to a zeptá se, jak tak rychle na tak příšerně vysokou cenu přišel ... "Mno to je jednoduchý - milion pro mě, milion pro Vás a těch dvěstě padesát tisíc pro toho ukrajince, co to udělá..."
Taky máte strach, že to není vtip???
by som vlaky kupecka zrusil a nahradil to klasicky jak to ma napriklad IC. Podla mna ak je osoba,ktora ma chut nicit majetok,v utajeni-v kupecku,tak je vacsia sanca ze ten majetok naozaj znici. Myslim si,ze by to mohlo byt jedno z rieseni na kvalitu prepravy CD(aj ZSR). Ja osobne totiz,mam istejsi pocit ked sedim v tzv.otvorenom priestore vagonu,nez ked si sadnem do nejakeho kupecka,pri ktorom samozrejme neviem,kto si sadne ku mne na dalsiej zastavke,jaky nebezpecny spolucestujuci.Samozrejme,mozna tym upadne trosku komfort cestovania,ale radsej budem cestovat vlakom takto,nez v nejakom spinavom a smradlavom vagone.Predsa len,ked clovek okolo seba vidi inych ludi,tak i ta sanca ze nieco sa mu podari znicit je mensia.Btw..cestujem v UK vlakom,ziadne kupecka-vagony som tu za tych par rokov nevidel. A to som to zjazdil zo severu na juh, z vychodu na zapad.