- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
protože naprostá většina podnikatelů v ČR zloději jsou.
No ty si teda musel mít dětství, že tě to takhle pokřivilo!
Konečně!
Koupím si Bugatti Vejron a dostanu DPH asi 4 miliony! Jen tak vydělat 4 miliony - kdo z vás to má?
Nárokovat odpočet DPH 4 Mkč, a vydělat 4Mkč je opravdu něco jiného.
nekam na uroven zruseni
Pro Aksamita a další podobné bych doporučil článek:
http://www.vysemnesmite.cz/je-odpocet-dph-z-automobilu-nespravedliva-vyhoda-podnikatelu--c130/
Pokud máš problém porozumět psanému textu, možná bude stačit ten obrázek.
No, ale tenhle článek je podobně zavádějící a jednostranný jako aksamitovy výkřiky... pravda je někde mezi a ten výpočet může za jistých okolností vyjít úplně jinak, tohle je popis té nejméně výhodné varianty, navíc v tom chybí odpočet DPH za další služby spojené s provozem vozidla atd...
Odečíst DPH pro auto pro firmu ano!!!Ale nesmí se používat pro soukromé účely jako se u nás děje!!tvrdě trestat by to chtělo!!
Ale no tak, proč tolik zášti. Člověče z vás ta zloba úplně tryská
ty tady pořád budeš bečet, že ti stát neumožní odečíst si dph. jen se přihlaš jako plátce daně, aspoň bude o jednoho nespokojence míň. podmínkou je, že ze všech svých příjmů nejprve odvedeš 19%, ať se děje, co se děje, jo? teprve pak si z toho budeš smolit daňové přiznání, pokud jsi to někdy dělal
Přesně tak. Nikdo vám nebrání založit živnost, přihlásit se k placení dph. Koupě vozu může být klidně váš první počin. Půjčíte si na něj a hned po prvním kvartále vám dph vrátí. S chutí do toho!
Podmienky: 1)Vozidlo musí byť registrovavané na žiadateľa k 31.12.2008 až doposiaľ. 2) Vozidlo musí byť vyrobené pred 1.1.1999. 3) Doklad o prijatí k šrotovaniu v autorizovanom šrotovisku.
Šrotovné: 1.000€, ak výrobca pridá 500 €, štát pridá tiež 500 €. To pridávanie robia všetci výrobcovia aj dovozcovia. Takže šrotovné je 2.000€, t.j. asi 54.000,-Kč. Konkrétne ceny na stránkach .sk
Ešte dodám, že to šrotovné sa pri predaji odpočíta od ceny auta, kupujúci platí o to menej - a predajca šrotovné dostane od štátu
vozového parku a také ekonomiky v ČR zaveďte taky šrotovné!!!
Už jsem to psal v příspěvku níže, ale ještě jednou. Šrotovné by jistě mírně přispělo k ozdravení vozového parku v ČR, ale je sociálně nespravedlivé. Zaměstnanci s nejnižšími příjmy by tímto způsobem přispěli na nákup aut zaměstnancům s vyššími příjmy.
Vždyť ten zákon v podstatě řeší jen to, že v autech "na firmu" nemusí být mřížka. Plátci DPH odečítali DPH z auta, tak jako z jiných investic, vždycky. Prostě, nebudou mít mřížku z osobáku hozenou ve sklepě jako teď. To je celý rozdíl.
A šrotovné? Jediný klad vidím v tom, že by o trochu ubylo stodvacítek z našich silnic. Jinak to ale znamená, že zaměstnanci s nízkými příjmy zadotují nákup aut zamměstnancům s vyššími příjmy. A to mně jako spravedlivé a sociální opatření zrovna nepřipadá.
Otázka ovšem je, kolika lidí se taková věc dotkne. Šrotovné 20 tis. Kč myslím moc lidí nevytrhne.. Abych prodal své stávající auto za méně jak 20 tis., to už musím mít fakt pěknou šunku a obávám se, že stávajícím majitelům těchto aut bude na nové scházet třeba těch zbývajících +- 200 tis Kč....
Jsem-li plátce DPH, tak mám nárok na vratku DPH u všech mnou nakoupených výrobků. Že to tak dosud nebylo je svinstvo aplikované pouze v ČR, nikde jinde se s tím nesetkáte. Takže teprve nyní, dvacet let po revoluci, se odstraňují daňové výjimky ve prospěch státu.
To jste vsichni takove socky, ze nemuzete za auto zaplatit totez, co kdokoliv druhy a cekate na socyalny dafku od statu ??? Srotovne a odpocet DPH je v podstate totez - nekde to bude chybet, treba ve zdravotnictvi ci skolstvi.