Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odbory si libují, strach z krize a nejistoty jim nahání nové členy

Jedno procento platu za větší jistotu zaměstnání. S tímto základním kupeckým počtem se do odborových organizací po celé zemi hlásí noví členové. Strach z nejistoty přivádí odborářům tolik lidí, že se zřejmě po delší době zastaví křivka úbytku členské základny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

frantasenkyr

ODBORÁŘ

by se u mně jako zaměstnanec neohřál.

0/0
9.4.2009 11:54

badongo

odborář hiena

Co je vole - budou kolekce ? Baník pičo :-P 

0/0
8.4.2009 21:33

kdosejakvykeca

Makám poblíž Lidového domu

Před nějakou dobou tam přijel odborář  a zastánce chudých Štěch v nádherném novém voze  nejmenovaného bavorského výrobce aut. Opravdu do odborů nikdy NE.

0/0
8.4.2009 12:56

honzagm

Re: Makám poblíž Lidového domu

Tak to je to posledni, co mi na odborech vadi. Pokud by nebyly uzce spojene s politickymi stranami a dusledne hajily zajmy zamestnancu i v dlouhodobe perspektive, nevidim duvod, proc by vysoce postaveny cinitel odboru nemel mit narok na vysokou odmenu.

0/0
8.4.2009 14:52

109e

Re: Makám poblíž Lidového domu

Nic si z toho nedělejte. Oponenti odborů se už bnedokáží ničeho chytit.

0/0
8.4.2009 19:28

109e

Re: Makám poblíž Lidového domu

A co je na tom závistivče? Pomohl mi špičkový doktor, který bere slušné peníze. Mnohonásobek mého platu. Ať je má (ty prachy) !!!!

0/0
8.4.2009 19:27

TristanTzara

Re: Makám poblíž Lidového domu

To jsou typičtí modráci ;-D

Plnou hubu keců o závistivých sockách, a sami přitom závidí Štěchovi i nos mezi očima.

0/0
8.4.2009 21:39

Petr PATRYK

Re: Makám poblíž Lidového domu

Tak si predstav, ze by se objevil chytrak, ktery by domluvil se vsemi vodarnami, ze voda bude dvakrat drazsi. Pak by v parlamentu prosadil zakon, ze vlastne nejde o kartel. A po dalsim roce by se ukazalo, ze voda sice je dvakrat drazsi, ale rozdil v cene inkasuje ten chytrak. Co by sis o nem jako spotrebitel myslel?

0/0
9.4.2009 6:34

petr_kkk

To je normální

Tohle je normální a bohužel přirozený vývoj. Jakmile je krize ať už jakákoli, neschopní se začnou upírat organizacím, které jsou závislé na neschopných a nesvéprávných. Ať už je to komunismus, nacismus, či jaké koli jiné "náboženství". Odbory jakožto organizace nesvéprávých a neschopných sem patří samozřejmě taky.

PS: Odbory byly založeny, aby nedošlo k vykořisťování zaměstnanců, v dnešní dobře slouží k vykořisťování zaměstnavatelů.

0/0
8.4.2009 12:46

109e

Re: To je normální

Zaměstnavatel je vykořisťován? Tak to máme o tom pojmu (vykořisťování) asi každý jiné informace.

0/0
8.4.2009 19:41

martin_simek

Je dobre cist ....

.... ze maji Odbory "radost" z krize :(

0/0
8.4.2009 12:37

JMoudry

odbory

jj odbory - u nás si lepí letáček popisující co se projednalo na jejich pravidlných schůzkách každy měsíc na nástěnky a obvykle to vypadá následujícím způsobem:

"- Na výlet se pojede tam a tam, cen pro členy odborů cena x, pro cizí* x+200 kč - Zájezd do Itálie pod vedením XY proběhne x.y.2009, cena pro členy odborů x, pro cizí* x+200 Kč - Program divadla XY na příští měsíc - lístky lze vyzvednout u ZŽ - Příští schůze bude x.y.2009"

(*cizí = zaměstnanec, který není členem odborů)

Nevím co bychom si bez nich my "cizí" co v práci akorát normálně pracujeme počali...

0/0
8.4.2009 12:35

Jan Motůrek

stavka

To mi tak připomělo, že už nějak jsem déle neslyšel o nějaké odborářské stávce, já myslel že "stávkovat vždy a všude" je jejich heslo :) - no třeba by mohli stávkovat, že už je jich moc :-)

0/0
8.4.2009 12:16

Madridan

na co odbory??

Naprosty prezitek a zbytecnost.Rv Pracuji u zahranicni firmy, kde odbory nejsou a nikdo po nich ani nestekne. Jsou to vyzirkove sami pro sebe, fuj :-©

0/0
8.4.2009 12:10

elpe08

Re: na co odbory??

naprostý souhlas, a to dělám u české firmy. kam to odbory uměj dovést, nám ukázaly USA - v Chrysleru jsou ve velkym průseru krom jiného proto, že si odbory stabilně vyřvávali navyšování mezd (o navyšování kvality práce ani prd) a mají podstatnej podíl na tom, že tu firmu přivedli zu grunt.

0/0
8.4.2009 12:16

Madridan

Re: na co odbory??

Podle me maji odbory smysl pouze ve statnim sektoru? Ucitele, lekari nebo vojenske slozky. Ale ve firmach a soukromych podnicich?? Rv Stejne tam haji pouze sve zajmy a kvuli radovym zamestnancum nepujdou proti vedeni - TPCA je toho nejvetsim dukazem. V odborech sedi jen netahla, kteri nechtej makat na lince :-© 

0/0
8.4.2009 12:20

Majklova_proxy

Re: na co odbory??

Vojenske odbory? Ctu spravne...??

0/0
8.4.2009 12:49

jeste asocialnejsi grupa

Re: na co odbory??

ale joooo, takovy odbory napriklad v pinochetove armade, to by mohla bejt docela i sranda ;-D

0/0
8.4.2009 13:13

Henry Kissinger

tak to je známá věc

že komunisti a cssd (čti odbory) milujou krize, protože pokud se lidi maj mizerně, tak se jim můžou rozdávat podpory a dávky atp. čili si kupovat hlasy, pokud krize neni a všem se jakž takž daří, tak se špatně láká na to, že pokud daj v práci výpověd, tak budou mít podporu místo půl roku celých 8 měsíců...

0/0
8.4.2009 12:09

socka 40

Koukám tady

to je opět samej poctivej podnikatel.;-D;-D

0/0
8.4.2009 12:00

farous

Re: Koukám tady

To víš, tady jsou všichni ideální, čestní úspěšní a soběstační! Prostě diskuze teoretiků!

0/0
8.4.2009 12:06

NT05

Řešení krize

Sláva, konečně je na světě řešení globální krize: odborářské ovečky vysolí chechtáky, za které si odboroví potentáti nakoupí nová fára. Bude co vyrábět a všem bude hej. Alelůjá...!

0/0
8.4.2009 11:54

elpe08

Re: Řešení krize

ale počkat, oni už ty fára mají. to si jako ti naivní běžní odboráři mysleli, že odb. bossové budou žít v jeskyni a jezdit na kole? když oni byli tak hloupí odjakživa... jakpak se asi daří odb. šéfovi drah Duškovi... a dalším. jsou to normální mafiáni. nakonec, v USA měli odbory v moci dycky mafiáni, pamatujte na JFK...

0/0
8.4.2009 12:20

pedr64

ha, ha, odbory se někoho zastanou

když měla manželka  problém v práci s moobingem, tak se na ni odbory vykašlaly. Zdůvodnění: "paní vedoucí je nemocná, tak jí ještě nebudeme dělat problémy, že šikanuje zaměstnance"

0/0
8.4.2009 11:48

Tutek v.1.1

Zase se nestačím divit

jak tady někteří dělníci z lidu láčou jak je zlej kapitalista vykořisťuje a jak vlastně jen oni vydělávají peníze. Přátelé pokud jste tak dobří nic vám nebrání (kromě vlastní pohodlnosti) aby jste si pořídili nějakou akciovku, výrobní družstvo, nebo třeba sročko, kde by jste drželi 100% majetku a mohli by jste si celou NADHODNOTU (jak říkáte) rozdělit mezi sebe a neživili by jste žádného supa z wallstreetu. Chce se to jen snažit a ne každej měsíc zkontrolovat účet jestli dorazily prachy a v pracovní době nadávat na majitele že vás zase okradl. Já vám držím palce a pokud budete úspěšní rád si koupím vaše akcie, ale jak vás znám, tak za max. 3 měsíce jste komplet nezaměstnaní. Tak držte hubu a krok, nebo si to zkuste sami. (Y)

0/0
8.4.2009 11:48

Tutek v.1.1

Re: Zase se nestačím divit

ne láčou ale Pláčou  ;-D

0/0
8.4.2009 11:48

Romulus001

No vidím rize protiodborové

názory, ale ač nejsem odborář, myslím, že svůj smyls mají. Záleží samozřejmě na konkrétní situaci a lidech, ale kdo se trochu zabýval historií 19. a 20. století, dá za pravdu, že bez odborů by bylo zaměstancům hůře. Neboť i majitelé a zaměstnavatelé mají své zájmy, které prosazují tvrdě.

0/0
8.4.2009 11:31

MiroTR

Re: No vidím rize protiodborové

Jde o to, že tehdy ty odbory vznikaly zdola a hájily zájmy odborářů.  Dnes hájí tak leda zájmy těch odborářských bafuňářů.

0/0
8.4.2009 11:34

Romulus001

Re: No vidím rize protiodborové

Je to možné, jsem mimo dění, jen říkám, že je třeba posuzovat individuálně.

0/0
8.4.2009 11:36

farous

Re: No vidím rize protiodborové

Asi tak, hlášky odborářů: Když se Vám ty podmínky nelíbí,čeká na pracáku 20 dalších."  připomínají spíš bachaře!

0/0
8.4.2009 12:08

Romulus001

Re: No vidím rize protiodborové

ale fuj, samozřejmě ryze, velká omluva 8-o

0/0
8.4.2009 11:35

Petr1234

to je česká klasika

30 korun u doktora nedám, ale procento platu odborům každej měsíc za nic dám hned.Rv

0/0
8.4.2009 11:26

jirha

Re: to je česká klasika

procento nejvýše 250 Kč o které se vám snižují daně tzn platíte na daních o 48 Kč méně a drtivá většina odborů vám z toho jednou ročně vrací kolem 180 Kč takže tratíte měsíčně 22 korun? Za to máte nabídku na dovolené a přístup k informacím a přeci jen se vás někdo občas zastane?

Ono je to spíše tak že tam lidi lezou když jsou ve sračkách a když zjistí že jich se ty sračky netýkají tak hned zase vylezou.

Fakt nádhera po česku.

0/0
8.4.2009 11:35

Zelenej Raul

Re: to je česká klasika

Nabídka na dovolené? Přístup k informacím? Bez odborů jste u vás pánové neměli dovolenou nebo jak tomu mám rozumět? ;-D

0/0
8.4.2009 11:38

MiroTR

Nevím, proč by měl dávat

tři stovky někomu, kdo se mne nezastane, až budou propouštět ?  Zvýšení platu jsem si vyřídil sám, k tomu odbory nepotřebuji.

0/0
8.4.2009 11:19

mikey1759

To jsou blazni !!!

Ty lidi nemaji rozum - nemaji penize a tak je budou zbytecne davat odborum.

Odbory jsou hnizdistem levice = lide co medokazou byt sami sobe odpovedni za svuj osud. Rv

Porad cekaji nejaky zazrak a pomocRv

Sklarny krachuji a lidi protestuji pred ministerstvy - spadli na hlavu nebo co?

At protestuji pred firmou a domy vedeni:-)

0/0
8.4.2009 11:06

Zbyněk Meruňka - moderátor

Re: To jsou blazni !!!

Lidi maji prostě v hlavách sračky, s tim nic nenaděláš. Tupej Japonec když jeho firma zkrachuje, tak jde na horu Fuji a tam spáchá rituální sebevraždu. Tupej Arab na sebe zase přiváže výbušniny a odpálí to v izrelskym autobuse. Tupej Čech zase jede do Prahy a tam demonstruje před ministerstvem. Ale všechno je to ten samej problém - mozek vymytej nějakym nesmyslem

0/0
8.4.2009 11:17

noboty666

Re: To jsou blazni !!!

Neni, cirou nahodou, majitelem dost podstatne casti tech sklaren stat?

Aaaale, zbytecne plytvam pismenky ... My dva dohromady vime vsechno na svete - mikey1759 vi vsechno, krome toho, ze je blbec, coz nastesti zase vim ja.

0/0
8.4.2009 11:34

pan.pravda

Re: To jsou blazni !!!

ne

0/0
8.4.2009 11:40

samota

Zrušit rudé odbory

Přinejmenším rozprášit a pozavírat ty rudé vyžírky, co se nestydí profitovat na těch nejohroženějších v době krize. Slibů se nikdo nenají,  je to klamání a mělo by být trestné. Co na to soudruzi Štěchové , Falbři a pod.?

0/0
8.4.2009 11:05

novakjara

Re: Zrušit rudé odbory

Ti se radují z krize - přibudou jim ovečky a tudíž i příspěvečky.

0/0
8.4.2009 11:21

pan.pravda

Rozdilna mentalita

Uspesnej clovek vi, ze mu praci udrzi jeho schopnosti. Loser doufa, ze mu ji udrzi prukazka.

0/0
8.4.2009 10:55

ajk

Re: Rozdilna mentalita

jojo vytesat do zlata....R^

0/0
8.4.2009 11:01

MiroTR

Re: Rozdilna mentalita

Přesně. Každý měsíc platí jedno procento a když má problém, odbory se na něj vykašlou.

0/0
8.4.2009 11:21

noboty666

Re: Rozdilna mentalita

;-D;-D;-D

Tak tenhle byl dobrej! Zvlast o tech schopnostech ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.4.2009 11:31

Zelenej Raul

Re: Rozdilna mentalita

Přesně tak !!

0/0
8.4.2009 11:40

kunta_kinte

ale odbory maj i svetlou stranku

Vzpominam, myslim ze to bylo loni v italii. Krachovala letecka spolecnost a chteli propustit tretinu lidi. Odbory rvaly a tak to zavreli cely ;-D

0/0
8.4.2009 10:47

Otabota

Re: ale odbory maj i svetlou stranku

;-D;-D

Tzv. Cimrmanova absolutní tripartita...

0/0
8.4.2009 10:55

MiroTR

Re: ale odbory maj i svetlou stranku

Jo. Anebo před časem u nás Škodovka.  Odbory vyřvaly navýšení platu nižší, než byl původní návrh vedení firmy.  8-o;-D

0/0
8.4.2009 11:23

kunta_kinte

propad bych se hanbou

kdybych tam vlez.

0/0
8.4.2009 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.