- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To samé dělají na šachtě dolu Lazy buď nám sniží platy nebo propustí 900 lidí.To jsou hovada.Mají pry ušetřit do konce roku 60 000 000,-Kč,ale nikdo neví proč.Uhli nikdo nechce skladky se plní.Všechny ty smrady postavit ke zdi a postřílet.Oni si platy nesniží.Všichni se vymlouvají na krizi a plní kapsy z našeho.
ale možná jste si toho nevšimli, ale ČSA má letadla a těmi létají
lidé ... Pokud tam od tud vyhodějí třeba techniky tak se vám lehce může
stát že holt v tom hotelu kam letíte nebudete za tři hodiny, ale za
deset minut. Jako se to stalo lidem v Concorde v Paříži.
Údržba se nedá ošidit, respektive dá, ale dojedete na to vy.
nepřistoupil! Raději si vzít odstupné a začít nový život než dělat skoro zadarmo jak nějaký otrok! Co si to vůbec myslí, páni podnikatelé? Když byla konjuktura, tak platy skoro nerostly, prý protože nemáme produktivitu jako venku, ale ona rostla velmi rychle a platy skoro nic... Nyní opět nic, naopak chce se ještě pokles! Ať si utáhnou opasky majitelé, když to tak dovedli k dnešním koncům. A protože je to do jisté míry státem ovládaná organizace, tak je třeba žádat změnu ve volbách. Nechceme být montárnou Evropy, ale vyspělým státem, který zajistí lidem slušné živobytí. Chceme se mít stejně jako naši sousedé - Německo muselo platit reparace po válce, my jsme měli ten socialismus, ale ani jedno není důvod k tomu, ale česká pohraniční vesnička koukala k sousedovi přes potok jak chudý žebrák. Jsem proti plošnému snižování platů, jsou i tak velmi nízké! Ať si sníží zisky majitelé!
zisky? Vždyť ČSA od doby nástupu bratra Tvrdíka vykazují stále ztrátu a to v řádech desítek až stovek milionů korun.
Navíc platy v ČSA v posledních letech poměrně výrazně rostli, takže nabídku na snížení v době krize považuji za košer. BTW mimo zájem reflektrorů se v ČSA snižovaly platy manažerům a to o 30%.
Ostatně nabídku snížit plat nebo propustit pro nadbytečnost (ze zákona s povinným odstupným) odbory dostaly.
neznám jedinou státní firmu či úřad, kde by nebylo zaměstnáno mnohem víc lidí, než je potřeba. (a to obvykle o mnohem víc, než nějakých 5%) Předpokládám že to u ČSA nebude jinak.
Tak na druhou stranu stat nemusi platit podpory usetrenym zamestnancum a zisk zustava v republice ...
jojo jako jedná letecká firma(myslim v německu) která chtěla propustit pár desítek lidí, odbory řekly ne, tak padla celé firma
Vedení si snad dokonce snížilo platy o 10%...akorát že při platu 150-200 000/měs si toho ani nevšimnou. Jenže pokud najednou zaměstnanci s platem 20-30 000 vezmete 10%, tak toho si všimne stopro.
Cely je to postaveny na hlavu a plytva se se statnimi penezi. Pokud firma muze uvazovat o propusteni lidi, tak je ma propustit. Jednat se prece musi o ekonomickou jednotku, ne statni cernou diru. Jinak k pripomince o Ukrajincich - ti jsou vzdy lepsi pro nekvalifikovane prace, nez Cesi. To bych do toho nepletl. Platy musi byt trzni a zamestnancu musi byt tolik, kolik je treba, ne vic.
To je trosku kratkozrake. Nekdy se da prace opravdu zvladnout jednim zamestnancem nebo treba X zamestnanci. Ale co kdyz jeden z nich ma dovolenou, co kdyz onemocni. Ostatni budou delat prescasy, aby zvladli i jeho praci? Vznika riziko chyb, zejmena u letadel bych to neriskoval. A co kdyz se jedna o pozici, kterou zvládne jeden? Bude mit veskere znalosti a kdyz se rozhodne odejit, tak je problem. Proto je nekdy lepsi platit min vice lidem. Existuje zastupitelnost a je to pro firmu bezpecnejsi.
Nechce se mi verit ze ten zlodejskej kocarnik dostal takovouhle trafiku.... to je neskutecny
Proberte se, uz tam sedi minimalne 2 roky. Jste zapomneli na prodej CSA Cargo?