- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pendolino je hned po historických vozech nejstrašnější souprava, která spatřila u ČD světlo světa - místo na nohy je asi takové jako v autobusech, zpoždění na denním pořádku, jízdné drahé jak kráva a dalších mnoho věcí.
A za cenu 500,- Kč dráhy nalákají asi poskromnu lidí.
A nedej bože že máš zavazadlo, pak je to totálně v P..DELI !
jo, kdybych ji měl na celou dobu k použití, tak se podívám i na nabízenou slevu
Cervenec lonského roku a dvě zpáteční jízdenky z Paříže do Lourdes 84 euro. Před pěti měsíci dvě zpáteční Paříž - Perpignan za 76 euro, nedávno dvě zpáteční Paříž - Strasbourg taktéž za 76 euro. Takže například Paris - Perpignan 1001km 21 euro a 4 hodiny cestování. Praha - Wien cca 450km 19 euro a cca 5 hodin cestování.
Ale i tak je supr, že CD konečně poznávají internet. Nicméně ze zahraničím se nemůžou srovnávat v ničem. I když, v cenách české dráhy určitě překonali celou vyspělou evropu...
Jak se kupuje zpatecni na SK? Vzyt tam neni na to kolonka
CD pripomina socialne neprizpusobivou rodinu ktera ma rozpadajici se dum bez oken vytapeny parketami, ale socialni davky od statu utraci na vylepsovani interieru sveho mercedesu 200d. Co kdyby misto prdolina zajistili ze mensi nadrazi uz nebudou v tak zubozenem stavu? Tedy: co kdyby nadrazi uz nevypadala jako cerna skladka zeleznicniho srotu a davno vyrazenych vagonu? Co kdyby jejich normalni vlaky (mimo prdolina) ktere pouziva 99% cestujicich vypadalo trochu k svetu, napr. tak jak vypadaji uz dnes autobusy soukromych dopravcu? Co kdyby cesta z Prahy do K.Varu netrvala 4-nasobek cesty autem, a to jeste neni dostavena dalnice R6 ktera to zkrati jeste vic? Co kdyby trvale prodelavajici podnik konecne zacal propoustet zamestnance tak jak je zvykem u vsech minusovych podniku? Ceske Drahy ziji nekde v roce 1976 a vsichni ministri se na tom podepsali. A to jsme za 1. republiky meli drahu ktera patrila mezi nekolik nejlepsich na svete, ne-li vubec nejlepsi.
Co kdyby ve vlaky meli dvere takove aby deti z vlaku nevypadli (automaticke, priznejme si, je uz minimalne 20. stoleti :-) ), Co kdyby nastup do vagonu nepripominal vystup na Milesovku? Co kdyby do vlaku dokazala nastoupit i napr. zenska s kocarkem? atd. atd. CD =
mixovat v jednom clanku dva druhy meny na jednu vec
No to je challenge, vezmu auto, ve 2 se to zaplati, ve 4 je to za polovic a po dalnici jsem tam co by dup :-). Jo za 200,- bych to bral.
Však tě nikdo nenutí. Aspoň bude ve vlaku prázdněji. Vohnoutům s radostí přenechám ucpané silnice/tankodromy ve společnosti ostatních primitivních vohnoutů.
levné jízdenky Pendolínem pro mastňáky, který vlakem normálně nejezdí. Oni to totiž za ně zaplatí denní cestují do práce a škol, jezdící ve špinavých a pomalých vlacích a ešusech na regionálních tratích. Proto jich lon i ubylo 7 000 000. Těm však dráha, aby je dostala každý den zpět, těm nenabídne nic!!
Polovička vedení drah patří do .....! Doplňte si sami!
No to si snad ČD dělají srandu. Tomu tedy říkám sleva, jak p.r.a.s.e. Vyčlenit na jeden spoj 10 až 20 míst a koupě pouze přes internet. Vážené představenstvo ČD, co se takhle trochu přiučit v zahraničí. Tady v Belgii, počínaje pátkem 19:01 a konče nedělí 23:59 téhož víkendu, se dá koupit zpáteční lístek za cenu jednosměrného => 50% sleva na všechny typy vlaků (kromě Thalys-belgické TGV) a to byste koukali, jak jsou vlaky o víkendu nacpané.