- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedávno jsme dokončili rekonstrukci bytu, do které jsme nalili 400 táců. Splácíme úvěr za byt i za tu rekonstrukci. Rekonstrukcí jsme podpořili celou řadu lokálních malých firem a řemeslníků, kteří také platí daně a jsou hybnou silou ekonomiky. Nevidím logický důvod, proč když bych ty peníze proměnil za auto bych měl být zvýhodněn, ale při nákupu čehokoliv jiného ne. Navíc, co se dalo jsme koupili ze šetrných materiálů nebo s minimálními energetickými spotřebami, takže s ekologickými argumenty pro šrotové ať se jdou všichni vycpat. Navíc se domnívám, že 9-10 let stará auta nejsou žádné herky, všichni si pořád představují nějaké 105ky a MBéčka, ale vždyť se jedná o Oktávky, Focusy, Golfy IV atd. prostě auta, která stále mohou spolehlivě sloužit. Obecně si myslím, že by se u aut namísto prům. stáří měl hlavně sledovat technický stav. Ekologičtější je nechat věci dosloužit, než je předčasně nahrazovat. Ale to se nehodí automobilové lobby a politikům populistům.
cituji "nejen nadávají, ale také něco dělají - ovlivňují politiky, využívají internet, brání svůj systém," popsal. Tak to je ovšem skvělý přínos To je nějaká legrace nebo je to myšleno vážně?
s temi "soudruhy" nevim, ale mozna mel na mysli i veci jako http://www.cse.org
...pracuju v automobilovém průmyslu už nějaký ten rok a vnímám všechna ta slova o šrotovném jako spáse a pomoci našemu průmyslu jako hodně blbou srandu .
Český trh se rovná cca 80 tisícům prodaných nových vozidel ročně. Dvě třetiny těchto jednotek jsou auta do firemních fleetů. Firmy je koupí tak nebo tak. Zbytek jsou auta pro obyčejné lidi, takže mluvíme zde o nějakých 27 tisících vozidel. Kdyz si letos koupi káru o 10 nebo 20 tisic lidi vice, je jasné, že si auto nekoupi pristi rok .... takže utlum bude zas. Pobavil mě Jyrka, když řekl že mu jde o pomoc automobilkám. Kdyby s tím přišel Bursík a myšlenka byla obnova vozového parku v ČR tak bych to ještě kousl ale vydávat toto jako pomoc aut. průmyslu je docela mazec.On ten Jyrka není blbej ale nedokáže vzít zpět něco co sám prezentoval jako spásu. Navrch si myslím, že šrotovné může uškodit, protože se najdou i tací (uvidíte na Slovensku) kterým se po neplacení budou zabavovat a to pak budeme sociálně cítiví z daní po druhé.
kterej jezdí po světě a tlachá akademický řeči. Jeho opakující se slova, jako odpor ke státním intervencím, nutnost opakujících se krizí k očištění, nezvyšování objemu peněz bez přidáné hodnoty a efektivity práce, vytváření nových příležitostí a spravedlivá regulace pro všechny, jsou kopïí jejich "učitele" Keynese, podle kterýho jede 75% "ekonomů". Ono to pak v mediích nebo na akademické půdě zní celkem lahodně pro na všechny strany - volný konkurenční trh je nutností, ale určitá míra regulace tam musí být; hlavně nedělat líbivé intervence a nemršit trh.
Planý bláboly, ale ať někdo přijde s reálným globálním řešením, když o globalizaci a svojí super odbornosti všichni mluví. Pěkný platy, chytrý řeči, skutek utek. Na otázky v rozhovoru odpoví průměrnej posluchač inženýrského studia ekonomie úplně stejně, a taky nic kloudnýho nevymyslí. Přeju globálnímu hospodářství, aby padlo úplně na hubu a lidi se vzpamatovali z jejich rozhazovačnosti, hypoték, zadluženosti a nabubřelosti. Můj děda vždycky říkal, že hlad naučí, a když už né hlad, tak alespoň válka.
...pokud chtěj dotovat jednu podnikatelskou skupinu šrotovným, tak to nemuseli zakládat evropskou unii, mohli klidně nechat socialismus
šrotovné, třískovné, střepovné, hadrovné....a pro nás politiky debilovné
Zeleny je dalsi ekonomicky futurolog, ktery ani nema paru, co se deje. Na zacatku 90.let byl hlavnim ekonomem Sladkovych Republikanu, se kterymi objizdel predvolebne republiku. Nejaka trafika by se mu hodila.
toto je také asi přívrženec ods nebo je to osel který žije v jiném světě.... tady neřešíš jestli by to kupovali nebo ne řešíš že na to lidi nedosáhnou proto nekupují je spoustu lidí kterým chybí 2000 euro což by měl být limit a ne 30 000,- Kč ale v každém případě je šrotovné chujovina notabene pokud není možné z důvodu diskriminace podporovat vlastní zaměstnanost a vlastní výrobu - tedy vše od škody a to co se vyrábí v kolíně a v nošovicích jinak je to mimo mísu.... na druhou stranu nám pomáhá evropa tím že to šrotovné zavedla....