Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Francouzské automobilce PSA klesly tržby o čtvrtinu

Francouzskému výrobci Peugeotů a Citroënů PSA klesly v prvním čtvrtletí tržby o čtvrtinu na zhruba 11 miliard eur, tedy téměř 300 miliard korun. Výroba se ale propadla o 40 procent. Kvůli slabé poptávce letos firma očekává ztrátu. Peugeot má v českém Kolíně společný podnik s Toyotou známý jako TPCA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Coldstone

PSA

na pohled hezké, cena nízká a ještě nižší kvalita. ;-D

0/0
22.4.2009 10:26

charlie.sk

Re: PSA

Tohle může nepsat je přihlouplý škodovkář,vozidla od PSA jsou daleko kvalitnější,než vědšina německých srágor,jen se o tom zde nesmí psát a u vás v kravíně se to taky nedovíš.

0/0
22.4.2009 11:07

BedlamW

Re: PSA

Charlie ma z casti pravdu.....nemecka auta jsou po strance kvality sragory, ale francouzske jsou na tom jeste hure......Snad jen Fiat je horsi. Ucte se od japoncu jak delat kvalitni auta. Toyota a HondaR^

0/0
22.4.2009 14:15

iuos

hmm

už dávno nejsou osmdesátý léta...

0/0
22.4.2009 14:28

tom206

Re: PSA

http://ekonomika.idnes.cz/provozni-zisk-volkswagenu-klesl-o-tri-ctvrtiny-fu1-/ekoakcie.asp?c=A090422_130807_ekoakcie_pin

0/0
23.4.2009 6:48

iuos

hmm

a co si automobilky myslí? Že si lidi budou kupovat víc a víc aut? ;-D

0/0
22.4.2009 10:14

mi_golem

možnost

raději zavřít úplně. Cena,kvalita,výkon, spolehlivost obecně francouzských výrobků, až na drobné vyjímky je na tak nízké úrovni, že by to měli spíš zavřít úplně.

0/0
22.4.2009 10:13

charlie.sk

Re: možnost

přečti si tohle ty lopato s inteligencí houpacího koně : http://www.autoweb.cz/ze-zakulisi/pruzkum-spolehlivosti-v-cele-mazda-na-chvostu-jeep/9522

0/0
22.4.2009 11:09

mi_golem

Re: možnost

Zato ty jseš primitiv k pohledání. Protože jen primitiv hrubě uráží ostatní, protože si myslí, že je nejchytřejší. Tak abychom popojeli primitive. Měl jsem 6 let Peugeot 309. Jsem stojař. A jako strojař říkám, že je to nespolehlivej, poddimenzovanej , nedomyšlenej šrot. Takový objem závad, to se jen tak nevidí. Dveře byly jak z papíru. Když jsem zavřel okno, tak se dveře roztáhli do šířky.  Dnes mám Toyotu 5 let a smekám. Rozvodový řetěz, všechny díly snadno přístupné. Žárovku vyměním za 8 minut na straně baterie, na druhé ještě rychleji. Pak máme ještě v rodině 16 let Seat Toledo, tam je to s kvalitou sice horší, ale pečlivou údržbou je to povedené auto. Z Peugeotu je mi dnes na zvracení. A není to jen můj pocit. O elektronice raději ani nemluvím. K tvému komentáři se stejně nedá nic říct, protože ti někdo šlápl na nohu ještě nemusíš urážet. Až ti to dojde, tak ti tu nálepku primitiva choleriku sundám.

0/0
22.4.2009 18:46

Operátor

Re: možnost

Tak si nekupuj starý ojetý šunky. PS na co potřebuješ přístupný rozvodový řetěz?

0/0
22.4.2009 19:07

mi_golem

Re: možnost

Motáš nesmysly. Potřebuji rozvodový řetěz, aby mi nepraskl, protože na P 309 praskl. Napínací kladka odešla rovněž, po 35.000 na P 309, byla přitom úplně nová originál Peugeot.  Napínací kladka byla z vylisovaného plechu a na něm nalisované ložisko s velmi nízkou životností. Tady bych mohl vypsat celou řadu dalších závad. Kupujte si co chcete, pak se však nedivte,že budete mít problémy. Je to na první pohled levná značka.

0/0
23.4.2009 9:33

mi_golem

Re: možnost

Peugeot 309 jsem vyhodil ze služby při stáří 13,5 roku. Seat je 16 letý ve vinikající kondici a není to v žádném případě ojetá šunka. Toyota je 5 let stará,bez jediné závady,každý den v akci.  Jediné opotřebení na kotoučových brzdách po 80.000 tis., protože se musí v dnešním provozu mezi řidičskejma pakama pořád brzdit.

0/0
23.4.2009 9:52

tom206

Re: možnost

Pán je veteránista?

0/0
23.4.2009 6:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.