- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pátek zákaz 12:00 - 24:00
V sobotu jízda povolena od 10:00 do 18:00
V neděli zákaz 0:00 - 22:00
Hotovo, vyřešeno!
Já bych to udělal jako telefonní operátoři a mýtné bych stanovoval podle provozu. Silný provoz, slabý provoz a za víkendy bych mýtné pro dopravu zboží zvedl ještě více.
Ať si každý jezdí jak chce a kdy chce, když na to má a je-ĺi třeba dopravit paletu dobré vody do Tesca třeba taxíkem, proč ne! Když někdo dá za flašku 100 káčé...
by bylo zase slevou, třeba dvojnásobnou, motivovat dopravu ve vdodnou dobu! Ale to by nevytvořilo korupční prostředí vyjímek a výstavby odstavných ploch!
Taky si myslím, že mýtné by mělo být jiné o víkendech a jiné ve všední dny. Jiné v době slabého provozu a jiné v době silného provozu.
Kdyby radeji premysleli spolu s CD jak dostat nakladni dopravu na koleje ....
jízdu kamionů. Otázkou je, zda by ho nepromítli do svých cen spotřebiteli..
Jasne ze promitli, ale stejne by jich spousta chtela usetrit.
Takže navrhuje opatření, které možná nepatrně omezí provoz na zpoplatněných dálnicích, kde snad až na D1 kamióny zase až takový problém nejsou, a provoz na všech nezpoplatněných silnicích 1. třídy zůstane tam kde je. A komu tím tedy vlastně prospěje?
je opravdu motivovat nákladní dopravu, aby jezdila mimo špičku. Nechat je někde stát nemá smysl. Kdo bude chtít, ať si dopravu připlatí, ostatní si třeba rádi naplánují jízdu v noci. Ty rozdíly v mýtném ale opravdu musí být motivující.
vytlačte kamiony z dálnic na státní silnice 1. třídy. Už teď jih tam začalo jezdit neúrekom. Zajímalo by mě jaký je výběr mýta a kolik začal doplácet Kapsch ? A kdy bude mýto i na silnicích 1. třídy.