- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jihu Moravy je nejkontroverznejsi jakakoliv silnice co se ma postavit
Pro maximalni zefektivneni nakladu ceske strany a reseni prijatelne z hlediska ochrany prirody bude na ceske strane A5 koncit v lese a bude navazovat na stavajici nezpevnenou ucelovou obsluznou komunikaci Lesu CR (familierne oznacovanou pracovniky LCR tez jako Lisci stezka).
Neříkejte to nahlas, nebo se toho nějaký zelený blázen chytne
Brno<->Vídeň bude jen hodinu cesty = ideál.
Konečně bude civilizace nadosah
a pripojit se k rakousku. Konecne Moravaci byli schopni vyjit jak se slovaky, tak s nemci ,tak s madary. Je paradoxni, ze zrovna komunikace s cechy je pro vetsinu narodu velky problem. Tedy krome rusaku.///ti uz se tesi az klaus anschlussuje cesko k rusku. Tak moravaci prchejte stejne jako slovaci
To je prostě názorný příklad českého šlendriánu.
A5=58 km za 498 milionů EUR = cca 13, 5 miliardy Kč.
Fungl nová dálnice, v první půlce z Vídně do Schricku vedena poměrně hustě obydlenou oblastí.Kvalita, rychlost=rakouský standard, tj. rovný povrch, který se nezvlní po jedné zimě, výstavba 10km/rok
R52=23 km za 10 miliard Kč=cca 370 milionů EUR. Rychlostní silnice, nikoliv dálnice, vedená z velké části v trase již vybudované silnice.
Kvalita, rychlost=český standard, tj. mizerný povrch, výstavba rychlostí 1-2km/rok
zadni nemci. Jenom pro info- na R1 Lochkov Most museli po 2 letech vyhodit cesky management a privest nemce. Duvod? Cesi nebyli schopni dirigovat tak slozitou stavbu - a bud se nemakalo a nebo se makalo, ale nekvalitne a most by spadnul
Nějak jsem tam nenašel zdroj informace, jen jakési nepodložené tvrzení.
radši začli stavět z Brna na sever R 43, současně s tím i R 35 do Hradce a pak se mohla opravit D1. Ať se to Bursíkovi a spol. líbí nebo ne, sme ve středu Evropy a tudíž přes nás jezdit doprava. Jen to klidně zaplatit satelitním mýtným pro všechny a všude. A na dálnicích levněji než po okreskách. Samozřejmě to jde pro náklaďáky udělat tak, že regiónální doprava ( pekaři, busy, apod. ) budou mít menší mýto než ten, co jede po okreskách od Aše po Uh. Brod. Jen už u nás konečně něco na silnicích dělat.
Od Pohořelic do Mikulova je to nějakých 18 km, silnice vlastně z poloviny postavená, včetně nadjezdů, v rovině kromě Nových Mlýnů není žádná terénní překážka. Nechápu, co na tom má stát 10 miliard. Ale díky tomu bude mít Morava a nejen ta jižní, ale i severní a Polsko po 20 letech od listopadu 89 komfortní spojení s hlavním měste monarchie. TO je o kousek větší přínos než R43, která je ale svou důležitostí hned za R52, včetně jihozápadní tangenty.
Nikdy jsem nepochopil smysl této silnice. Vždyť Brno je už spojeno s Vídní přes Bratislavu. Opravdu těch pár km za to stojí?
Jsme sice v EU. Ale Slovensko je a bude jiný stát. Musíš překročit hranice. Pokud bude nějaká bezpečnostní akce, karanténa apod. taky ty hranice můžou zavřít. Pak co? P.S. 60 kilometrů zajížďky oproti trase přes Mikulov taky zrovna není málo.
jak automobilismus omezovat, a ne jak jej nadále rozvíjet, není pro výstavbu dálnic vhodná doba. Zatímco na rakouské straně mají aspoň jakous takous politiku omezování automobilového provozu, zejména kolem velkých měst, protože tam dobře funguje příměstská železniční doprava, u nás se bohužel podporují právě jen ty dálnice, na které se "celá společnost" jen třese. Příklad za všechny: město Znojmo bude mít v brzké době neporovnatelně kvalitnější železniční spojení s Vídní než s Brnem!
Naprosty souhlas. Navic, pokud uz nekde koleje jsou, proc nezavest vice vlaku - maji delsi zivotnost, a pojmou vic lidi nez auta ci busy. Ale k takovemu premysleni mame v Cesku zatim relativne daleko. Coz je skoda, protoze jsme na tom byvali o neco lepe, nez vetsina Evropy, ale ted se to obraci...Me by taky zajimalo, jestli nam, jako lidstvu, uz nahodou tak trochu ''neujizdi vlak'' co se tyce vynalezu alternativnich pohonnych hmot, ci, spise, alternativnich zpusobu dopravy...Ale mozna to tak neckdo chce...Biopaliva je tezky vysmech vsemu a vsem, a nic jineho v podstate neni - nebo se nam zatim aspon nereklo.
a pritom jich 300 000 nepovrazdili, mohly tu bejt dalnice jako v germanii nebo jako v rakousku. Zatim cesi zacli po tehle genocide jenom krast.... a tak se za 20 let postavi 400 km dalnic. Skutecne vykon jaky svet nevidel....O co jsou ti cesi za intelektualni narod? A jeste k tomu tak pracovity?
tak tak
máš oči upřené na východ? severní korea? čína?