Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilový průmysl se probouzí, prodeje v Německu i Česku stouply

Situace v automobilovém průmyslu by se mohla začít zlepšovat. Nahrávají tomu rostoucí prodeje aut v Německu a Česku také informace, že indická Tata nestíhá kvůli velkému zájmu vyrábět levné minivozy Nano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vymrzovac

Je to trapárna.....

....když jsou naše ekonomiky závislé na výrobě takového produktu, jako jsou auta....:-/

0/0
6.5.2009 8:46

Štvavá vysílačka

Re: Je to trapárna.....

Zase lepší, než být závislý na výrobě xxx tun železa jako za bolševika... :-)

0/0
8.5.2009 10:38

FightingODS

A pak, že šrotovné nezabralo.

Šrotovné není ani pro stát drahé, jen vybere méně na DPH. Ale stejně mu zbude.

0/0
5.5.2009 21:32

General-

Re: A pak, že šrotovné nezabralo.

Co kdybys ze svyho platu dotoval nezamestnany? Nebude to pro tebe drahy, jen budes mit min penez na utratu. Ale stejne ti zbude.

0/0
5.5.2009 22:43

Štvavá vysílačka

Re: A pak, že šrotovné nezabralo.

R^

0/0
8.5.2009 10:38

paly74

Re: A pak, že šrotovné nezabralo.

problem je, ze srotovny podpori jedno odvetvi prumyslu a ostatni poskodi...navic DPH je hlavní prijem statu...bneni to dobra taktika...

0/0
5.5.2009 22:54

vymrzovac

Re: A pak, že šrotovné nezabralo.

R^ přesně tak! Kde je slibovaná "volná soutěž v podnikání" ??:-/

0/0
6.5.2009 8:47

jozka skocdopole

Se probouzi ...

pred tim nez zase spadne jak sutr, az rijde druha vlna krize !

0/0
5.5.2009 20:26

oId fashioned Vince III..

stouply, aby se v krátkosti

děsivě propadly... bude to děsběs...

0/0
5.5.2009 18:12

velitel mesta bugulmy

Re: stouply, aby se v krátkosti

Zase bych to nedramatizoval. Pokud máte ekonomické vzdělání, pak víte, že krize mají často průběh W, tzn. dvě dna. Takže druhý propad asi přijde, ale ani potom nebude potřeba vzdychat, protože pak už opravdu začne svítat na lepší časy.

0/0
5.5.2009 21:20

paly74

Re: stouply, aby se v krátkosti

no při krizi v roce 29 byly dva propady mensi a uplne dno bylo az po 36 mesicich.

ropna krize skutecne jen W a konec po 21 mesicich

technicka krize - tenkrat v souvislosti s it v roce 2000 byly 3 dna konec po 30 mesicich

soucasna krize mame za sebou 16-18 mesicu a nemame za sebou patrne ani jedno dno...jeste to bude sranda....:-/

0/0
5.5.2009 22:52

ar.78

Firmy ženou zisk jen díky extrémní spotřebě

Trend kdy firmy v různých oborech tvoří zisk jen díky extrémní spotřebě je jeden z důvodů krize. Snaha dosáhnout zisku při nízké marži a vysoké spotřebě je totiž zničující. Přesně to se stalo...na chvilku klesla spotřeba a najednou jsou všichni v háji.

Kdyby byl zisk tvořen vyšší marží, firmy nabízeli za to vyšší kvalitu služeb a produktů, zdaleka by je tolik neničila krize.

Šrotovné tenhle blbej trend kdy se všechno žene přes množství akorát podporuje, o to větší pak budou problémy

0/0
5.5.2009 17:12

velbloud

Re: Firmy ženou zisk jen díky extrémní spotřebě

Pochybuju, že firmy jako BMW nebo Mercedes nabízejí výrobky nízké kvality za nízké marže. Jsi vedle:-)

0/0
5.5.2009 20:32

Vapch

Pěkně...

V Německu zavedli šrotovné a já kvůli tomu musím čekat na Golfa 3 měsíce... :-P

0/0
5.5.2009 17:02

rcn

Re: Pěkně...

Jojo, jsem na tom úplně stejně:D

0/0
5.5.2009 17:06

Divak

Re: Pěkně...

Na Golfa se vzdy cekalo 3 mesice, pokud mel byt vyroben dle zakaznikovych preferenci. Takze vubec nic noveho. Stejne je tomu i u vsech jinych znacek. Na Mercedes se koncem 70-tych a zacatkem 80-tych let cekalo i nekolik let.

0/0
5.5.2009 17:09

oudy

Re: Pěkně...

Na trabanta v NDR se čekalo 10 - 12 let;-D

0/0
6.5.2009 9:12

thunderclap

Tak to je dobře.

Doufám,že se agenturám podaří zajistit dostatek zahraničních pracovníků...

0/0
5.5.2009 16:54

pip

.

Bez šrotovného u nás a jak to pěkně jde. Co na to v Lidovém domě?

0/0
5.5.2009 16:48

Pilad

Re: .

Co pak ale co na to říkají okolní státy kde zavedli šrotovné, pro ně jsme jak socky co parazitují na dávkách.:-©

0/0
5.5.2009 17:34

Jejda

Re: .

ale ale. zjistěte si kolik států zavedlo šrotovné a kolik ne. je věcí každé země jaké sociální dávky zavede. jasně se řeklo, že boj proti protekcionismu. proč by měl auto průmysl být výjimkou?

0/0
5.5.2009 17:44

papas

Re: .

ze 46 evropských států zavedlo 9 šrotovné, takže můžete přestat zvracet:-)

0/0
5.5.2009 18:05

ppdedek

Re: .

a stacilo aby to nemecko nezavedlo a mohli skodovaci zvracet a hned nasledne celej Kocourkov co si rika Cesko

0/0
5.5.2009 18:13

nibor

Re: .

šrotovné si zavedli o vlastní vůli, nás se neptali, jestli ano či ne.

0/0
5.5.2009 18:49

dedko

Podle ekonomů je nadbytek

produkce osobních aut v Evropě o 25 % ! Pokud pojedou všechny stávající automobilky na plnou kapacitu, dojde zase k odbytové krizi.

0/0
5.5.2009 16:33

tmf

Re: Podle ekonomů je nadbytek

sice jsem těch 25% v článku nenašel, ale v druhé části dávám za pravdu. Pád na dr... bude větší, jen za peníze všech o pár měsíců posunutý. Doufám, že u nás ta pitomost neprojde. Hodně drahá (pro mě) volební kampaň RaJ.

0/0
5.5.2009 16:48

sirc

Re: Podle ekonomů je nadbytek

K odbytové krizi nedošlo z důvodu výrazného převýšení poptávky nabídkou, ale díky obecné finanční nejistotě. Evropa, respektive EU, je nejbohatší trh na světě a to ještě zdaleka nedosahuje maximálních možností.

Předpovědi rádoby ekonomů-analytiků, je potřeba brát s hodně velkou rezervou. Současná hospodářská krize nakonec ukázala, že i předpověď počasí je spolehlivější  :)

0/0
5.5.2009 16:54

venomacek

Re: Podle ekonomů je nadbytek

Aut se asi vyrábí hodně..... kolik se postavilo nových fabrik... a kolik zrušilo?

Na druhý odstavec R^

0/0
5.5.2009 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.