- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....když jsou naše ekonomiky závislé na výrobě takového produktu, jako jsou auta....
Zase lepší, než být závislý na výrobě xxx tun železa jako za bolševika...
Šrotovné není ani pro stát drahé, jen vybere méně na DPH. Ale stejně mu zbude.
Co kdybys ze svyho platu dotoval nezamestnany? Nebude to pro tebe drahy, jen budes mit min penez na utratu. Ale stejne ti zbude.
pred tim nez zase spadne jak sutr, az rijde druha vlna krize !
děsivě propadly... bude to děsběs...
Zase bych to nedramatizoval. Pokud máte ekonomické vzdělání, pak víte, že krize mají často průběh W, tzn. dvě dna. Takže druhý propad asi přijde, ale ani potom nebude potřeba vzdychat, protože pak už opravdu začne svítat na lepší časy.
Trend kdy firmy v různých oborech tvoří zisk jen díky extrémní spotřebě je jeden z důvodů krize. Snaha dosáhnout zisku při nízké marži a vysoké spotřebě je totiž zničující. Přesně to se stalo...na chvilku klesla spotřeba a najednou jsou všichni v háji.
Kdyby byl zisk tvořen vyšší marží, firmy nabízeli za to vyšší kvalitu služeb a produktů, zdaleka by je tolik neničila krize.
Šrotovné tenhle blbej trend kdy se všechno žene přes množství akorát podporuje, o to větší pak budou problémy
Pochybuju, že firmy jako BMW nebo Mercedes nabízejí výrobky nízké kvality za nízké marže. Jsi vedle
V Německu zavedli šrotovné a já kvůli tomu musím čekat na Golfa 3 měsíce...
Doufám,že se agenturám podaří zajistit dostatek zahraničních pracovníků...
Bez šrotovného u nás a jak to pěkně jde. Co na to v Lidovém domě?
produkce osobních aut v Evropě o 25 % ! Pokud pojedou všechny stávající automobilky na plnou kapacitu, dojde zase k odbytové krizi.