- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten nápad úplně odporuje tomu názvu zákona, to tam všichni hulí nebo jak je to? Jak rozházení peněz zvýší stabilitu?
Nijak. Tahle particka lidi, co nechape ani elementarni logiku, se domniva, ze pokud z jedne kapsy nekomu penize vezme a snizi tak u dotycneho spotrebu a da to jinemu, ktery spotrebu zvysi, tak se tim nejakym zahadnym zusobem vygeneruje hospodarsky rust. Oni totiz vidi jen tu druhou stranu rovnice a ne uz tu prvni. A toheto nam vladne.
Železniční šrotovné je nesmysl na entou, protože to opět zvýhodňuje jednoho doprace (ČD) na úkor jiných (ti nemají stará vozidla, která by bylo možné sešrotovat). Dále - proč se mají ta stará vozidla šrotovat? Vždyť jsou stále funkční! Ještě něco - jak si může dovolit poslanec říct, že to zůstane v českém průmyslu? Řeči o distancování se od protekcionismu jsou jen prázdnými frázemi?
Prý by výroba těch vlaků mohla znamenat zachování 1800 pracovních míst. A ona jsou ta místa nyní nějak ohrožena? Copak se nevyrábějí nové příměstské jednotky CityElefant nebo renovované jednotky RegioNova? I to je myslím nesmysl.
Tady někdo četl aprílové články na železničních webech.
Jen ještě prosím trochu poodhalit ty moderní dvoupodlažní jednotky po 85M/ks, momentálně dodávané city elephanty vyjdou (při 60ks) na cca. 200M/ks