Diskuze

Kontroverzní šrotovné by se mohlo vztahovat i na vlaky, navrhují poslanci

Až 40 milionů korun za lokomotivu starší 20 let může dostat železniční dopravce od státu, pokud ji nechá sešrotovat. U vagonů by pak mohl dostat 20 milionů korun. Vyplývá to z návrhu poslanců Cyrila Zapletala (ČSSD) a Karla Sehoře (ODS).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

tmf

6. 5. 2009 21:08
o podpoře hospodářského růstu a sociální stability

ten nápad úplně odporuje tomu názvu zákona, to tam všichni hulí nebo jak je to? Jak rozházení peněz zvýší stabilitu?

0 0
možnosti
NG

hnedka_zdrapana

6. 5. 2009 21:41
Re: o podpoře hospodářského růstu a sociální stability

Nijak. Tahle particka lidi, co nechape ani elementarni logiku, se domniva, ze pokud z jedne kapsy nekomu penize vezme a snizi tak u dotycneho spotrebu a da to jinemu, ktery spotrebu zvysi, tak se tim nejakym zahadnym zusobem vygeneruje hospodarsky rust. Oni totiz vidi jen tu druhou stranu rovnice a ne uz tu prvni. A toheto nam vladne.  :-©

0 0
možnosti
HK

Baywatchnights

6. 5. 2009 20:54
Nesmysl na entou!!!

Železniční šrotovné je nesmysl na entou, protože to opět zvýhodňuje jednoho doprace (ČD) na úkor jiných (ti nemají stará vozidla, která by bylo možné sešrotovat). Dále - proč se mají ta stará vozidla šrotovat? Vždyť jsou stále funkční! Ještě něco - jak si může dovolit poslanec říct, že to zůstane v českém průmyslu? Řeči o distancování se od protekcionismu jsou jen prázdnými frázemi?

Prý by výroba těch vlaků mohla znamenat zachování 1800 pracovních míst. A ona jsou ta místa nyní nějak ohrožena? Copak se nevyrábějí nové příměstské jednotky CityElefant nebo renovované jednotky RegioNova? I to je myslím nesmysl.

0 0
možnosti
DW

Ahasver

6. 5. 2009 19:46
lol

;-D;-D;-D;-D

Tady někdo četl aprílové články na železničních webech.

Jen ještě prosím trochu poodhalit ty moderní dvoupodlažní jednotky po 85M/ks, momentálně dodávané city elephanty vyjdou (při 60ks) na cca. 200M/ks

0 0
možnosti