- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lidi, to chce klid a nohy v teple.....na kazdou novou skodovku se plivalo
kdyz zacinala a nakonec si stejne zakazniky bez problemu nasla a stejne
tak tomu bude u Yetiho. to ze jsou skodovky v Cesku predrazeny je
bohuzel fakt danej vysokou poptavkou. a navic nikdo nikoho nenuti aby
si ji kupoval, vsechno je vec vkusu a zkusenosti. ja mam treba narozdil od koncernovych aut naprosto tragicky zkusenosti s francouzskejma autama (peuguot, renault) ale nebudu tady na ne blit "moudra"...
dlouho se mi neco takhle nelibilo, jako zrovna toto auto..
navic kdyz si vezmu, ze kdyz sotva auto Skodovky sjede z linky a uz v tu chvili to je predrazeny sunt, a ted k tomu pripoctu tento design... myslim, ze dnesni kupujici ma v teto kategorii spoustu jinych a lepsich variant..
nebude zas treba vymyslet nejake jetiovne? aby nas nejvetsi podnik neprisel k ujme? a nevzrostla nezamestnanost a tim padem nesla cela cr do kopru? k cemu takove auto?
Jety je terénní jako můj trabant s uřízlou střechou co s nim jezdím do lesa na dříví.bravo škoda zásah do bílého a to jsem škodovkář ale z posledních modelů fobia a cikánster a jety bych blil
nikdo nikde netvrdí, že je to terenní auto, do terénu jedině s něčím jako Iveco Masif
Pro méně chápavé: Škoda 95% produkce VYVÁŽÍ, tzn. kupují je lidé jiné národnosti než je česká :-)
Jen tak pro srovnání, Škoda je na tom lépe než SEAT, který je v koncernu delší dobu a má k dispozici větší domácí trh. Takže na těch autech přeci jen něco bude, že?
v tom pripade nechapu ty breky kvuli srotovnemu
mam doma OCHCAVII 2 je to moje treti skodovka a taky posledni, 3x setrvacnik (30000km), 1x spojka(35000km),1xalternator (50000km), 1xturbo (118000km) plus drobne zavady, servis po 14 000km, jeden ridic, SKODA je SROT, kdyz mi rekli ze vymena turba po zaruce 60000Kc tak jsme omdlel, a ptam se proc vydrzelo tak malo, tlumice chapu, rozvodovy remen, cahpu, brzdy chapu, ale turbo za takove prachy jako spotrebak, lituji lidi co si koupi TSI 1.4 to bude mazec pri vymene turba, jddu do neceho normalniho hlavne ne skoda
Výměna turba (je jedno jestli Garrett, nebo KKK) nestojí 60 tisíc, to nás tady nelakuj
Ceníková cena je 36 tisíc vč. veškeré montáže a DPH.
A v rámci kulance ti to 99% značkových servisů udělá tak do 25 tisíc Kč.
A jestli ti turbo vydrželo 118 tisíc, tak se k němu asi nechováš správně.
Dnes jsem měl tu čest a docela mě nadchl. Samozřejně na silnicích, terén mě nezajímá. Ze škodovek se mi líbí jednoznačně nejvíc a vypadá líp než na fotkách (záleží na barvě a výbavě). Motor 1.4 TSI parádní (+6 st. převodovka). Zpracování naprosto špičkové, kromě německých značek se naprostá většina konkurence nechytá (nemyslím prémiové). Cenu tipuju tak na 500tis.
Vůbec nechápu hlupáky,kteří si tenhle hnusný šrot koupí .Je až s podivem,jak koncernová strategie dokázala namluvit jednodušším lidem,že si kupují něco exklusivního.Ve skutečnosti kupují úplně obyčejný auto s hrozným designem,zastaralou technikou,mizernými jízdními vlastnostmi a bezpečností za cenu skutečného značkového auta s úplně jinými vlastnostmi a zejména daleko příznivějším poměrem cena/ užitná hodnota.Tento koeficient má v čechách škodovka absolutně nejhorší a hned před nimi vozidla od VW.Zřejmě tomu bude z důvodů poplatku za hloupost,který koncern na svá vozidla v čechách aplikuje.Ale češi si ho plně zaslouží,jsou jen stádo ovcí,které kupují něco co jim někdo nalajnuje v všudepřítomné reklamě..