Diskuze
Dopravci budou muset zajistit převoz invalidů a odškodnit za zpoždění
Děkujeme za pochopení.
zapvit
p
mne ale vubec nezajima ze jsou rozdeleni vagony prece souviseji s kolejema a ostatnim kolem toho..... to at si vyresi podniky mezi sebou ze jeden z nich pusobi tomu druhemu zpozdeni to uz neni problem zakaznika ale primo mezi firmami....
zapvit
priroda
jaktoze CD nemohou za spadnute stromy? maji si kontrolovat jejich zdravi, maji si zajistit trat tak aby kolem nic byly stromy tak ze v pripade padu neohrozi dopravu. V pripade ze mi vychrice poskodi majetek souseda bude to vina prirody????
absolutor
Re: priroda
Jak uz tu nekolikrat padlo, trate NEJSOU v majetku CD. Ceske Drahy jsou jen dopravcem, ktery ma sve zamestnance a vlaky. Koleje a vse okolo nich (ve vetsine pripadu) patri statni organizaci SZDC (Sprava Zeleznicni Dopravni Cesty).
__XXXX___
V praxi to bude nepoužitelné
Je to výsměch. V Japonsku lidi chtěj za 10 minut vrátit celé jízdné, a tady můžete čekat dvě hodiny a dostanete nějaký směšný procenta - jestli je vůbec dostanete. Většina zpoždění je právě kvůli dlouhodobým výlukám (se kterými dráhy samozřejmě nepočítaly a nemohly podle nich upravit jízdní řád kvůli své lenosti). A vždycky se vina dá svalit na něco jinýho (kolony, atd.). Takže vážení zákazníci ČD a ČSAD - nedostanete nic!!!
P.S. Jak vám autobusový dopravce zaplatí % z jízdného, když po hodině ztratíte nervy čekat na spoj?
Jak přesvědčíte paní za přepážkou, že jste chtěli jet právě tímto vlakem, a né tím za půl hodiny?
Je to v praxi nepoužitelné!!!
jannes
Re: V praxi to bude nepoužitelné
Čéče, ty seš chytrej jak rádio... A byls v tom Japonsku, že to tam tak dobře znáš?
sunic78
Re: A co šaliny?
Tak co vím, tak ty moderní už jsou bezbariérový, né? A starý časem doslouží, tak kupovat jen ty bezbariérový. Vždyť se za chvíli snad ani jiný dělat nebudou. A asi by ani neměly.
Cenzorjedebil
To nepujde
Jak chcete udělat nízkopodlažní dálkový autobus, který je z principu naopak zvýšený, aby bylo kam dát zavazadla??
Tyto busy mají navíc poměrně úzkou uličku, kudy invalidní vozík, nebo kočárek neprojede...
sunic78
Re: To nepujde
U dálkového autobusu máte pravdu, ale když už v něm musí být schody, právě kvůli tomu úložnému prostoru dole, tak by asi nebyl problém dělat o něco širší dvěře, aby se do nich ten vozík nebo kočárek vešel a mohl kdyžtak někdo pomoct řidičovi s vynesením toho vozíčkáře, kočárku do autobusu. Nevím, těch vozíčkářu tolik nejezdí a ani po úpravě autobusů asi tolik jezdit nebude, tak by asi nebyla taková zátěž pro řidiče několika takovým za den pomoci. A pokud jde o uličku, když už širší být nemůže nebo nejde, tak proč nemít v blízkosti dvěří udělaný prostor bez dvou, čtyř sedadel pro umístění toho vozíčkáře nebo kočárku s dítětem?
sunic78
proč to odsuzování.. ?
Lidi, tak to tady čtu a u některejch příspěvků nechápu vaše myšlení a odsuzování bezbariérových úprav pro vozíčkáře. Z čistě praktickýho hlediska, není jedno jestli je to vozíčkář nebo mamina s kočárkem? Oba mají problém se do "oschodovanejch" dopravních prostředků dostat, tak když už někteří z Vás máte problém s tím, že by se to muselo předělávat nebo kupovat pro vozíčkáře, tak to aspoň dopřejte těm maminám. Já myslím, že v celým civilizovaným světě se snaží dělat věci bezbariérový a je to jen dobře. A myslím, že vám ten nízkopodlažní dopravní prostředek minimálně neublíží a mamině, nebo tomu vozíčkářovi jen a jen pomůže. Tak jako ta mamina s kočárem, může být Vaše manželka(které by jste určitě to trápení s taháním kočáru do schodů nepřál), tak ten vozíčkář můžete zas být jednou třeba vy, když vás někdo porazí nebo budete mít jakýkoli jiný úraz či problém...
hnedka_zdrapana
Re: proč to odsuzování.. ?
Nikomu nevadi upravy pro vozickare aod., ja tomu naopak fandim. Mne vadi jen a pouze to, ze to stat lidem narizuje povinne. Je to stejne jako kdybys obhajoval znasilneni na zaklade toho, ze sex je preci zcela normalni.
dr.deer
Není tak úplně pravda, že vracejí
jízdné, když se rozhodnete zpožděný vlak nepoužít, to se týká jen přímých spojů z města A do města B. Pokud cestou přestupujete v městě C, kde se rozhodnete dále v cestě nepokračovat, protože vlak, na který čekáte, má 50 min zpoždění a nedojeli byste do města B včas, abyste mohli zařídit to, proč tam jedete, milé dráhy vám nic nevrátí, protože jste cestu už nastoupili! Takže jste ujeli 14 km do přestupní stanice, dalších 260 km nemá smysl jet, ale ze zaplaceného jízdného vám nevrátí ani korunu a navíc si musíte koupit další jízdenku, abyste se dostali zpátky, odkud jste vyjeli. Fakt dobrý!!!
vlakvedouci
Re: Není tak úplně pravda, že vracejí
Co to blábolíte? Přečtěte si SPPO, máte nárok na vrácení se zpět bez dalších problémů, jen Vám to musí potvrdit pokladní s průvodčím na jízdenku, že jste se vzdal další cesty.
HammerLang
Ach bože
ať jim přidají invelidní důchod a zaplatí si taxi.
selmakockovita
Re: Ach bože
Ty asi nemáš ještě ani rodinu viď.Vozičkář=kočárek,oba chtějí cestovat a oběma vadí bariery při přepravě a v životě vůbec.Nikdy nevíš kdy na tom vozíku můžeš skončit
kunta_kinte - obet rude cenzury
nebylo
by lepsi pro vozickare, misto vsemozneho upravovani vlaku, ktere nejsou na prepravu invalidu stveny pro ne mit treba specialni transit, ktery by si objednali misto vlaku ? Nejspise by to vyslo levnejc a pohodlneji.
Ernesto Rafael Guevara
Re: nebylo
ČD s přepravou invalidů nemají problém. V 99% vlaků od rychlíku nahoru jsou plošiny.
Ernesto Rafael Guevara
Vždycky mě dojme, když EC např. z Dánska jede na čas.
A rychlík Děčín-Praha má 40-ti minutovou sekeru.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...