- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mne ale vubec nezajima ze jsou rozdeleni vagony prece souviseji s kolejema a ostatnim kolem toho..... to at si vyresi podniky mezi sebou ze jeden z nich pusobi tomu druhemu zpozdeni to uz neni problem zakaznika ale primo mezi firmami....
jaktoze CD nemohou za spadnute stromy? maji si kontrolovat jejich zdravi, maji si zajistit trat tak aby kolem nic byly stromy tak ze v pripade padu neohrozi dopravu. V pripade ze mi vychrice poskodi majetek souseda bude to vina prirody????
Jak uz tu nekolikrat padlo, trate NEJSOU v majetku CD. Ceske Drahy jsou jen dopravcem, ktery ma sve zamestnance a vlaky. Koleje a vse okolo nich (ve vetsine pripadu) patri statni organizaci SZDC (Sprava Zeleznicni Dopravni Cesty).
Je to výsměch. V Japonsku lidi chtěj za 10 minut vrátit celé jízdné, a tady můžete čekat dvě hodiny a dostanete nějaký směšný procenta - jestli je vůbec dostanete. Většina zpoždění je právě kvůli dlouhodobým výlukám (se kterými dráhy samozřejmě nepočítaly a nemohly podle nich upravit jízdní řád kvůli své lenosti). A vždycky se vina dá svalit na něco jinýho (kolony, atd.). Takže vážení zákazníci ČD a ČSAD - nedostanete nic!!!
P.S. Jak vám autobusový dopravce zaplatí % z jízdného, když po hodině ztratíte nervy čekat na spoj?
Jak přesvědčíte paní za přepážkou, že jste chtěli jet právě tímto vlakem, a né tím za půl hodiny?
Je to v praxi nepoužitelné!!!
Čéče, ty seš chytrej jak rádio... A byls v tom Japonsku, že to tam tak dobře znáš?
Tak co vím, tak ty moderní už jsou bezbariérový, né? A starý časem doslouží, tak kupovat jen ty bezbariérový. Vždyť se za chvíli snad ani jiný dělat nebudou. A asi by ani neměly.
Jak chcete udělat nízkopodlažní dálkový autobus, který je z principu naopak zvýšený, aby bylo kam dát zavazadla??
Tyto busy mají navíc poměrně úzkou uličku, kudy invalidní vozík, nebo kočárek neprojede...
U dálkového autobusu máte pravdu, ale když už v něm musí být schody, právě kvůli tomu úložnému prostoru dole, tak by asi nebyl problém dělat o něco širší dvěře, aby se do nich ten vozík nebo kočárek vešel a mohl kdyžtak někdo pomoct řidičovi s vynesením toho vozíčkáře, kočárku do autobusu. Nevím, těch vozíčkářu tolik nejezdí a ani po úpravě autobusů asi tolik jezdit nebude, tak by asi nebyla taková zátěž pro řidiče několika takovým za den pomoci. A pokud jde o uličku, když už širší být nemůže nebo nejde, tak proč nemít v blízkosti dvěří udělaný prostor bez dvou, čtyř sedadel pro umístění toho vozíčkáře nebo kočárku s dítětem?
Lidi, tak to tady čtu a u některejch příspěvků nechápu vaše myšlení a odsuzování bezbariérových úprav pro vozíčkáře. Z čistě praktickýho hlediska, není jedno jestli je to vozíčkář nebo mamina s kočárkem? Oba mají problém se do "oschodovanejch" dopravních prostředků dostat, tak když už někteří z Vás máte problém s tím, že by se to muselo předělávat nebo kupovat pro vozíčkáře, tak to aspoň dopřejte těm maminám. Já myslím, že v celým civilizovaným světě se snaží dělat věci bezbariérový a je to jen dobře. A myslím, že vám ten nízkopodlažní dopravní prostředek minimálně neublíží a mamině, nebo tomu vozíčkářovi jen a jen pomůže. Tak jako ta mamina s kočárem, může být Vaše manželka(které by jste určitě to trápení s taháním kočáru do schodů nepřál), tak ten vozíčkář můžete zas být jednou třeba vy, když vás někdo porazí nebo budete mít jakýkoli jiný úraz či problém...
Nikomu nevadi upravy pro vozickare aod., ja tomu naopak fandim. Mne vadi jen a pouze to, ze to stat lidem narizuje povinne. Je to stejne jako kdybys obhajoval znasilneni na zaklade toho, ze sex je preci zcela normalni.
jízdné, když se rozhodnete zpožděný vlak nepoužít, to se týká jen přímých spojů z města A do města B. Pokud cestou přestupujete v městě C, kde se rozhodnete dále v cestě nepokračovat, protože vlak, na který čekáte, má 50 min zpoždění a nedojeli byste do města B včas, abyste mohli zařídit to, proč tam jedete, milé dráhy vám nic nevrátí, protože jste cestu už nastoupili! Takže jste ujeli 14 km do přestupní stanice, dalších 260 km nemá smysl jet, ale ze zaplaceného jízdného vám nevrátí ani korunu a navíc si musíte koupit další jízdenku, abyste se dostali zpátky, odkud jste vyjeli. Fakt dobrý!!!
Co to blábolíte? Přečtěte si SPPO, máte nárok na vrácení se zpět bez dalších problémů, jen Vám to musí potvrdit pokladní s průvodčím na jízdenku, že jste se vzdal další cesty.
ať jim přidají invelidní důchod a zaplatí si taxi.
Ty asi nemáš ještě ani rodinu viď.Vozičkář=kočárek,oba chtějí cestovat a oběma vadí bariery při přepravě a v životě vůbec.Nikdy nevíš kdy na tom vozíku můžeš skončit
by lepsi pro vozickare, misto vsemozneho upravovani vlaku, ktere nejsou na prepravu invalidu stveny pro ne mit treba specialni transit, ktery by si objednali misto vlaku ? Nejspise by to vyslo levnejc a pohodlneji.
ČD s přepravou invalidů nemají problém. V 99% vlaků od rychlíku nahoru jsou plošiny.
A rychlík Děčín-Praha má 40-ti minutovou sekeru.