- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nadprodukce je stále malá, chce to jí pomocí šrotovného zvýšit a donutit lidi měnit auto každý týden.
Pokud si dneska koupím ,,normální auto,, dejme to octávka, passat, mazda 626 atd, tak při průměrné porci cca 20 tisíc za rok mi to auto 10 let bohatě vydrží, troufám si říct, že se základním a sem tam dražším servisem.. nevím, proč kupovat každý 3 roky auto... Mám feldu 1999 a bohatě mi vyhovuje, na cestu z práce do práce atd.. v poho... stejně je mi to jedno, jetsli v zácpě sedím ve feldě, nebo v superbu...rádio hraje v obou..
šrotovného, to by se mělo naplánovat. No až bude po krizi, automobilky dobrovolně požádájí o zvýšení daní.
Auto je vyrobek, jehoz zivotnost jde prodluzovat prakticky neomezene. Takze je jasne, ze koupe noveho auta se v krizi odklada jako prvni.
že se ekonomika posunuje do "normálních" hodnot bez plýtvání a nadvýroby. A podle mě ještě musí hodně vystřízlivět a to znamená snížení spotřeby a tím pádem i výroby. Předpokládám, že do stavu před rokem se už nemůže nikdy dostat. Proč totož vyrábět například auta, která nevydrží ani 20 let? Berte tento stav ekonomiky jako nový "standard". Ve firmách je teď příliš darmožroutů, které živíme a ti musí pryč!
konečně kvalitní názor..plýtvání a vytváření bezvýznamných pozic je u konce..
jakožto spása automobilek moc nezabralo. Kdo ho mohl využít, ten to udělal a teď je útlum. Co je na tom divného ?
Ne, propad šrotovné teď mírní. Pak ale přijde o to větší sešup.
lidi dostávaj rozum a ty předražený krámy nechtěj. Vrací se Dacia, Warťas, Peugeot 206!
Když potřebuju na chajdu a nákup, nemusím mít fáro za mega narvaný bytečnostma....
Začíná se spíš koukat na kvalitu, aby vydrželo aspoň 10 let bez velkých oprav a nákladů. Takže německá auta, Peugeot, a.p.
Uz by konecne mohli vyrobci uvedomit, ze je tu lehci nadvyroba. Kdyz vidim ty plne ulice aut, ktere jeste ke vsemu ve vetsine pripadu prepravuji jednoho pasazera, je mi docela smutno. A srotovne a jine nesmysly tento problem nevyresi a pouze znevyhodni ostatni vyrobce. Stejne tak bych radikalne omezil dotace v zemedelstvi (samozrejme v ramci cele EU), ktere do jiste miry chapu, protoze bez jidla by to opravdu neslo.
Co je to za kacirsky prispevek o omezovani dotaci
Eurostat si rozvracet nedame!