Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česká ekonomika za čtvrtletí propadla nejvíce v novodobé historii

Česká ekonomika razantně zpomaluje. Její výkon se v prvním čtvrtletí letošního roku meziročně propadl o 3,4 procenta. Je to nejvyšší čtvrtletní meziroční pokles ekonomiky ČR v její novodobé historii a nejhorší výsledek za posledních 10 let. Analytici čekali pokles o 1,4 až čtyři procenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

masoreti

a furt dokola omílané téma...

děkujeme slovenským soudruhům za jejich momentálně zaostalé příspěvky a těšíme se na další podnětné do naší diskuze, jak jsme s naší malou, českou, střediskovou korunu úplně mimo a že ti co mají v peněžence eura si můžou chrochtat.

0/0
15.5.2009 21:06

Viper1

Hm

Slovensko 8:0 a teď -3,4:-5,4 ;-D

0/0
15.5.2009 19:16

madqwert

takze na konci vlady ODS budeme na urovni roku 2005

vazne paradni ;-D

0/0
15.5.2009 18:40

charon666

demokracie v CR zase dostava na pr.el

Omlouváme se všem slušným čtenářům za to, že jsme zrušili diskusi pod

článkem. Někteří jiní ji bohužel zneužívali k opakovaným rasistickým a

vulgárním výpadům, které už nešlo mazat jednotlivě.

Tento nápis se vždy objeví když se téma článku týka problémů s cikány.

Tímto se, ale tento problém nevřeší a lidé budou jen více nas.aní na neustálé zvýhodňování tohoto etnika.(Y)Rv

0/0
15.5.2009 17:12

ppdedek

Re: demokracie v CR zase dostava na pr.el

lide budou vic nasr@ni? ja bych rek ze spis hulvati a vymastenci kdyz jsem cet ty prizpevky Rv do normalniho cloveka maj jeste sakra daleko

0/0
15.5.2009 17:54

packa1

Pytlici

Jak tu tancujete oslavne tance, ze konecne po rokoch mate pohyb HDP lepsi ako Slovensko, si uvedomte, ze to len jeden kvartal. Slovensko malo vyssi rast HDP po cele roky ;-D

0/0
15.5.2009 16:35

sedmý ze tří

Re: Pytlici

Slovensko je prostě nejlepší, např. nyní má nějvětší mezikvartální propad ekonomiky z celé EU, gratuluji R^;-D

0/0
15.5.2009 16:38

xvl

Re: Pytlici

Čo bolo, to bolo:-P

0/0
15.5.2009 16:47

superprasák

Re: Pytlici

No, z velmi malého základu se dělá lépe růst, když všude kolem jsou vyspělejší ekonomiky. Ale třeba do sta let se nám trochu přiblížíte. ;-D

0/0
15.5.2009 17:53

svrco

Re: Pytlici

A v tom kvartáli sa na Slovensku navyše tri týždne nič neprodukovalo kôli plynovej kríze a odstávke vačšiny podnikov. Čo v Čechách tiež nebolo, pokiaľ sa nemýlim.

0/0
15.5.2009 18:11

letecmig

Re: Pytlici

Az budou Cesi chodit delat u pokladen v Tescu na Slovensko, pak uverim se je na tom Slovensko opravdu lepe.

Az neuvidim Slovaky za temi pokladnami v Cesku, reknu si ze na Slovensku prestava byt bida.

Ty jinak muzes dal slavit rust HDP slovenska treba kazdy den, ale myslim ze se soustredujes na neco co opravdu o nicem nevypovida:-/ 

0/0
15.5.2009 18:16

Viper1

Re: Pytlici

Hele slovák. 8:0 a -3,4:-5,4 ;-D

0/0
15.5.2009 19:17

karel87451

Re: Pytlici

Kolik je 10% z 100?

Kolik je   1% z 1 000 000?

Asi tak k rustu vyjadrenemu v procentech.....

0/0
15.5.2009 21:19

mmmm1

Paroubek po přečtení těchto příspěvků bude rád

-kolik p..... ho půjde volit, protože jim dá šrotovný, zdravotnictví zadara a to svoje koryto si koupí za jejich prachy.... Paroubek je dost chytrej a vychc...., aby si uvědomil, že když zaútočí na pitomce - vždy jich zblbne dodstatečnou většinu ke kontrole svého koryta..... :-©

0/0
15.5.2009 15:17

luduf

Re: Paroubek po přečtení těchto příspěvků bude rád

toto je bohužel pravda, protože na to lidi bohužel slyší. Co nám je platný, že poplatky fungují, nemocnice mají lepší přístroje, daňová reforma pomohla lidem. Zas přijdou ty tykve z ČSSD, budou z ničeho rozhazovat všechno a dívat se jen na to, aby s v říjnu dostali do vlády. S kampaní začali už teď, kdy na letácích k volbám do EP mají věci, keré se dají řešit jen u nás.

Ať se objeví někdo schopný, kdo Paroubka, Čunka, Topolánka, Bursíka, Filipa pošle nyvždy do kytek a pomůže lidem. Všem výše jmenovaným jde jen o to, jaksi na nahrabat, což je u některých smutné.

0/0
15.5.2009 15:42

Dennys

Re: Paroubek po přečtení těchto příspěvků bude rád

Co to placate ??? Nemocnice maji lepsi pristroje uz davno, ale v leckterych je v dusledku reformy uz nemakdo obsluhovat, fakultky jeste jakz, takz funguji, ale ............... Poplatky byly k nicemu, od brezna uz jsou zase plne cekarny a danova reforma lidem nepomohla. ;-D to jen tykve z ODS si mysli, ze jim ty rozkradacky, ktere se diky casovemu stresu ani nesnazili zakryvat, bude nekdo posvecovat vecne. Holt strana zadluzena az po usi chtela oddluzovat stat.:-P

0/0
15.5.2009 17:37

Viper1

Re: Paroubek po přečtení těchto příspěvků bude rád

Kecáš. Mně daňová reforma pomohla k několika tisícům čistého měsíčně. Takže lžeš. Rv

0/0
15.5.2009 19:19

Martin Jirousek

Re: Paroubek po přečtení těchto příspěvků bude rád

Co to plácáš za hovadiny? Díky ČSSD se teď snad nepropadneme na úroveň roku 2001, což mimochodem byl rok, kdy reálná životní úroveň dosáhla hodnoty roku 1989.

0/0
15.5.2009 19:04

Tom2005

Více takových skvělých zpráv

Chtěl bych moc poděkovat paní redaktorce za stálý přínos těchto "pozitivních" zpráv, které nám moc pomáhají v udržování deprese z ekonomické krize a posouvají tak její možné ukončení zase o krůček dál.Je to opravdu výborná cesta jak  odradit co nejvíce malospotřebitelů od případných nákupů a připomenout jim, že by raději neměli opravdu do ničeho investovat. To pak můžeme zavádět šrotovné na co chceme a budeme pořád tam, kde jsme.:-/

0/0
15.5.2009 14:45

Mik8

Re: Více takových skvělých zpráv

Jo, lepší by bylo lhát, tvrdit, že žádná krize není a radit lidem, aby utratili všechny úspory a co nejvíc se zadlužili. ;-D

0/0
15.5.2009 15:14

pavel64

Re: Více takových skvělých zpráv

Bojím se, že je lepší lhát, že se vlastně skoro nic neděje, než vyvolat paniku tím, že by se napsalo, jaká situace ve skutečnosti je. Těch několik procent je směšné ve srovnání s tím, co bude., ale proč lidi strašit, když se zdá, že se vlastně chovají velmi rozumně.

0/0
15.5.2009 15:42

Petr Z.

Re: Více takových skvělých zpráv

Ona krize neni a ani u nas zadna nebyla, nachazime se v recezi vyvolane krizi na financnich trzich (ktera je ta tam) :)

0/0
15.5.2009 17:19

DeadZed

Co to? Šrotovné a euro nefungují???

Slovensku očividně nepomohlo ani euro ani šrotovné. Jak je to možné? Jaktože tyto socanské všeléky nezabírají?

0/0
15.5.2009 14:04

Rataslaw

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

Euro a srotovne na Slovensku malo zabranit svetovej krize? hmm hmmm ty si genius ;-D

0/0
15.5.2009 14:26

DeadZed

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

Zmírnit dopady na Slovensko. Nějak na bačo-ekonomiku to nezafungovalo.

0/0
15.5.2009 14:31

sme_duro

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

A ako chces miernit dopady ked su vo vlade Fico Meciar a Slota?

0/0
15.5.2009 14:33

Rataslaw

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

chapem ze skodoradost ti je najvacsia radost ale s hodnotenim situacie by som pockal az bude po krize, zatial je moc skoro tesit sa - susedova koza este zije :-)

0/0
15.5.2009 14:36

Overball

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

Napsal to hrubě, ale myslím, že to nebyl výsměch SK, ale výsměch socialistické EU a jejímu dementnímu nápadu zvanému šrotovné.

0/0
15.5.2009 16:16

packa1

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

Srotovne bude aj v USA. To je tam kde zacala kriza ;-D

0/0
15.5.2009 16:29

TristanTzara

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

Ty seš blbej úplně stejně, jako magoři, co tady vykřikujou, že za to může ODS :-P

0/0
15.5.2009 14:32

packa1

Re: Co to? Šrotovné a euro nefungují???

Ako vies ze nepomohlo?

Auto za srotovaciu premiu je mozne kupit do konca roka.

0/0
15.5.2009 16:30

DeadZed

Skvělé - máme nižší propad

Zdá se že doháníme západní Evropu a unikáme zaostalému Slovensku i v době krize. Děkuji všem dělníkům, zaměstnancům, poctivým podnikatelům a investorům:-)

0/0
15.5.2009 14:03

longman_sk

Re: Skvělé - máme nižší propad

urob svetu sluzbu a daj si novy nick: vypatlanec

1. Srotovne = v SR to bol skor prejav solidarity v ramci EU. Nikto necakal, ze to v SR urobi terno. Keby ste nemysleli len na svoj piesocek - ja cech a seru na EU - tak by si si uvedomil, ze srotovne vychadzalo z principu solidarity prepojenych ekonomik clenov EU a existuje tu aj nieco ine ako len SR a len CR. Nase a nemecke srotovne Vam tiez vylepsili vas vysledok a btw. nemam s tym problem - kedy sa uz naucite vidiet svet z perspektivy aspon tej europskej, ked nie svetovej.

2. Nejake to percento mala na svedomi aj plynova kriza v SR

3. Ekonomika CR nie je v takej miere zavisla na automobilkach, ktore krizou utrpeli asi najviac. Blbost bola, ze v SR je to zamerane hlavne na tento segment.

0/0
15.5.2009 14:16

DeadZed

Re: Skvělé - máme nižší propad

Prostě euro nefunguje tak, jak jste čekali. Sorry about that, sheep-lovers :-)

0/0
15.5.2009 14:26

Rataslaw

Re: Skvělé - máme nižší propad

ale euro funguje presne tak ako sme cakali, pig-lover ;-D

0/0
15.5.2009 14:29

sme_duro

Re: Skvělé - máme nižší propad

To zalezi co presne si predstavujes pod pojomom " euro funguje". Este nadavno ceskej korune hozil Islandsky scenar a kriza este nie je zazehnana, takze by som velmi nemachroval. V kazdom pripade Vam drzim palce. Pre Slovensko je EURO jednoznacne dobra vec.

0/0
15.5.2009 14:30

DeadZed

Re: Skvělé - máme nižší propad

Este nadavno ceskej korune hozil Islandsky scenar a kriza este nie je zazehnana, takze by som velmi nemachroval

Cože? Kdy? Na to mi pls hod odkaz...

0/0
15.5.2009 14:33

sme_duro

Re: Skvělé - máme nižší propad

si velmi rychlo zabudol ako sa koruna prepadla za 24 na 29? Boli dni kde bol rozdiel 1 Kosurunu za EUR. Takato nestabilna mena je fakt vyhra. Sa preber, bud rad, ze taraz to je ako tak stabilne, vyzeralo to na prepad niekde nad 30 CZK/EUR. Nepametas sa ako vsetci saleli, ze kurz je nestabilny? Nestabilny kurz je katastrofa pre podnikatelov, lebo planovanie je takmer nemozne a robit zabezpecovacie obchody je v takejto situacii velmi drahe. Slovenskym podnikatelom toto vsetko odpadlo pred necelym rokom, ked sa kurz zafixoval. Takze klidek kamo... nezelam ceskej ekonomike nic zleho ale prosim Vas nemachrujte tu s vyhodami ceskej koruny v casoch ked vobec nie je iste co sa s nou stane....

0/0
15.5.2009 14:39

sme_duro

Re: Skvělé - máme nižší propad

sorry za preklepy :-)

0/0
15.5.2009 14:43

bufik

Re: Skvělé - máme nižší propad

primo me zacinaji rozcilovat tito ekonomicti samozvani mudrci. Prave ze to je ta skvela vec na korune, ze muze oslabit a pomoci nasim exporterum. Za kazdy euro prijmu jsme dostali vice kacek na nase naklady (vyplaty, apod.). zatimco v SR, protoze ma EUR a jeste prevedeny pri nejsilnejsim kurzu v historii, to postihlo daleko vice. U nas 20% propad prodeju v poctech ks byl castecne vykompenzovan poklesem koruny, v SR byl tento propad videt naplno, proto ted mate horsi vysledek. Vsechno ostatni jsou marginalni veci, exportni zavislost vas udelala zranitelnejsi proti tomuto propadu, protoze holt nedostavate za euro doma vic, za jedno euro dostanes 1 euro, chapes uz konecne. zatimco my jsme najednou za kazdy euro z prodeje obdrzeli o nekolik korun vice. :-P

0/0
15.5.2009 15:05

DeadZed

Re: Skvělé - máme nižší propad

Chlapče víš vůbec, co se stalo na Islandu? Víš vůbec o čem mluvíš???:-)

0/0
15.5.2009 15:29

longman_sk

Re: Skvělé - máme nižší propad

Euro ma svoje nevyhody aj vyhody. Tu zial zohralo rolu aj Euro, pretoze nasi exporteri su na zahranicnych trhoch v nevyhode.

0/0
15.5.2009 14:36

sme_duro

Re: Skvělé - máme nižší propad

boli v nevyhode kvoli prepadu CKZ, HUF a PLN, lenze takato nevyhoda je obvykle len docasna, casom sa vsetko zrovna, ved suroviny nakupuju v EUR a pridana hodnota zas nie je az tak velka

0/0
15.5.2009 14:41

sme_duro

Re: Skvělé - máme nižší propad

1. Srotovne na Slovensku nebol ziadny prejav solidarity, to su Ficove kecy az po tom, co sa ukazalo, ze srotovne na Slovensku nemalo ziadnu meratelnu ucinnost. Nebude mat ani v Cesku a Cesi robia hlupost, ze ho zavadzaju. Je to populiticky krok. Pozri sa na dnesne vysledky Nemecka, kde bolo srotovne najvecsie.

0/0
15.5.2009 14:29

longman_sk

Re: Skvělé - máme nižší propad

Tvoje tvrdenie by bolo v poriadku, keby ludia pocas srotovania kupovali znacky aut vyrobene na uzemi daneho statu. Neobhajujem srotovne, ale velmi dobre si pamatam, ze niekto z vlady, Pociatek spominal prave tento princip solidarity. V podstate je to jedno, ale solidarita to je ak podporis vyrobu fabrik inych clenskych statov.

0/0
15.5.2009 14:34

sme_duro

Re: Skvělé - máme nižší propad

Ano, Pociatek tento princip spominal ale az ex post.

0/0
15.5.2009 14:42

packa1

Re: Ty vole

Prvý krát za mnoho rokov máte pohyb HDP lepší ako my a ty už salies sakodoradostou.

Holt maly cesky clovek - pytlik ;-DR^

0/0
15.5.2009 16:32

joscer

Vysvětlení

Mohl by mi někdo z těch, co propad u nás svalují na pravicovou vládu (já ODS stále považuji za pravicovou stranu), proč mají na Slovensku daleko větší propad, když tam mají vládu levicovou?

0/0
15.5.2009 14:00

DeadZed

Re: Vysvětlení

TY NECHÁPEŠ ŽE ZA VŠECHNO MŮŽE ZLOČINECKÁ ODSS S TUPOHLAVEM A JULÍNKEM V ČELE? ZA CELOSVĚTOVOU KRIZI, ZA AMERICKÉ HYPOTÉKY, ZA PROBLÉMY V NĚMECKU, V BRITÁNII, JAPONSKU I AUTRÁLII?

0/0
15.5.2009 14:08

DeadZed

Re: Vysvětlení

Jedině Jiří Paroubek by dokázal během krize mnohem víc utrácet a zároveň mít nižší schodek. Ekonomický mág a génius Sobotka by jako jedinný na světě poprvé představil v době krize vyrovnaný rozpočet. Nedokázal to za 6 % expanze, ale v době propadu to není problém.

0/0
15.5.2009 14:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.