Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Putin se projel svou ladou, aby podpořil ruské automobilky

Ruský premiér Vladimír Putin neobvyklým činem podpořil domácí automobilový průmysl, který se kvůli krizi potýká se slabou poptávkou. Na sobotní jednání ve své rezidenci u Černého moře cestoval svým automobilem Lada Niva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cejkis

Alespoň poznal úrovneň ruských podniků :o)

Ruský diktátor obklopen zejména v Německu vyrobenými produkty ani neví jak vypadá ruská fabrika.

0/0
20.5.2009 19:23

brebtta

nemá chybu

nemá chybu medvěd ačko je taky pořád stejnej.proč měnit povedený.R^

0/0
18.5.2009 18:05

tom206

populismus pro socky

jinak niva nic moc. Pracant to je , to je marný, ale když už chtěl Putin machrovat s  vytuněnou Nivou, tak si ji měl vytunit jako návštěvníci a né jako maringotku....

ale jinak defender je lepší auto na ryby ;-D

0/0
18.5.2009 17:05

Hulmiho Ukolen

Re: populismus pro socky

Defender je předraženej rozvrzanej traktor :-©

0/0
18.5.2009 23:35

cejkis

Re: populismus pro socky

Defeder je hlavně 60.letá legenda. Auto, které se udrží na trhu 60let a zastává přední pozici v tereních vozech na světových trzích, je DOBRÉ auto.

0/0
20.5.2009 19:27

me2di

Takovou bych bral taky

0/0
18.5.2009 15:15

Dead_Man

Hm...

...ale pneumatiky je koukám ještě rusáci dělat nenaučili. ...jinak teda je příjemný, že něco zůstává stejný, když celý svět se pořád mění. ...aspoň si přijdu trošku ukotvený ve světě, když Lada Niva 2009 je úplně stejná jako Lada Niva 1986. ...maděrnizacija? Počemu, nas mnogo. :-P

0/0
18.5.2009 15:11

svacinovy boxik

To by se u nas stat nemohlo

U nas si papalasi vozi p*del vyhradne v AudiRvSkodovka jim neni dost dobra.Jinak ta Niva vypada suproveR^

0/0
18.5.2009 10:30

hrabe.zeppelin

Re: To by se u nas stat nemohlo

presne to me take napadlo. Nasi politici populisticky rozhazuji pennize na debility typu srotovne ale sami si vozi zadky v cizich autech a Mlada Boleslav je jim putna (a to delaji i statem vlastnene firmy - viz nedavno Lesy). Je mi z tech pokryteckych hajzliku na :-©

0/0
18.5.2009 13:33

NoName1978

Re: To by se u nas stat nemohlo

Kdyz skodovka zlevni ty krumply, tak bude mit daleko vetsi odbit.

0/0
18.5.2009 19:14

Hulmiho Ukolen

Re: To by se u nas stat nemohlo

Ne, že by Škoda byla české auto...

Nepletu-li se, Zeman jezdil Tatrou 700

0/0
18.5.2009 23:37

svacinovy boxik

To by se u nas stat nemohlo

u nas si papalasi vozi p*del vyhradne v Audi.Skoda jim neni dost dobraRvJinak ta Niva vypada suproveR^

0/0
18.5.2009 10:28

Lokutus4

...

překrásný vůz...R^R^

0/0
18.5.2009 7:44

Jano_S

nechapem

preco sa sudruh kgb Putin ukazuje s 20 rokov starym autom, tu NIvu ako je na foto mal nas sused za socializmu ked ine auta neboli az zigulaky za uplatok alebo Peugeot 309 z Tuzexu za 55 tisic bonov vTuzexe..

Mal sa odfotit s novou Ladou Nivou, nie s 20 rokov starym krapom z vrakoviska.

0/0
17.5.2009 15:28

babacek

Putin se projel svou ladou

Tyto líbivá gesta pro hlupáky jsou k z blití !:-©

0/0
17.5.2009 15:24

hisaak

"Když jsem si chtěl zarybařit"

Takhle odpovedel na otazku, kdyz tohle auto ridil poprve. Podle toho "chtel" usuzuju, ze zrejme nedojel. ;-)

0/0
17.5.2009 14:53

hamoun

Lada Niva

Vivat návštěvníci !R^ ;-D

0/0
17.5.2009 14:42

Kocourek69

U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

Já jen že tu jejich Nivu vyrábějí dlouhá desetiletí bez jakékoli modernizace. Úplně stejně to auto vypadalo i před 30 lety. Podobné experty mají ještě na Slovensku. Ti také byli schopni sekat Š 1203 desítky let bez jakéhokoli vývoje a inovací.

0/0
17.5.2009 12:54

wolf80

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

50let delaji soudruzi v CCCP ty same rendliky. Na co menit sortiment, kdyz je na Ruskem trhu stale zajem? ;-D Ale aspon facelift udelat mohli, tohle pusobi uz hodne blbe. Btw: S tou 1203 to je skoda, ztratili zbytecne pozici na trhu. Pokud nemeli na vyvoj, mohli aspon neco vyrabet v licenci. Pripadne kupovat motory, zbytek dodavat vlastni. A nebo do levnejsich modelu davat sve motory, do drazsich ty lepsi od konkurence (lepsi emise, apod).

0/0
17.5.2009 13:02

pidapida

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

No možná vypadá pořád stejně a stejná prakticky je, ale v terénu za sebou nechá všechna auta...Zkus se podívat na nějaké trial soutěže, nemá tam prakticky konkurenci...

0/0
17.5.2009 13:26

pidapida

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

třeba tady http://www.youtube.com/watch?v=1yoz7wazwqU

0/0
17.5.2009 13:28

Bob-an

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

jn... navic za ty prachy.....

0/0
17.5.2009 13:39

Jano_S

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

jj, ale to bola skodovka crap, a vyrabal sa aj v Cesku zbytocne dlho.Ako povedal major Haluska v podani cecha Landovskeho z ceskeho romanu a z obdobia z Ceska imortovaneho komunizmu - co bolo to bolo.Dnes sa v Cesku vyrabaju odporne fabie a nudne ochcavky a v Bratislave Porsche Cayenne, VW Touareg ci Audi Q7.Nova doba.

0/0
17.5.2009 13:41

Santa1

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

Škoda-BAZ 1203 nebylo na svou dobu zase tak špatné auto, ve VW vyráběli podobnou dodávku v té době a ještě dlouho s dvoutaktem. Nudné ochcavky už jsou i z Bratislavy a facelift má na svědomí Slovák Jozef Kabaň. Komunismus nebyl importovaný z Česka, ale jste si ho zavedli sami a to paradoxně dříve, než v Česku, postaral se o to Gustáv Husák, ale je možné, že se o tom teď na Slovensku neučí

0/0
17.5.2009 14:25

lopenik

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

jenom pitomci si nechaji importovat komunismus ;-D

0/0
17.5.2009 15:29

Atomas

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

V Čechách se auta vyvíjí, na Slovensku pouze montují. To je sakra velký rozdíl. Ale na druhou stranu tam máte moc hezkou přírodu a holky ;-D

0/0
18.5.2009 8:47

hombre_

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

no ale sa toho u vas vyvinulo ;-D

0/0
19.5.2009 14:53

hrabe.zeppelin

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

Aaa, clanek od montazni linky se pustil do diskuze ;-D A zrovna tyhle auta za krize moc na odbyt nejdou. Jak byli cobolsky monteri VW radi, kdyz se nedavno mohli presunout do Mlade Boleslavi, protoze v Cobolistanu jde vse do riti ;-D;-D

0/0
18.5.2009 13:36

Santa1

Re: U AvtoVazu nemají vývojové oddělení?

Niva od roku 1978 prošla řadou modernizací, jinak by například nesplňovala současné emisní limity. Je to vozidlo své cenové kategorie a zásadní modernizace by jen zvýšila cenu a to by s nálepkou made in Russia znamenalo tržní propadák. Totéž platí v případě Škoda-BAZ později TAZ 1203. Podívejte se na českou Avii, ani po zásadní modernizaci se nestala kasovním trhákem, sotva živoří - na vyspělých trzích nemá šanci a u nás taky nemá bůhvíjaký zvuk.

0/0
17.5.2009 14:31

fenafena

Lada Jump

http://www.youtube.com/watch?v=H6jCz6Q2RDI

0/0
17.5.2009 12:27

pavel.61

Kdo z nasich

politiku chce ozivit uz mozna mrtvou JAWU?8-o

0/0
17.5.2009 12:04

Nyx

Re: Kdo z nasich

můžete začít sám u sebe a nespoléhat se na politiky www.jawa.eu

0/0
17.5.2009 12:13

pavel.61

Re: Kdo z nasich

Ty jo 30 papiru za 50ku,jo?;-D

0/0
17.5.2009 12:21

Nyx

Re: Kdo z nasich

pokud chcete novou 50tku, tak ano, to je běžná cenová hladina i u jiných výrobců, holt jeden plat, no

0/0
17.5.2009 12:24

Kmet na Razgrad

4 Hulmiho

Já jsem jel v životě pouze dvěma terénními auty - mimochodem nacházejících se na opačných pólech cenového spektra - a v obojím bylo svezení naprosto otřesné - H1 a GAZ 69. V Gazíku jsem se vezl v centru Brna, v Háčku kousek pod Prahou. V H1 bylo strašně málo místa a tvrdý posez, v Gazu člověk cítil každou kost, i tu vyoperovanou.;-D

0/0
17.5.2009 12:01

Hulmiho Ukolen

Re: 4 Hulmiho

Gazíkem sem jel párkrát jako malej kluk (polem nepolem, lesem nelesem) a nic mě z toho nebolelo. Po letech jen super vzpomínka a nostalgie.

Hummer je snad jen placebo na mindráky, ne?

Doporučuji dokument Who killed the electric car...

0/0
19.5.2009 0:01

KulaCZEk

Moc vesele se netvari

Mam takove tuseni, ze i Putin tusi, ze Lada, i pres nesporne terenni schopnosti je silne za zenitem. Je nevhodne Nivu srovnavat se soucasnymi SUV. Niva nikdy nebyla stavena pro mamu s detma a kocarkem. Stejne tak SUV nebyla stavena pro lesniky, hospodare.

Nicmene, soucasne vozy urcene pro lesniky ci napriklad hospodare stoji 2x tolik, jsou v terenu stejne schopna jako Niva, jsou spolehlivejsi a v neposledni rade a to je podle me nejdulezitejsi, jsou bezpecnejsi. Jsem presvedcen, ze kdyby se Niva prekulila na strechu, hlavy osadky to tvrde odnesou. Konstrukce Nivi je prekonana. Ve vsech smerech. Je tu vsak volny trh a zalezi jen na jedinci pro co se rozhodne. Zda bude investovat vice, ci mene.

0/0
17.5.2009 11:56

Kosta262

Re: Moc vesele se netvari

Lidi, vy se z tý pasivní bezpečnosti jednou zblázníte.   Nevim kolik lidí ročně umře v ČR, ale v šedesátimiliónový Francii zemře na silnicích okolo 5000 lidí ročně.  ČR je horší, ale určitě ne o moc.

Takže z těch 5000 lidí bych tipoval polovinu že si to zaviní sama tím že jedou jak hovada, případně neodmítnou cestu s někým kdo jak hovado řídí. Další podstatnou část tvoří nepřipoutaní pasažéři, kterým by se při nehodě normálně moc nestalo, ale kvůli pohodlí bez pásů se nechají v autě utlouct.

Nebude to víc jak tisícovka až dvě, které zemřou tragicky bez vlastního zavinění.

U kolika z takových nehod záleželo na bezpečnosti auta? Sešrotuje-li auto vlak nebo kamion, je jedno, byla-li ti š.120, nebo VW Passat. A teď si to porovnejte s těmi 60ti milióny obyvatel, které denně jezdí autem.

Jezděte opatrně, poutejte se a můžete si jezdit třeba Trabantem. Stejně nakonec umřete třeba na Chřipku.

0/0
17.5.2009 12:16

KulaCZEk

Re: Moc vesele se netvari

Kdybych se jen trochu snazil, za pomoci takovych zvlastnich prepoctu bych dosel k tomu, ze clovek zije 500 let. Naproste klise je tvrzeni typu: to mas jedno jestli v passatu nebo v tisicovce, kdyz potkas kamion, je po tobe. Muj kamarad jednou v rychlosti 80km/h na statovce najel na vymol, ktery nevidel. Praskla mu pneumatika a skoncil v prikope. Auto se 2x otocilo v poradny rychlosti pres strechu. On z toho vylezl, a nic mu nebylo. Proc? Protoze konstrukce strechy vydrzela co mela. Jsem presvedcen, ze Niva by skoncila se strechou u pedalu. Ale Vas to zajimat nemusi, Vy si myslite, ze auta narazeji jen do kamionu.

0/0
17.5.2009 13:27

Hulmiho Ukolen

Re: Moc vesele se netvari

Kolega - Volvo 850 - 130km/h - dálnice - sníh - únava - do pole - 3x na střechu - na kola - ani škrábnutí - šly otevřít všechny 4 dveře - 14 dní - další Volvo 850 :-)

0/0
19.5.2009 0:05

Lahvan

Re: Moc vesele se netvari

Nevim, nevim, ale myslim si, moderní SUV neprojede všechno co Niva... Niva je pořád ještě svym způsobem nepřekonaný auto.

0/0
17.5.2009 12:28

tmf

Re: Moc vesele se netvari

překonané nepřekonané jde o to, že z našich potentátů by nikdo třeba roomsterem nikam nepřijel a je možné, že Jyrka by se do něj ani nevešel

0/0
17.5.2009 12:48

Bob-an

Re: Moc vesele se netvari

ony taky moderni SUV nejsou stavene moc do terenu a nikdo si je kvuli terrennim schopnostem nekupuje..... spousta terennich aut je podstatne lepsi nez lada..... ale tak stoji nekolikanasobne vic, za tu cenu schponejsi(nove) auto nesezenete.... i kdyz otazka je jestli neni lepsi treba neco bazaroveho...

0/0
17.5.2009 13:45

sirc

Re: Moc vesele se netvari

SUV NEJSOU terénní auta. Původní koncept je takový, že spojením terénního a klasického auta vznikne hybrid s poměrem 50:50. Dnešní situace je ovšem taková, že SUV mají z osmdesáti procent parametry na silnice a pouze ze dvaceti do terénu. V podstatě je to limuzína na velkých kolech, pohonem 4x4 a s větší světlou výškou, která, až na vyjímky, nevyjede na zablácené cestě ani 10% stoupání.

Offroady jsou třeba Suzuki Jimmy, Land Rover Defender, Jeep Wrangler, Nissan Patrol,.....atd. Je samozřejmé, že tyto auta na silnicích poskytují menší komfort, protože jejich primární určení je jiné.

0/0
17.5.2009 15:12

redback

Topolánek by se zase mohl projet v Velorexu.

:-)

0/0
17.5.2009 11:52

hustilka

Putin ví co je dobrý

0/0
17.5.2009 11:48

redback

Re: Putin ví co je dobrý

Souhlas. To jenom ti naši pitomci z vlády, ČEzu, Sazky, Sadů, lesů a zahradnictví si kupujou blbý audiny.

0/0
17.5.2009 11:56

babacek

Re: Putin ví co je dobrý

;-DR^;-D

0/0
17.5.2009 15:26

Hulmiho Ukolen

Re: Putin ví co je dobrý

A Škodovky jsou povinně nejošklivější v koncernu :-©

Yettim bych nejel ani na ty ryby

0/0
19.5.2009 0:09

Dennys

milionar Putin

je proste frajer. Mohl by si koupit tucet Hummeru, ale neudela to. Jeho predchozi vlastni auto bylo Volha.:-) Na posmevacky z iDNES asi kasle.

0/0
17.5.2009 11:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.