- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Electro World jsem si koupil ledničku, ochotně mi vše vysvětlili, ihned přivezli, dovoz zadarmo a zadarmo si odvezli starou. Dráž než na netu mě rozhodně nevyšla.
jak se to pěkně pročistí. Nevýhoda jenom je, že po nich asi všude zůstanou ty opuštěné plechové haly.
Ono to není tento pokles tržeb jen o krizi (i když je to te hlavní příčina), ale i celosvětově nastupující trend vše objednávat přes net. Jednak jsme jako zákazníci zvýhodněni možností vrácení zboží do 14 dnů což při osobním převzetí v krámě je složité ba dokonce nemožné. Průser pro tyhle kamenné obchody a i nepříijemnost je v tom, že lidi přijdou, nechají si zboží ukázat, popsat, vysvětlit atd. Zákazníkovi se něco zalíbí a ti vychytralejší běž dom s papírkem a poznamenaným modelem a cenou a zboží objednají přes net většinou laciněji.Takže neochota občas vyplývá i z tohoto aspektu a výši platu radši ani nezminuji.Za 15 tis hrubého se taky nepřetrhnete a je vám buřt kam se váš podnik )zaměstnavatel) díky vaší pasivitě dostane (on vám přeci taky nedáva moc, tak co).Ja osobně si vše kupuju přes net a když něco chci omrknout, tak proste zajedu do obchodáku a očíhnu to.Stejně všecho info a zkušenosti si nastuduji doma z netu a paní prodavačka toho většinou ví mnohem méně než ja :-)
pokračovani......
Taková je prostě doba. Nehledě na to, že se vyhnu nepřijemnému ježdění do nákupních přecpaných center, což pro mne žádná lahůdka není.Nejsem obchoďákový typ. Elektroniku dneska kupujeme pomalu jako rohlíky a není to jako dříve, kdy celá rodina jela jednou za 10 let koupit televizi Rubín, která byla za flašku a 2 stovky připravená pod pultem......
Prodavaci se bavili mezi sebou, kram prazdny. Byli nastvany, kdyz jsem je vyrusil, ochota zadna, znalosti ubohe. Taktez nic nenakoupil a uz tam nepachnu.
Předpokládám, že převezmeš i jejich dluhy v Maďarsku, které jsou samozřejmě součástí kontraktu...
nic jsem nekoupil, protoze:
a] neměli
b] měli ale věnovali se dlouho strejdovi který si kupoval monočlánek a potřeboval to vysvětlit jak se to tam strká, tak na mě neměli čas
c] byli neochotní ale zboží měli
takže pokaždé jsem vyšel s práznýma rukama - no co, maj vyděláno ... tak asi z toho ten jejich přístup
DSG uvedla, že prodejny Electro World ve finančním roce do 3. května
2008 utrpěly ve střední Evropě provozní ztrátu 6,8 milionu liber
(zhruba 207,3 milionu korun).
Kdyby nebyl EW tak předražený, tak by se tam možná dalo něco koupit. Ale hnedka od začátku je laťka hooodně vysoko a to je hnus velebnosti.
A ty jejich lživý reklamní slogany o nejlevnějším elektru tomu všemu dávají korunu. Klidně by mohl EW vypadnout i z ČR.
Bylo by škoda, kdyby zmizeli. Všechny tyto elektro-obchoďáky jsou výborný na porovnání a osahání zboží. A potom to nakoupit třeba přes net, značkový věci maji stejně centrální záruku. Někdy se stane, že to v EW je fakt nejlevnější, ale je to jen někdy. Prostě nedat na jejich reklamní kecy a ověřit si ceny, zvlášť u dražších věcí, tam se daj ušetřit tisíce.
před caa. 3 lety v Brně.Reklamace nového kávovaru byl na infarkt. Neuznali. Řešil jsem to spálením motoru a pak opravou v záruce. Např. Tesko výměna bez problému, Datart taktéž. Po těch zasr. reklamačních pracovnících zůstala pachuť navždy.
Reklamoval jsem v EW třikrát, jednou levnej DVD přehrávač, bez problému, chtěli vrátit peníze, vzal jsem si dražší model, potom dvakrát ten samý mobil, obojí bez problému, opravili zdarma v zákon. lhůtě, zavolali abych si ho vyzvedl. Je to asi o náhodě.
proč to pořád všude cpeš? nic moc video nějakýho kopce....