- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to si asi ČD dělají srandu, ne? 20 let po tzv. revoluci se diví, že platící zákazníci nechtějí nezdit život ohrožujícíma špinavejma šrotama z minulého století? autobusová doprava je proti čd luxus!
To si děláš srandu ty, ne? Železnice je 16x bezpečnější, než silnice! A v jaké stavu jsou autobusy?
docela by me zajimalo jestli tam maj taky takovy pohodlny kupicka.
Ja jsem tyhle novy vlaky jeste zevnitr nevidel takze nemuzu moc soudit, ale jestli je to s nima jako s novyma autobusama (tema co jezdi po meste) nebo novym metrem tak to dam prednost tem starejm
no já už tím jednou jel.. mezi prahou a berounem a myslel jsem, že mi to vytluče všechny kosti v těle.
1) sedačky jsou asi tak o 10-15 (dohadem) užší, stejně tak i "rozvor" mezi sedačkami než u "klasikcých" vlaků. nebo mi to aspoň přišlo, rozhodně jsem se na plně obsazené sedačce nevešel tak pohodlně, jako ve starým.
2) tlumiče, či jak to u vlaku nazvat, jsou nastaveny na jiné tratě než ty naše - vlak neustále skáče jak koza, hrozí vymlácení zubů a podobné "nehody".
3) pohodlí se vůbec nedá srovnávat. zlatá 40 let stará koženka, člověk se sice při delší cestě mohl "přilepit" ale furt lepší než ta umělotina co je v CE.
nevím, prostě tenhle vlak se moc nepovedl. je to na rovný tratě, spojující třeba dvě města, ne na meziměstké či dálkové spoje. a hlavně, naše kolejnice ve spojení s tímto vlakem = pěkně namasírovaný tělo :D
Pro mne je klimatizace v techto vlacich prusvih. Jezdim timto typem vlaku denne a je to tak jak tady bylo uz psano. V zime fouka horky vzduch a pak jde pro zmenu chlazeni protoze je ve vagonu najednou vedro. A v lete je mi tam neskutecna zima:-(. Na zacatku mesice kdyz byl hic tak to nekdo nastavil na nizkou teplotu(klima nezvlada) a kdyz je chladneji. tak klima stale chladi ale tentokrat zvlada:-). I to je ale setreni ceskych drah:-). Nekomu je klima prijemna, mne bohuzel vubec:-(. Myslim ze jsou lepsi vagony na dalkovou prepravu. Nelze se ale bohuzel zavdecit vsem:-(. A hlaseni ve vlaku? To je na jednu stranu jeste vetsi pru.... kdyz je to v osobnich vlacich. Bohuzel nekdy to je tak nahlas ze z toho bolej usi, a nekdy zase potichu ze to clovek neslysi. Bohuzel nekteri(vetsina) pruvodci na prosby o upravu hlasitosti neslysi:-(. To same je i u klimatizace a teploty.
To je taky fakt, i když ve velkoprostorových to ještě chápu, horší je, že často nejde upravit hlasitost ani v kupéčkách... opravdu super, když jedu v 6:09 ráno ECčkem z Prahy do Ostravy, chci se trochu prospat a najednou mi tam začne vyřvávat, že jsem v Kolíně tím spíš, že to často ani pořádně nefunguje - buď se ozývá jenom hlasité chrčení nebo přerušovaná řeč...
Vadí mi tolik, že oželím pohodlí nových City Elefant. V interiérech je množství levných plastů, ze kterých se uvolňují výpary. Nehedě na zdravotní závadnost, to nemohu posoudit, se mi z toho dělá špatně a klimatizace to ještě zhoršuje. Uvítal bych stará milá okna, která se dají otvírat.
hariprasad
zatím stále máš tu býhodu že Elefantů pořad jezdí málo .. teda když nepočítám Prahu, beru naší Ostravu a okolí
Nevím jestli je to běžné i v cizině, ale hlášení zastávek je přinejmenším slušné. Když si představím cizince, kteří jedou poprvé a potřebují vystoupit řekněme v Olomouci nebo někde cestou tak to aby půlku cesty sledovali kudy jedou aby to náhodou nepřejeli. To by se mělo pořešit. Jinak vlaky Rychlíky a spoje jezdící mezi kraji se dají ve velké míře nazvat dobytčáky. Kdyby byla úroveň jako v EC, IC a EX tak bych byl spokojen.
Dnes jsem jel z práce a díky té zažrané špíně na oknech nebylo skoro vidět ven na krajinu
v SC a EC je hlášení v češtině, angličtině a němčině.
Rychlíky Praha-Trutnov ještě pamatuji 60 léta minulého století.Špína a jen špína a k tomu hrozný zápach a o WC raději nepíši.Je to stejně drahé cestování,jako mezi Brnem a Prahou,tam je to už o něčem jiném.