Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tatrováci možná budou montovat místo nákladních aut škodovky

Někteří zaměstnanci kopřivnické automobilky si možná budou brzy zvykat na menší součástky. Tatra totiž jedná se Škodou Auto o tom, že by jí na čas "půjčila" některé nevyužité pracovníky. Díky tomu by jim nemusela dávat výpověď nebo je nechávat za šedesát procent platu doma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ikov

tatra

nikdy v žádném  podniku nebude fungovat poměr mezi režisty 65 :35 mezi výrobními dělníky.dělníky propustí nebo je pošlou na jinou práci a po určité době dopadnou stejně až bude poměr mezi režisty a dělníky 99-1 a všichni v kancelářích se začnou ptát kdo vydělá na výplaty a budou tvrdit že zato je zodpovědné Americké vedemí tak jsou to ti samí lidé kteří ty dělníky vyhodili z práce ,protože je vTatře zajímaly pouze 3 věci=kdy je přestávka a kde je mikrovlka a rychlovaná konvice.Tito lidé se zapíšou do dějin města Kopřivnice

0/0
27.5.2009 22:14

ikov

Re: tatra

0/0
28.5.2009 1:31

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Konspirace

Tatra je Škoda a Škoda je Tatra a díky tomu spadlo WTC...8-o

0/0
23.5.2009 20:14

dedko

Tatra

V

0/0
23.5.2009 7:55

Delfajs

Tatra

Tatra uz mela byt davno pod nemeckym managementem...VW nebo Mercedes se o ne v 90.letech vazne uchazela. Zeman rekl ne a tak to tam podle toho vypada. Par americanu udelalo trafiku pro nepotrebne a neschopne manazery, kteri tam zase toci jazyky neumejici a management nezvladajici ridici ceske pracovniky. Automobilky se bez velkeho nadnarodniho vlastnika bohuzel dneska neobejdou a mnoha lidem to uz bylo na konci 90.let jasne. Tatru proste pohrbili tatrovacti urednici a ridici pracovnici. Kamaradickovani, kseftiky jako v kazdem jinem velkem a drive statnim podniku, ktereho se nechopili schopni manazeri...Rv

0/0
22.5.2009 16:56

chose01

Re: Tatra

Tak nevím, jestli by to bylo lepší. Ono totiž výroba nákladní techniky v současné době prožívá mnohem horší recesi než osobní. Tak že skutečně nevím jak by dnes nějaké partnerství (nebo jiná forma vlastnictví) mohlo pomoci tatrovce v jejím těžkém údělu. Je samozřejmě pravda, že vše je o lidech a jejich schopnostech. Ale osobně si myslím, že je právě dnes v celku dost kvalitních českých a nebo zahraničních manažerů, kteří by byli schopni pomoci lépe. Samozřejmě je to o tom chtít.

0/0
22.5.2009 19:11

Delfajs

Re: Tatra

To bylo takove to obligatni "kdyby". Kdyby bylo prodano drive treba Mercedesu, byla by mj. i tato hospodarska deprese ustana. Dnes uz je samozrejme pozde, Tatra jde ke dnu uz dlouho a stejne jako v pripade sklaren  ji snizeni poptavky, resp. nahrazeni jinych trhu Kamazy, totalne polozi.  V Indii nebo Cine maji navic vlastni okopirovanou tovarnu na tatrovky, co jsem tak slysel. Nad vodou ji snad jeste par let udrzi armada, vyroba nahradnich dilu a vladni lobbying, nicmene pote zavrou kram. A tak skonci jedna velka ceska legenda...[>-]

0/0
22.5.2009 19:59

Santa1

Re: Tatra

Zeman řekl ne? Pokud vím, hledali zoufale KOHOKOLIV, kdo by zachoval výrobu. V té době už se nic víc dělat nedalo, po působení záhadně implantovaného emerického menežmentu z počátku devadesátých let. Pochybuji, že Mercedes by z Tatrovky udělal cokoliv jiného, než pobočný montážní závod s max 100 zaměstnanci a VW nikdy neuvažovala o výrobě nákladních aut, to je absolutní ptákovina. Tatrovka má problém se svým finálním produktem, to je jasné, těžká ruční výroba, kutilský přístup. Jediné, co je drží, jsou subdodávky pro ostatní automobilky, zejména Škodu, pro kterou vyrábějí lisovací formy a lisují některé díly. Myslím, že ani slévárna si nevede úplně zle.

0/0
23.5.2009 1:21

profik.militarista

Re: Tatra

V roce 2007 a 2008 vykázala Tatra čistý zisk ve výši 1mld Kč. Za tímto ziskem stojí kromě perfektního výrobku a snahy zaměstnanců také vedení v čele s Ronaldem Adamsem, který v současné době spolu se svými partnery vlastní nadpoloviční podíl akcií. Podařilo se mu stabilizovat firmu a zachránit ji před pádem, který zavinilo předchozí vedení. A jen tak mimochodem, německý MAN zastavil výrobu na 3 měsíce a propustil třetinu zaměstnanců

0/0
23.5.2009 3:52

Delfajs

Re: Tatra

cas ukaze

0/0
24.5.2009 13:26

Delfajs

Re: Tatra

Mercedes tento typ auta v portfoliu nemel...fabriku by vyuzil naplno, si myslim

0/0
24.5.2009 13:29

apav

Re: Tatra

... tehdy v 90 letech odboraři zorganizovali hlasování - prodat firmu MB nebo sami, sami znamenalo TAKO managment, po natlaku a lobingu odboraři/managment zvítězila cesta pojedeme pod  TAKO managmentem - výsledek je znám - ani jeden rok od té doby nebyl ok - v podstatě jsme od té doby už jenom bojovali o holý život - žádný rozvoj, jen lepit krize a doufat ..........

0/0
25.5.2009 21:14

Jára1

Re: Tatra

Tak to by lepší nebylo.Vemte si Škodovky obyčejné vozy ale ta cena strašně předražené šunky.V okolních zemích,Rv aby je prodali tak je střílí za poloviční ceny nežli u nás.

0/0
24.5.2009 13:03

Delfajs

Re: Tatra

Nabidka/Poptavka, pokud berou Cesi svoje narodni auto, proc jim tedy neosolit cenu...

0/0
24.5.2009 13:13

Jára1

Dobrý nápad.

Tatrovka by si možná také pomohla.

0/0
22.5.2009 16:32

Rainee

Horka prichut ?

Jednak to nikdo z dnes pracujicich uz nepamatuje, za druhe prachy a politika jsou vec druha. Penize nesmrdi a pokud mate doma manzelku a dve deti, pujdete pracovat temer kamkoliv. Potreba zaopatrit rodinu a uchovat si praci, bude asi o dost silnejsi nez 60 let stara krivda...

0/0
22.5.2009 15:25

Radek0075

To si snad děláte srandu.

To by mě zajímalo, kolik pamětníků Tatrováků si pamatuje na ukončení výroby Tatraplánu v roce 1951;-D A ti co ještě žijou, tak se jich "odchod" do Škodovky netýká neboť jim táhne minimálně na 80. A ty kterých se to týká, tak jsou rádi za každou práci.

0/0
22.5.2009 15:08

eloelo

Re: To si snad děláte srandu.

Tatrováci z roku 1951 už asi v Tatře fakt nedělají, ale jistě tam dělají jejich děti, nemyslíš?

0/0
22.5.2009 15:19

Radek0075

Re: To si snad děláte srandu.

A co jako? Děti vězňů z koncentráku taky běžně jezdějí do Německa a nedělá jim to nejmenší problém. Sotva někdo nostalgicky, nebo z nenávistí může vzpomínat na něco co nezažil. A jestliže ano, tak je to spíš šašek.

0/0
22.5.2009 16:08

eloelo

Re: To si snad děláte srandu.

Bože, vy jste mistr přirovnání. Proč, proboha, podle vás, je tolik nesnášenlivosti k Němcům, když už přece dnes lidi postižení válkou, holokaustem a podobně nežijí nebo jsou velmi staří?;-€

0/0
22.5.2009 16:37

packa1

Re: To si snad děláte srandu.

Kde ja jaka nesnasenlivost k Nemcum?

0/0
22.5.2009 18:30

wolf80

Re: To si snad děláte srandu.

Taky nevim nic o nejake masivni nesnasenlivosti k Nemcum. Nekomu vadi Americani, jinemu Rusove, nekomu Francouzi, Italove, a nekomu treba prave Nemci. A myslim, ze duvody nemusi byt v historii, ale treba v tom,c o delaji v soucasnosti. Zahranicni politika, hlucnost turistu nekterych narodnosti, apod... Ruzni lide maji ruzne duvody.

0/0
22.5.2009 22:23

zv02

Kooperace

Stejně už dnes dělá Tatra spoustu dílů pro Škodovku.

0/0
22.5.2009 14:49

apav

Re: Kooperace

... ano dělá , bohu dík ...

0/0
25.5.2009 21:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.