- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak lze interpretovat výsledky ze dvou úpln jiných úhlů: http://tvnoviny.sk/spravy/ekonomika/piloti-skyeurope-nedostavaju-mzdy-slovensky-prepravca-sa-topi-v-krize.html
Já z nich půl roku tahal peníze za zrušený let, vůbec nereagovali...Nereagovali ani na výzvy Úřadu pro civilní letectví a ani poté, co tam Slovenská obchodní inspekce na můj popud provedla kontrolu. Až když jsem začal vyhrožovat druhou kontrolou, tak peníze ihned poslali...
Neplateji faktury svyh dodavatelu!!!! Vubec nereaguji.
Lehce fobického (jako jsem já :)) zákazníka SkyEurope napadne, jestli je třeba někde k dispozici statistika leteckých katastrof v závislosti na stáří letadel (viz zpráva o tom, že používají 20 let staré půjčené stroje)... Nebo na náladě pilotů...
prumerny vek b737 v lufthanse je 14 let, takze 20 neni zas tak hrozny, navic z prahy by povacsinou mali letat nove NG .)
piloti by bez platu neletali, to nejsou pomocni delnici, muzou si vybrat
To jestli bude Sky Europe vůbec ještě fungovat je otázkou. Sice je dnešní zpráva velmi pozitivní a pro mě osobně i velmi překvapující, i přesto ale můžeme v poslední době zaznamenat spoustu různých chyb, které zavánějí neschopností letecké společnosti (viz například nedávný výpadek webu: http://www.akcniletenky.cz/2009/05/26/nefunkcni-web-sky-europe/). Každý jistě uzná, že to prostě na důvěryhodnosti nepřidá. Můj názor je takový, že se společnost už příliš zamotala do svých dluhů a i pokud bude schopná vůbec jít do plusu, rozhodně jí to nečeká během nejbližší doby.
ty dluhy jsou vcelku pruzracne - 10 a 25 mil od york finance, + tedka 1.3mil (ale vzhledem k tomu, ze cash padl na 0.5mil, tak tenhle bych tipoval jen jako operativni zvyseni likvidity...) nejsem si jisty, ale 10mil ktere zadrzela kartova spolecnost asi jeste nebyli plne vraceny...