Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské obchodní domy s tradicí nevystačí, proto mění vzhled

Zkušené hospodyně, které měly před takovými třiceti lety v hlavě podrobnou mapu obchodů v Praze, dobře věděly, že tady stejně nemají nic pořádného. Pro Čechoslováky, kteří do hlavního města přijížděli za nákupy maximálně dvakrát do roka, znamenaly obchodní domy Bílá Labuť, Máj a Kotva příslib blaženého nakupování a slastného utrácení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papazian

Moderní doba si rozhodně nežádá anglický výraz

pro obchodní dům Máj. Klidně mohlo být Máj my, ale proč kazit krásu češtiny a nutit vyslovaovat slovy my jako maj. Kromě toho název není maj ale Máj. Ignorovat jazyk český je ignorování  cítění zákazníků, takže v konečném důsledku si taková firma jen uškodí, ač to chvíli může vypadat obráceně.

0/0
11.6.2009 17:17

Gisell

Máj a Ještěd :-(

Ať už je to Máj nebo My....mohlo Tesco taky něco udělat s Ještědem v Liberci!!§ Bohužel už nestojí....tady jim to za rekonstrukci nestálo a reklamní slovní hříčka se nehodí, co...:-/

0/0
10.6.2009 16:18

lýdie

My

tak to je gól - válím se smíchy na podlaze;-D  .Snad jim to někdo rozumí. A Češi tomu stejně říkají pořád "Máj"....

0/0
9.6.2009 15:25

kokrspanel

Re: My

dyť to taky vyslovovaný jako "máj" má být :-P

0/0
9.6.2009 15:28

venoch

Re: My

No pardon....abych vyslovoval slovo my u ceskeho obchodu jako "maj"...to mi spise ukazuje na malost naseho naroda.

0/0
10.6.2009 0:45

adamice

Facelift sám nic nezmění

Facelift nic nezmění. Speciálně v Bílé Labuti je tak otřesná a neochotná obsluha, že to odradí hned při prvním setkání. Všechno je v lidech, ne ve vzhledu.

0/0
9.6.2009 14:51

roedor

Re: Facelift sám nic nezmění

Labuť je fakt strašná a žádný rekonstrukce jsem si tam nevšimla. Olezlý Penny Market v suterénu to fakt nezachrání:-/

0/0
11.6.2009 13:04

spacewolf

....

"My" no LOL!!! To jsou ale ko**ti. "moderní doba si žádá anglickou podobu" nas**t. V Brne je Vankovka a nikdo nema problem, proc se to nemuze jmenovat normalne Maj? [>-]

0/0
9.6.2009 13:46

Zebin

nevím..........

obchodní centra stejně nedohoní, navíc spousta venkovanů se do city bojí vjet

0/0
9.6.2009 13:09

1gomez

Re: nevím..........

V kotvě bylo plno i před rekonstrukcí, i když to bylo pozadu o 20 let. Prostě dobrá lokalita dělá hodně.

0/0
9.6.2009 13:20

Zebin

Re: nevím..........

jistě má své klienty, ale podstatná část zákazníků zůstane na Zličíně nebo Letňanech apd.

0/0
9.6.2009 13:42

Polárníliška

Re: nevím..........

Centrum je zkrátka centrum a výhodou téhle lokality je, že tudy denně proudí desítky tisíc potenciálních zákazníků, na rozdíl od center na periferii, kam skutečně vyrazí jen ten, kdo tam cíleně míří.

0/0
9.6.2009 15:02

kokrspanel

Re: nevím..........

No právě jsou ti venkovani...Pražáci jdou nakupovat do centra

0/0
9.6.2009 15:30

Dinkylinky

Re: nevím..........

Jsem pražák, ale nakupovat jezdím jen tam, kde se dá zaparkovat zadarmo alespoň na ty 3 hodiny. Rozhodně nebudu platit za parkování, když rozdíl mezi centrama není žádnej, a zákazníkem jsem já, a je jejich zájmem, abych tam nakupoval. A rozhodně nejsem jedinej, kdo to tak dělá.

0/0
9.6.2009 16:10

kokrspanel

Re: nevím..........

Ono záleží na tom, co jdeš nakupovat. Jestli jídlo, tak jo. Ale třeba v cizině, kde už jsou v další fázi, se chodí třeba oblečení nekupovat vysloveně do centra.

0/0
9.6.2009 16:15

princeznaZkundystava

Re: nevím..........

Mně to bylo divný, proč v Londýně jsou běžně několikapatrový obchody s oblečením a malý obchůdky s potravinama typu Tesco Metro, Asda ..., nic takovýho jako že u nás se klidně kydne hypermarket do centra a ostatni a na to zbytku se zoufale krečej obchůdky s hadrama, většinou jednopatrový... (viz Anděl, centrum Brna nebo Liberce)..i když na Zlatým kříži žádnej moc velkej obchod s jídlem není, ale zase jediný obchoďáky tam jsou new Yorker nebo Dům knihy ..máme se ještě co učit

0/0
9.6.2009 23:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.