- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pro obchodní dům Máj. Klidně mohlo být Máj my, ale proč kazit krásu češtiny a nutit vyslovaovat slovy my jako maj. Kromě toho název není maj ale Máj. Ignorovat jazyk český je ignorování cítění zákazníků, takže v konečném důsledku si taková firma jen uškodí, ač to chvíli může vypadat obráceně.
Ať už je to Máj nebo My....mohlo Tesco taky něco udělat s Ještědem v Liberci!!§ Bohužel už nestojí....tady jim to za rekonstrukci nestálo a reklamní slovní hříčka se nehodí, co...
tak to je gól - válím se smíchy na podlaze .Snad jim to někdo rozumí. A Češi tomu stejně říkají pořád "Máj"....
Facelift nic nezmění. Speciálně v Bílé Labuti je tak otřesná a neochotná obsluha, že to odradí hned při prvním setkání. Všechno je v lidech, ne ve vzhledu.
Labuť je fakt strašná a žádný rekonstrukce jsem si tam nevšimla. Olezlý Penny Market v suterénu to fakt nezachrání
"My" no LOL!!! To jsou ale ko**ti. "moderní doba si žádá anglickou podobu" nas**t. V Brne je Vankovka a nikdo nema problem, proc se to nemuze jmenovat normalne Maj?
obchodní centra stejně nedohoní, navíc spousta venkovanů se do city bojí vjet