- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ani omylem a tohle mě v tom jenom znovu utvrzuje.
Já bych už už zase nechtěl jiný než francouzský...
Je to odlišná zkušenost, vkus a hlavně potřeby řidiče. Já vyhledávám pohodlí, klid, ticho, komfort a prostor, účelnost a ergonomiii a šarm. Tohle němci neumí, frantíci je už celkem dorovnali v kvalitě. Japonci jsou taky fajn, ale mám 195cm a s tím oni jaksi nepočítají. Francouzský auto mě zatím nikde nenechalo a po dlouhé cestě mě záda nebolí narozdíl on německých trakařů.
To jako mají jen jednoho dodavatele? Nikdo jiný to tam nevyrábí? Proč nezmění dodavatele?
A pak se mi líbil ještě ten příspěvek vypatlaného odboráře, který se chlubí tím, že Citroen nedodává kvůli jeho stávce. Fakt blb
Schválně, jestli bude stejně pyšný, až jeho a další netahavá lemra firma kvůli stávce vyhází nebo až se v Citroenu zamyslí a začnou odebírat sesle od někoho jiného
Nikoho nevyhází - je to Francie. Tam se takhle "pracuje" běžně.
"přehrávač nepřehrává CD, protože je v autě moc přetopíno..." (leden, větrák na druhej stupeň)
"no nemá lakovanej motorovej prostor, protože Citroen myslí na ekologii..." (vedlestojící C5 již lakováno má)
"no okno tam v tom rámu nedrží, to s tim taky nesmíte jezdit po louce a lítat přes díry jak blázen.." (auto jede ráno 2 km městem a odpoledne zpět)
"no oni Francouzi jsou nastavený na čistší benzín, kvůli čechům francouzi předělali software aby to pálilo i tu špínu tady.." (auto při rozjezdu reaguje na plyn po pár sekundách)
...toť Citroen.
že je někdo v této době ochoten čekat tak dlouho a zrovna na citroen
Být zákazníkem, okamžitě si jdu koupit jiné auto a odboráře ať pak vyházejí do jednoho. Místo odstupného by si mohli odkoupit neprodejná auta bez sedaček.