- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Většina dodávkových vozidel se "vejde" do skupiny do 3,5t. Pokud má ovšem tažné zařízení a připojí za sebe přívěs (i prázdný), tak už tuto celkovou hmotnost překoná. Tzn. tato vozidla budou mít normální dálniční známku, a ještě k tomu někdy platit mýtné ?? Protože souprava už nesplní tento limit, dopoledne budete osobák (např. VW Caravelle) a odpoledne s přívěsem souprava podléhající mýtnému. Další kočkopes na scéně. Mám pocit, že u skupiny vozidel do 12tun stačilo mít zapsáno v TP tažné zařízení, a už to bylo považováno za soupravu nad 12 tun. Tzn. vozidlo může táhnout přívěs, tak jej pro jistotu hned zpoplatníme. Analogicky je to jako s tím nožem, kdo má doma kuchyňský nůž (každý), tak s ním může někoho zabít a stát se tak vrahem. Zpoplatnil bych všechny nože :-).
to same plati i pro vetsi offroady. jakmile maji za sebou prives,tak jsou pres 3,5t.
Před podobnými experimenty je třeba urychleně zavést mýtné na silnicích I. třídy a nižších.
Tranzitní nákladní doprava na Moravu už nejezdí po D1-R46-R35,
ale pěkně zadarmo po I/611(I/2) a I/35.
ti šoféři jsou teda pěkní masochističtí draci...
nebo jen podnikatelé ?
Počítám, že všichni - jde o prašule. Pokud ovšem v té době budou dálnice ještě sjízdné pro jiná než terénní vozidla.
Kdyby hned v druhe vete nebylo napsano "Poslanecka snemovna rozhodla..."