- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlakem už jsem hezkých pár let naštěstí nejel. To je doprava pro studenty a důchodce, zdravý člověk si přece jenom radši sedne do autíčka a má kontrolu a svobodu. A cenově to nakonec vyjde nastejno
5 kc za km/oproti 1 Kc za km? Odpovednost (trestni a majetkova) za to, co se kolem me na silnici deje/ bezstarostne cteni knizky ci prace na notebooku?
ČD si z obyvatelů Třinecka dělá asi dobrý den. Odjezd v 16:23 tak to v práci budou muset zapíchnout tak v půl čtvrté. Hmm, ne všude je pracovní doba jako v komunistických českých drahách kde mají ve 2 padla. Protáhnout Pendolino v 18:00 aby spoje mohlo využít víc lidí , kteří navíc večer mohou mít problém s návazností dalších spojů je asi neřešitelný problém. Myslím, že jezdit s ním budou moct nanejvýš studenti.
A co s tím mají ČD? Obraťe se na své zastupitelstvo nebo rovnou na kraj. JŘ sestavují kraje, u dálkových spojů ministerstvo dopravy.
dokud bude monopol čd a tunelářské lobby stavebních firem na stále nové úseky koridorů tak se zpoždění nezbavímě, nejlepší je 5 let rekonstruovat 10 km úsek železniční dopravní cesty, před začátkem v max 80 km/hod a jízda po dvou kolejích během rekonstrukce v max 40 km/hod po jedné výlukové koleji, zpoždění až 30 min a po rekonstrukci vmax 120km/hod a v obloucích a tunelech zůstalo původních 80km/hos , ale přestavba na rádoby koridor stála miliardy, těchto případů je nespočet, ale tento úsek je mezi adamovem a brnem - maloměřicemi, naproti tomu v rakousku za stejné, neli menší peníze vedou úplně novou trasu vídeň - linec částečně na povrchu , částečně v podzemí aby se vyhli vesnickým zastávkám a ušetřili za výkup pozemků, railjet a IC a EC jezdí po nové trati Vmax 230 km/hod, osobáky po staré, prostě u nás to není rekonstrukce ale revitalizace staré trati, kdy se upravuje pouze žlezniční svršek, největším problémem u nás bylo strategické rozhodnutí na začátku 90 let vmax 160 km/hod
Problém je, že nechápeš rozdíl mezi KORIDOREM a VYSOKO RYCHLOSTNÍ TRATÍ.
Vysokorychlostní tratě se u nás začnou stavět do 5 let.
P.S. koridory jsou u nás dimenzovány na rychlost 200 km/h.
alespoň bude víc místa pro náš autaře
neboj, brzy přijde doba, kdy budou silnice téměř prázdné(což ti jistě udělá radost), ale na benzín bude mít jen hrstka lidí a ty mezi nimi tedy určitě nebudeš.
nahodne, jako doted...
další obyčejný výkřik od nějakého pitomce .. co takhle se zamyslet kolik zpoždění je vinou ČD a kolik vinou vnějšího faktoru který dráhy opravdu nemůžou ovlivnit, dráhy nemůžou za to že každou vjede na přejezd nějaký debil co je slepý a hluchý asi, nemůžuo za počasí..... atd.
Změní se leda kulové.... Jízdní řády slouží cestujícím, aby věděli, kdy se vlakem /busem určitě nesvezou, alespoň v Praze a okolí... Je tomu tak všude v ČR?